Filtrace

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Přes tohle toho moc nepřefiltruješ, je to nejjemnější palivovej filtr. Musíš koupit olejový filtr
TENHLE: http://www.skarab.cz/cs/zbozi/4516/
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
buben
Přispěvovatel
Příspěvky: 98
Registrován: 28 pro 2011, 15:47

Příspěvek od buben »

A nebude to vadit pal. filtru v autě? Tento je na tom jak? Kolik stáhne za hodinu/den litrů?
zflek
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 82
Registrován: 13 srp 2011, 21:05
Bydliště: Semily

Příspěvek od zflek »

hele vyčistit se dá dobře kompresorem, nejlíp před tím povařit ve vodě pak to jde uplně krásně ;)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Resim tentyz problem pac se mi dostal do rukou extra ekl vyfrit.Problem je v tom ze kdyz jezdite bez poradnyho predehrevu jako ja tak pri filtraci nema cenu olej ohrivat pac sadlo ktery tim rozehrejete se pak udela v nadrzi a stejnym modelem jako ucpe filtr vod liazky pricpe palivaka pak trpi cerpadlo (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Kdyz chces filtrovat fritak pres PJ4/Ph4, tak ho musis valit pres nejaky hadr minimalne, kdyz tam nalejes SRACKY, nediv se, ze za hodinu je ucpany... Priste zkus koupit hruby Ph4 (jestli ho jeste vyrabi).
A na totalni sracky musis ohrivat, necekej, ze husty fritak se sadlem potece jak voda...
Kdyz mas fritak skoro nevysmazeny, okej, ale takove ty slichty, ktere jsou mirne kalne (volne castecky ruznych tuku atd) zaserou kterykoliv filtr, zaserou po case i hadr... zkus a budes cumet, jak dokaze jinak zdanlive cisty fritak zasrat kus prosteradla sadlem.
(noteeth)
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

NAvic, vzdy me osobne dostanou lidi, co jezdi sracky a nejsou ochotni tam udelat ani nejaky nejblbejsi predehrev a pak resi ucpane hadice, filtry, zadrene cerpadla, atd. ;)
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Nastesti sem doted mel pomerne kvalitni vyfrit strouhanky se prelilo rizlo benzinem pridal vif a trada.To co se mi dostalo do ruky ted je trosku jina kategorie a ta potrebuje specificky pristup ;)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
milda64
Přispěvovatel
Příspěvky: 128
Registrován: 25 pro 2007, 20:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od milda64 »

Filtruju poměrně ve velkém a jako druhý filtr(ze tří) se mi osvědčil vzduchový filtr ze 120ky (39kč) velká plocha malej peníz jednoduchá instalace
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Predpokladam ze k nemu pouzivas original patronu za sade? ....to je totiz dalsi problem kterej tedkon resim zatim to byl samospad ten facha v pohode pokud je olej jenom slabe znecistenej .....ale u pekne vyfritovanyho oleje uz musim zacit pouzivat cerpadlo coz samo o sobe neni problem ale potrebuju vytvorit patronu pro filtr od liazky a pripadne filtr ve kterem bych mohl pouzit geotextilii.... (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Jeremimo
Přispěvovatel
Příspěvky: 95
Registrován: 07 úno 2012, 19:22

Môj spôsob filtrácie

Příspěvek od Jeremimo »

Obrázek
.... Taky klasicky spotrebak vw vento 1.9D.... V plane golf III TD nafukany aspon na 110ps vsetko pripravco na upravu .....
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Za jak dlouho se ucpe ten odkalovac? Za pul hodiny? Vzdyt je tam uple mala plocha sitka. To musi byt okamzite ucpane, pokud teda nemas vyfrit uz precezeny pres sito, ale to by zase postradal smysl ten odkalovac? :?
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

bobyd píše:http://www.ebay.co.uk/itm/3X28-3x1-MICR ... 500wt_1202

takhle to resi v anglii :P
Jeste lip to vyresi stare prosteradlo. Do tehto vaku tezko nalijes 20l naraz.
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

I ty prosteradla u hnusneho vyfritu nic neresi, protece za dopoledne 15 l a konec, opravdu, pro lidi co maji velkou spotrebu jedine odstrediva filtrace, nic lepsiho/kvalitnejsiho a bezudrzboveho neni.
bobyd
Přispěvovatel
Příspěvky: 650
Registrován: 25 úno 2006, 18:20

Příspěvek od bobyd »

Clovece trefil ses uplne presne tyhle vetsi vaky sou prave na dvacet litru :D
navic je to ze spesl matrose kerej by mel neco vydrzet a pak se da treba vyprat (LOL)
Sharan 1.9 TDI 96 kw GOAL
OVCE 2.0 TDI 103 kw BKD
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“