Spotřeba při jízdě na alternativní paliva
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
a proc by ne 500W? tady kluci maji i 2x1000W v aute zesilovace ale to uz je dobry leda tak na srazy to uz se ani neda poslouchat na plny kule
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
reprobedny na ozvuceni salu a hal jsou konstruovany uplne jinak nez reproduktory ktere relativne dokonale vykresluji tony naproti PA systemum ktere se opravdu pouzivaji na ozvuceni techto velkych mistnosti a teda 150W na ozvuzeni salu neni nic moc pokud to nepoustis do vyskoveho reproduktoru to pak muze delat bordel a muze to byt opravdu az bolestny poslech ale kdyz tech 150W posles do aparatury ktera se aspon snazi vykreslit pokud mozno cele spektrum frekvenci tonu tak to zni opravdu jinak. ale konec koncu to jsme se od diskuse na tema spotreba paliva dostali uplne nekam jinam ze?
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
Člověče jak dlouho na MEŘO jezdíš kolik km to auto vydrželo, lépe řečeno všechna těsnění hlavně, která přijdou s touto žíravinou do styku.
Každý nadává na BIONAFTU jaký je to hnůj a tam je toho pouhých 31 %.
Dělali jsme dlohodobé testy na motorech LIAZ vcelku jednoduché vstřik. čerpadlo co 20 000 km všechna těsnění mrtvá zkoušky trvaly 150 000 km pak nás to už nebavilo. Předehřívat MEŘO je nesmysl viskozita je tam stejná jako u běžné nafty díky žiravině, která se jmenuje hydroxid sodný.
U některých čerpacích stanic UNICORN to nyní prodávají za 19,90 Kč, ale tankování na vlastní nebezpečí to tě upozorní obsluha. Hm zajímavé.
Každý nadává na BIONAFTU jaký je to hnůj a tam je toho pouhých 31 %.
Dělali jsme dlohodobé testy na motorech LIAZ vcelku jednoduché vstřik. čerpadlo co 20 000 km všechna těsnění mrtvá zkoušky trvaly 150 000 km pak nás to už nebavilo. Předehřívat MEŘO je nesmysl viskozita je tam stejná jako u běžné nafty díky žiravině, která se jmenuje hydroxid sodný.
U některých čerpacích stanic UNICORN to nyní prodávají za 19,90 Kč, ale tankování na vlastní nebezpečí to tě upozorní obsluha. Hm zajímavé.
Na metylester jsem najel tak asi 70 tisíc a OK.
Motory od cca 1995 (některé i dřív) už mají veškeré těsnivo z tzv. fluorkaučuku (VITON) a to s meřem nereaguje.
meřo je jen rostlinný olej zbavený glycerýnu,proto má vlastnosti (hustotu) podobnou naftě. Dřív v něm opravdu byly zbytky jak glycerýnu, tak těch hydroxidů,použitých při výrobě. Dneska už jsou na meřo normy ČSN a i výrobní technologie jsou dokonalé.
Pokud se dá meřo do starýho motoru, tak všechno gumové (těsnění, hgadičky...) začne bobtnat a je problém, je nutný to přetěsnit VITONOVÝM těsněním a vyměnit i hadičky.
Kde se dá koupit za 19,9 u pumpy??
Motory od cca 1995 (některé i dřív) už mají veškeré těsnivo z tzv. fluorkaučuku (VITON) a to s meřem nereaguje.
meřo je jen rostlinný olej zbavený glycerýnu,proto má vlastnosti (hustotu) podobnou naftě. Dřív v něm opravdu byly zbytky jak glycerýnu, tak těch hydroxidů,použitých při výrobě. Dneska už jsou na meřo normy ČSN a i výrobní technologie jsou dokonalé.
Pokud se dá meřo do starýho motoru, tak všechno gumové (těsnění, hgadičky...) začne bobtnat a je problém, je nutný to přetěsnit VITONOVÝM těsněním a vyměnit i hadičky.
Kde se dá koupit za 19,9 u pumpy??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Správně !!! Přesně tak to s MĚŘO je. Fluorkaučuk je oproti přírodnímu kaučuku ( "gumě" ) vůči MERO inertní. MERO působí ale oproti naftě silně detergentně tzn. výborně ŕozpouští některý v naftě neroźpustný usazeniny a proto je dobrý po přechodu z nafty na MERO po nějáké době ( ne ihned ! ) vyměnit palivovej filtr. Taky je dobrý očistit bionaftou potřísněnej akrylátovej lak. Pokud jde o spotřebu, pak bejvá o 3 - 6 % vyšší kvůli nižší výhřevnosti MERO . Takže MERO - pokud je levný - je výborná náhražka nafty a všechny strašidelný scénáře jsou - s ýhradou výše uvedeného - jen pověry
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Já můžu za sebe říct, že jsem na biodiesel, ekodiesel, setadiesel všechny tyhle nejlevnější patoky najezdil opravdu stovky tisíc km (možná dohromady by to už milionek byl... ) a NIKDY jsem neměl sebemenší problém s NIČÍM. Jezdil jsem to teda vždy na autech VW, r.v. 84, 88, 94, 98, 00, 02. A katastrofických předpovědí, jak si tím ucpu filtr, zničím čerpadlo, vstřiky a bůhví co všechno jsem si za ta léta vyslech hodně. A nic.
VW T4, 2,5 TDI, r.v. 01, tři nádrže (jedna orig nafta, dvě na olej), tři výměníky - před čerpadlem, před filtrem a za nádrží. Najeto cca 160 tis km na olej všeho druhu (RO, použ. friťák, atd...)
Za 19,90 Kč je MEŘO k dostání u čerpaček UNICORN tady tato je v Přerově bývalá Benzina příjezd od Hulína. Další zítra zjistím mnělo by to být šest dalších UNICORNů na Moravě.
Co se týká těch testů na Liazech tak ty čerpadla mají opravdu běžné těsnění proto to prosakování, ale jinak nebyl problém z nějakým zničením či zadřením vstřikovacích trysek, podávacího čerpadla či samotného vstřik. čerpadla.
Co se týká těch testů na Liazech tak ty čerpadla mají opravdu běžné těsnění proto to prosakování, ale jinak nebyl problém z nějakým zničením či zadřením vstřikovacích trysek, podávacího čerpadla či samotného vstřik. čerpadla.
z toho Vitonu by měly být i ostatní těsnění na motoru (gufera na klice, těsnění víček.....
Protože vždycky trochu spalin a za studena i trochu paliva jde do oleje a pak to po delším čase začne dělat problémy (úniky oleje)
Ještě si dejte pozor na vodu. Meřo s vodou udělá pěkný humus, voda se v něm nerozpustí jako v naftě. Ale pokud je palivová soustava čistá, tak meřo neudělá nic, jen lépe maže a nehrozí nějaké zadírání čerpadel, trysek atd.,jako na odsířenou naftu.
Pokud ho máte na Moravě u pump za 19,9 s DPH, tak beru sudy a valím tam, DPH mám zařízený a pak by to bylo super:::
Protože vždycky trochu spalin a za studena i trochu paliva jde do oleje a pak to po delším čase začne dělat problémy (úniky oleje)
Ještě si dejte pozor na vodu. Meřo s vodou udělá pěkný humus, voda se v něm nerozpustí jako v naftě. Ale pokud je palivová soustava čistá, tak meřo neudělá nic, jen lépe maže a nehrozí nějaké zadírání čerpadel, trysek atd.,jako na odsířenou naftu.
Pokud ho máte na Moravě u pump za 19,9 s DPH, tak beru sudy a valím tam, DPH mám zařízený a pak by to bylo super:::
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série