PLS o radu.
Mám FIAT Brava TD 75. Cca 30t. km jezdí na bio(garážové), jinak najeto 200 000. Když je zasere filtřík, což je relativně brzo, asi po 3000 km tak autí ztratí výkon a ve vyšších otáčkách začne dost hlasitě pískat/hučet. Např když jedu na dálnici 150, začne pískat a nejede...nebo na 3 při 90tce...atd. Vždycky jsem vyměnil filtřík a bylo to OK, ale dneska jsem ho čenžnul a nepomohlo to a to jsem dokonce natankoval i naftu... a problém přetrvává. Myslím že jsem tam dal trošku dražší a kvalitnější filtřík, ale to přece boška musí zvládnout...Čerpadlo vypadá na pohled skoro jako nové, auto necuká, nekouří nic ...
Čím by to mohlo být?
jo ještě jsem zkoušel vyčisti ten koš v nádrži ale nepomohlo to...
Auto nejede a ve vyšších otáčkách píská/hučí ?čerpdlo?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
sem zvedavej co ti kdo poradi. me totiz zacalo vrcet a piskat zase podavaci pri prvnim studenem startu. a na cistou naftu to nikdy nedelalo. tak nevim jestli to je kvuli hustote,ze toi nemuze protlacit pres sitko a pak pres palivak
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ja sem ho chtel cistit,ale me ukazuje naprosto presne plovak a nechci at s eto nejak rozdrbe. JTD ho ma jeste tak debilne vyosene z te diry v karoserii a nejde povolit a vyndat. Nove sezenu v nahrade tak za 2 tis. to je na vrakacu BOSCH. Vysokotlake 15 tis repasovane (repas kolem 5 tis) a vrakac 3-3,6 tis. To tvoje cerpadlo jde urcite levneji repasovat a na vrakacu stoji tak 2 litry. pri tvojem najezdu to je spotrebak ne?Ja najedu tak 10x min km.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
to stojí fakt tolik??? já mluvím jen o tom elektrickém motorku co je v nádrži...myslím že je to skoro to samé jako např u 1.6??? vím že samotvý motorek je tam za pár set kč. Jinak stejně debilně vyosené jsem to měl i u 1.9D a u TDčka to mám taky tak nakřivo, blbě se to vyndává ale jde to. dělal jsem to včera . A nájezd mám obstojný to jo , jezdím dost .
sem si celkem jistej,ze stejny motorek jak ma benzin to nema.Ale na 100% ne. Original bosch kompletni stoji necelych 5 tis.Ja ho fakt zatim nechci vytahovat,ale zasrane asi bude. nikdo ho nidky nevytahoval to bylo na tom aute vse. Krom rozvodu a filtru se tam nikdy nic nemenilo az vse ja.Schvalne ted zkusim vyjet nadrz a nalit jen naftu.ale to bude trvat 2 mesice:D
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm