Co máš furt s tím tlakem? Samospádem mi přes liazáckej olejovej filtr teče za hodinu 50- 80litrů oleje, záleží na teplotě. Postupně se to zpomaluje, podle toho jak se filtr ucpává bordelem.sikin1987 píše:jo svine to jsou,ale kdyz vidim ty smesne castky za naprosto vsechny ND,tak bych si raci zgeneralkoval liazku:D to je neskutecny skodarna hadr.
Ja stim filtrem porad nevim neuverim ze to potece dkyz to strcim do kyblu. asi neco nakape pres noc,ale malicko vzdyt tam nebude zadny tlak. jak to je jemny proti palivaku?
Filtrace
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
v sudu kde mas vic jak 30l v kyblu budu mit 10 tak samozrejme bude 3 mensi tlak a potece to jen do pulky! to je uplne logicke kdyby tam byla silonka tak mozna,ale taky by to vylozene neteklo. Samospad? vzdyt ti to tece pres obvodovou plochu. kdybys to lil do nej a teklo to pres ty steny tak to je jina
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
tak to prdni do uzke, jen o neco sirsi trubky, ci nadoby jak filtr, a tohle prilep pod sud ci kybl, v tom je taky mozny figl... nahore nadtim budes met zasobu a okolo filtru budou 3dcl oleje...nebo si sezen kompletni filtrovaci drzak na dvojpatronu z LIAZ/ZETOR/TATRA a pripoj to na becku.
Trochu uvazuj, zas tak slozite to neni.
Kdyz tam samozrejme nalejes sracku bez predchozi filtrace pres hadr, tak ta Pj4 nepusti ani 50l a uz potece polovicni rychlosti, i "mikro sadlo" to ucpava, staci aby se rano olej mirne zakalil a po par desitkach litru uz to netece.
Vzdyt je ruznych kovosrotu, zkrachovanych druzstev, kde se v koprivach vali ruzne masiny, max. za 500,- musi tu dvojpatronu prodat kazda takova firma...
Trochu uvazuj, zas tak slozite to neni.
Kdyz tam samozrejme nalejes sracku bez predchozi filtrace pres hadr, tak ta Pj4 nepusti ani 50l a uz potece polovicni rychlosti, i "mikro sadlo" to ucpava, staci aby se rano olej mirne zakalil a po par desitkach litru uz to netece.
Vzdyt je ruznych kovosrotu, zkrachovanych druzstev, kde se v koprivach vali ruzne masiny, max. za 500,- musi tu dvojpatronu prodat kazda takova firma...
Tak teda nevím, asi jsem natvrdlej, protože tohle už nepochopím. Akorát mi nejde do hlavy jak jsem přefiltroval tímhle způsobem několik tisíc litrů oleje když to podle tebe nejde. Asi ti poradím to že se na to radši vyprdni když máš problém přefiltrovat olej.sikin1987 píše:v sudu kde mas vic jak 30l v kyblu budu mit 10 tak samozrejme bude 3 mensi tlak a potece to jen do pulky! to je uplne logicke kdyby tam byla silonka tak mozna,ale taky by to vylozene neteklo. Samospad? vzdyt ti to tece pres obvodovou plochu. kdybys to lil do nej a teklo to pres ty steny tak to je jina
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
asi ses dost natvrdel. rikam ti to uz potreti! v becce v ktere mas 50l oleje mas asi nejaky tlak ne? a nerikej mi,ze poslednich asi 2-5l l ti vubec nejak odtece.Tohle neni plechovy sitko,ale olejovy filtr pokud vim.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Natvrdlej jsi asi ty, když za půl roku co tady řešíš ježdění na olej jsi nepřefiltroval ani litr. Měsíčně filtruju 500litrů i víc a hlavně jezdím.sikin1987 píše:asi ses dost natvrdel. rikam ti to uz potreti! v becce v ktere mas 50l oleje mas asi nejaky tlak ne? a nerikej mi,ze poslednich asi 2-5l l ti vubec nejak odtece.Tohle neni plechovy sitko,ale olejovy filtr pokud vim.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
Pánové, potřebuju radu. Koupil jsem dneska filtr na Liazku, Pj4, navrtal do kýblu o objemu 15 litrů díru, narval na dno hadicu propojenou s filtrem, který visí ve vzduchu svisle pod tím kyblem cca 20 cm a pod tím filtrem mám kýbl na čistej olej. Olej je vyfritovanej, ale přefiltrovanej na 1 mm. Takže žádný jiný filtrace sem nedělal, ale prostě po 2 hodinách mně vykapal ten olej jen cca 1-1.5 litru oleje.
Jak si můžu pomoct, aby to teklo rychleja? Mám dát větší spád? Prodloužit to třeba od dalších 30 cm a bude to lepší? Co myslíte? A nebo ten olej ohřívat a až pak to lit do vrchního kyblu? Pod tlakem to kape líp, ale copak se mně chce dělat nějaký ultra super mašinky na hovno, který to budou tlakovat vzduchem?
Mám teda zkusit zvětšit ten hydrostatickej tlak?
Díky
Jak si můžu pomoct, aby to teklo rychleja? Mám dát větší spád? Prodloužit to třeba od dalších 30 cm a bude to lepší? Co myslíte? A nebo ten olej ohřívat a až pak to lit do vrchního kyblu? Pod tlakem to kape líp, ale copak se mně chce dělat nějaký ultra super mašinky na hovno, který to budou tlakovat vzduchem?
Mám teda zkusit zvětšit ten hydrostatickej tlak?
Díky
- e-panolin.cz
- Sběrač informací
- Příspěvky: 47
- Registrován: 29 lis 2010, 19:54
- Bydliště: Ostrava !!!
- Kontaktovat uživatele:
Mám tam tady tuhle mrdku, nebo aspoň na ňu hodně podobnou:
http://palivove-filtry.heureka.cz/filtr ... ovy-filtr/
Je to OK?
http://palivove-filtry.heureka.cz/filtr ... ovy-filtr/
Je to OK?
No, právě jsem přemejšlel o tom, že to vykutím
Vezmu to shora. Kýbl plnej oleje. Vývod zespodu osmičkou nebo šestkou hadičkou do jemnýho sítka, pod sítkem silonka, všechno poteče do kýblu.
Tam je odtok desítkovou hadicí(co nejdelší, já mám 50 cm) a ta je narvaný přes těsnění do paliv. filtru liaz a z něho to kape do kýblu, ze kterýho to putuje rovnou do nádrže
Tohle udělám zítra a jesi to zase bude blbnout, tak si seženu šporák a budu ten olej ohřívat a bude
Jinak, jde ten zasranej paliv. filtr vyčistit benzínem nebo něčím?
Nechce se mně kupovat 2 filtry za 2 dny...
Vezmu to shora. Kýbl plnej oleje. Vývod zespodu osmičkou nebo šestkou hadičkou do jemnýho sítka, pod sítkem silonka, všechno poteče do kýblu.
Tam je odtok desítkovou hadicí(co nejdelší, já mám 50 cm) a ta je narvaný přes těsnění do paliv. filtru liaz a z něho to kape do kýblu, ze kterýho to putuje rovnou do nádrže
Tohle udělám zítra a jesi to zase bude blbnout, tak si seženu šporák a budu ten olej ohřívat a bude
Jinak, jde ten zasranej paliv. filtr vyčistit benzínem nebo něčím?
Nechce se mně kupovat 2 filtry za 2 dny...