Jezdil někdo na hydrauliku déle než 30tkm?
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Jezdil někdo na hydrauliku déle než 30tkm?
Zdravim všechny. Mám celkem slušný přísun hydraulického oleje a mám takový cukání ho nalít do MB VITO 2,3 TD. Srdce mi říká nedělej to, ale peněženka chvístni to tam! Stane se něco když to naředím cca 50:50 ?
Zkouším jezdit na RO, taky 50:50. Motor je mnohem tižší, ale zároveň trochu lenivější. Chytí to na první otočení i když je kolem nuly. Motor je rychlejc ohřátej a na volnoběh se mi zdá že se to víc třese. Jinak paráda, v přepočtu jezdím za 6 litrů. To si kdejakej moula může nechat zdát.Na zimu má přichystanej předehřev na 12V a už vyrábím průtokový ohřívač nafty na teplou vodu z motoru. Taky silně uvažuju u nezávislim topení s časováním a myslím že by nebylo k zahození nějaký přihřívání nádrže, třeba taky teplou vodou nebo nějaky odporovym drátem, možná že by to utáh i solar na střeše.
Jinak přijímám objednávky na příští rok na hydrauliku. Nová myslím CASTROL nebo SHELL, ted´ nevím.
Zkouším jezdit na RO, taky 50:50. Motor je mnohem tižší, ale zároveň trochu lenivější. Chytí to na první otočení i když je kolem nuly. Motor je rychlejc ohřátej a na volnoběh se mi zdá že se to víc třese. Jinak paráda, v přepočtu jezdím za 6 litrů. To si kdejakej moula může nechat zdát.Na zimu má přichystanej předehřev na 12V a už vyrábím průtokový ohřívač nafty na teplou vodu z motoru. Taky silně uvažuju u nezávislim topení s časováním a myslím že by nebylo k zahození nějaký přihřívání nádrže, třeba taky teplou vodou nebo nějaky odporovym drátem, možná že by to utáh i solar na střeše.
Jinak přijímám objednávky na příští rok na hydrauliku. Nová myslím CASTROL nebo SHELL, ted´ nevím.
Ja ted vyjezdil 200l a musim rict ze memu tdi se to moc nelibilo skvarilo se to na vstrikach a vice mene po kazde projete nadrzi jsem vyndaval vstriky a cistil od sazi a ze toho tam bylo celkem dost. Ale tak samozrejme jezdit se na to da
jak málo stačí ke štěstí.....total km na autech 3xescort 1.8D, transit 2.5D,bmw 525tds,pickup 1.9D 253tis km na olej golf1.9TDI 1995 3:1 vyjeťák:benzin pouliční smesy 60TKM. OLEJ STOP jezdím na LPG nyní T4 long 2.4D syncro - nafta
trysky vyndas a ocistis...
...ale co ten zbytek...karbon je abrazivo=brusivo..
....uszuje se to vsude,v komurkach ..okoli pistnich krouzku
pak zacnou uchcavat trysky pokud se to zanedba muzes propalit i komurku a kdyz bude uplne nejhur tak spatna tryska muze vysmazit sedlo ventilu v Al hlave a u tdi je dira v pistu taky zachvili
...ale co ten zbytek...karbon je abrazivo=brusivo..
....uszuje se to vsude,v komurkach ..okoli pistnich krouzku
pak zacnou uchcavat trysky pokud se to zanedba muzes propalit i komurku a kdyz bude uplne nejhur tak spatna tryska muze vysmazit sedlo ventilu v Al hlave a u tdi je dira v pistu taky zachvili
Projeto cca 1800l Musela být udělána repase vtsřiků (na MB 240D) U 250D to samé... dle mě to kažých 10tis oddělá vstřiky... Do Ničeho novějšího než starých MB motorů bych to nelil...
Kamarád s tim jezdi 1.9D feldě a jezdí to, ale nenajezdí toho tolik, takže netušim kolik má.
Jezdim pouze na čistou, v zimně jsem přidával 1/4 naturalu. Když se to ředí naftou, budou následky o hodně měnší, ale to mě přijde už zbytečný, moc práce, málo výdělku, už tolik nejezdim, takže vstřiky neřešim, repas stojí 1500.-)
Kamarád s tim jezdi 1.9D feldě a jezdí to, ale nenajezdí toho tolik, takže netušim kolik má.
Jezdim pouze na čistou, v zimně jsem přidával 1/4 naturalu. Když se to ředí naftou, budou následky o hodně měnší, ale to mě přijde už zbytečný, moc práce, málo výdělku, už tolik nejezdim, takže vstřiky neřešim, repas stojí 1500.-)