felicia TD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

felicia TD

Příspěvek od slovacek.milos »

měl jsem možnost na svoji pracovní feldu dát turbo z golfa TD 55 KW AAZ,

motor lehce obživl ale žádný nárust výkonu se nekoná, v podstatě na to moje coutání po městě ho ani nepotřebuji,

má takové dilema prdnout tam i čerpadlo bosch a vstřiky, nebo jen přidat zátěžákem na lukasu paliva na čerpadle a výkon se zvedne

nepodařilose mi spojit s borcema co si turbo na feldu dávali dík miloš

;)
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Re: felicia TD

Příspěvek od Zdeněk M »

slovacek.milos píše:měl jsem možnost na svoji pracovní feldu dát turbo z golfa TD 55 KW AAZ,

motor lehce obživl ale žádný nárust výkonu se nekoná, v podstatě na to moje coutání po městě ho ani nepotřebuji,

má takové dilema prdnout tam i čerpadlo bosch a vstřiky, nebo jen přidat zátěžákem na lukasu paliva na čerpadle a výkon se zvedne

nepodařilose mi spojit s borcema co si turbo na feldu dávali dík miloš

;)
Já ho taky daval jednomu týpkovy, s Lucasem to taky pojede ale musí se přidavat uvnitř čerpadla, potenciometr je jen ljemný ladění, nejlíp nechat nastavení seriový a jen přikrmit pod víčkem.
Nebo tam dat čerpadlo s TD s polu s konzolou ale je třeba vyřešit kryt na rozvodak. Co sme to delali, tak se sehnalo čerpadlo taky elektricky řízený s jednotkou a krasne to pasovalo, na vejsku jen tak tak, že se zavřela kapota. s D tryskama to jede ale dost čadí, TD maj vetsí otvirací tlak 155Bar a když das s B4 TD tak sou dvoupružinový a motor de potichu. V další fazi se upravoval kompenzator a vykon byl 92koní a 190Nm, když si nakladal tak spotřeba 8l :)
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

stím jemným laděním potencometrem to taky nechápu, u některí feldy stím můžeš točit a nic se skoro neděje, u jedné feldy co ke mně jezdí tam jsem byl svědkem přeměny cyklistů na kominíky,seskakovali z kola protože nevědli co dál když jsme je předjeli, nebylo vidět,

naposledy co jsem stím kroutil tak u forda l.8TD prej motor KO, netáhl a hulil,dělal černé kola na asfaltu,


tak jsem ubral a ještě se stav zhoršil, ba naopak přidal jsem zátěžákem až výfuk přestal kouřit a motor táhl jak das ;)
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

nazdar
bez cerpadla z td to nema vyznam ..... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=10974
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RASTIKOS píše:nazdar
bez cerpadla z td to nema vyznam ..... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=10974
já tě hledal dík že ses přihlásil, turbo mám nad sáním tak mi tak nevešlo musel jsem prořezat kapotu a dát deflektor,

já už si tu tvoji přestavbu znova podrobně přečetl,
mám vag a hodnotu zátěžáku ktrerý ti přidá palivo mohu i přečíst,tak to jen zkusím,
TD čerpadlo mám nachystané, je mi naprosto jasné že na vzduch nic nepojede, motor potřebuje nažrat paliva

taky se mi zdá že jsem podlehl prvnímu efektu,pikap mě vyprašovalvelmi dobře a pokud jsi víc přidal už byl hluchý nebo prostě stejný, to se děje i s turbem, motor vůbec nekouří,
nějaký zátah turba se nekoná,
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

PRESNE tak!!
jedno sobotu som nahodil turbo a ked som siel domov islo to horsie ako pred tym bez turba. nechcel som sa vrtat v lukasovy tak na dalsiu sobotu som vymenil aj cerpadlo a az potom sa z toho stalo ine auto....
ja tam mam cerpadlo z vw 1.6TD a turbo okta agr...
cawes
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Bosche nikdo nenahradí..S Lucasem byl už problém na předválečných motorkách... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Bosche nikdo nenahradí..S Lucasem byl už problém na předválečných motorkách... :)

vem to i tak že tak tichý chod jako má felda to žádné čerpadlo neumí, serou se všechny čerpadla ;) máme kšeft :)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Teď jsem řešil problém na Fiatu 1.9D čerpadlo Lucas EPIC :bang: , kolísaly otáčky motoru na volnoběh, dal jsem chlapcům do nádrže M2T, hned jeli k pumpě pro plnou nádrž nafty, dneska jsem motor slyšel a otáčky držej, nádr už skoro vyjel, tak nevím jak si to mám vysvětlit :-D
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

RASTIKOS píše:PRESNE tak!!
jedno sobotu som nahodil turbo a ked som siel domov islo to horsie ako pred tym bez turba. nechcel som sa vrtat v lukasovy tak na dalsiu sobotu som vymenil aj cerpadlo a az potom sa z toho stalo ine auto....
ja tam mam cerpadlo z vw 1.6TD a turbo okta agr...
cawes
tak jsem tomu přidal na tom zátěžáku potenciometr nahoře, no jakoby lepší, ale zas všude benga a pátek,velký provoz,

no ale nějaký zápřah turba to jsem nezaznamenal, tak jak bude čas dám to turbo čerpadlo 1.9TD ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tomasi - buď se lehce přidírá, nebo zhoustla a vymezily se vůle..Proto mnoho majitelů vyhoněných strojů chválilo bionaftu, protože její hustota vymezila vůle a motor dostal více nafty...Ale Lucas Epic je inženýrská odyssea a pomsta.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Tomas.cz píše:Teď jsem řešil problém na Fiatu 1.9D čerpadlo Lucas EPIC :bang: , kolísaly otáčky motoru na volnoběh, dal jsem chlapcům do nádrže M2T, hned jeli k pumpě pro plnou nádrž nafty, dneska jsem motor slyšel a otáčky držej, nádr už skoro vyjel, tak nevím jak si to mám vysvětlit :-D
mi třeba přijel lukas ale za boha si nevzpomenu co to bylo za auto lítaly otáčky na volnoběh a že je čerpadlo KO, zvedl jsem volnoběžné otáčky na max, tou dvoujpáčkou, co píšou autodata asi 9OO a vše OK prostě se asi jen hádalo

volnoběžným otáčkám přes vag se pri pravidelném servisu moc nevěnuje a tak to časem dopadá ;)
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

všechny AAZ měly dvoupružinový vstřikovače? GIII, B4 atd. jezdíte s tim turbem pořád na seriový spojce z feldy?
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Uživatelský avatar
RASTIKOS
Přispěvovatel
Příspěvky: 239
Registrován: 04 lis 2006, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: RUZOMBEROK

Příspěvek od RASTIKOS »

niee seriova vyderzala 2 tyzdne a bolo po nej aspon u mna teraz je tam preoblozena lamela a seriovy pritlacak
FELDA 1.9D. Teraz TD
F1 1.9TDi 101Kw.
lesek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 01 črc 2007, 21:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od lesek »

a lamelu máš origo a pouze teda jiné obložení? a co jsi zvolil za obložení? dělá to dobrotu? díkes
Skoda Octavia I combi 1,9TDI, 96kW, ASZ
Skoda Octavia II 4x4 combi 1,9TDI, 77kW, BKC
VW Caddy 2,0SDI, 51kW, BDJ
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“