Sportovni podvozek
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Sportovni podvozek
Nevim jestli to patri sem,ale chtel jsem se zeptat cim vylepsit prece jen slabsi jizdni vlastnosti octavie 1 ? Tlumice + pruziny , silentbloky,stabilizatory,rozpery,gumy?Proste rady,jak nejefektivneji a pritom nejlevneji todle vyresit.
A pripadne zkuste napsat osvedcene znacky podvozku.Jestli ma cenu resit i podvozky,ktery maji moznost zmeny odklonu na predni MCphersonu.Jinak snizeni asi nejlepe jen nejake minimalni...na tech nasich cestach nechci klickovat.Jsem uplny laik tak treba naznacite ,co a jak...Prece jen oproti alfe romeo 156 ,kterou ted mam je ten podvozek na ictavii nezvyk:)
A pripadne zkuste napsat osvedcene znacky podvozku.Jestli ma cenu resit i podvozky,ktery maji moznost zmeny odklonu na predni MCphersonu.Jinak snizeni asi nejlepe jen nejake minimalni...na tech nasich cestach nechci klickovat.Jsem uplny laik tak treba naznacite ,co a jak...Prece jen oproti alfe romeo 156 ,kterou ted mam je ten podvozek na ictavii nezvyk:)
nejefektivněji a nejlevněji HP-sporting a na štelování odklonu spíš zapomeň ale jestli bys chtěl tak to můžeš skloubit s těhlicema a ramenama z Leonu CupraR (mám) a povede se ti i odklon ale jsou to peníze navíc..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
na ten odklon se jen ptam...jestli to ma vyznam,kdyz by tam bylo nejaky snizeni...hlavne treba proto aby mi to nezralo gumy vnotrkem potom,protoze na alfe mam prave s timto problem.
jinak dotaz na znacku je dost dulezity...jsem rad za typ co jsi dal...neverim proste tomu ze jom a podobny sracky budou tlumit....jde mi hlavne o jizdni vlastnosti
jinak dotaz na znacku je dost dulezity...jsem rad za typ co jsi dal...neverim proste tomu ze jom a podobny sracky budou tlumit....jde mi hlavne o jizdni vlastnosti
A přidal bych možnost repase přímo u výrobce.ROBIG píše:HP Sporting má tyhle výhody:
domácí výrobce,vysoká kvalita,slušná cena,a navíc možnost přestavění pokud ti nebudou vyhovovat nastaví ti je na míru podle tvých požadavků.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Pokusim se odpovědět na ty HP. Já na nich mam najeto minimálně 150t km a žádnej problém. Nikde nic neteče. Možná už jsou měkčí než byly, ale to bych moh posoudit jedině kdybych se svez s novejma. Jsou přibližně stejně tvrdý jako sériovej podvozek u OII. Možná tvrdší. I když vyměníš jenom tlumiče, tak je to nasrovnatelnej rozdíl. OI byla v sérii hodně měkká. Já k nim mam ještě pružiny Eibach -35mm, ale to už je spíše jenom kvůli vzhledu. Ty pružiny mi nepřijdou tvrdší než sériový. Jinak co se týče silentbloků tak je kolikrát hodně znát už jenom výměna za nový. Na Powerflexy tady jsou názory možná i 50:50 kladné:záporné. Zadní uložení předního ramene si lidi většinou dávaj originál z Audi TT. Já je mam taky připravený v šuplíku. Kamarád mi ještě nabídnul tuhle variantu http://www.tym-motorsport.cz/cz/Podvozk ... -Seat-Leon ale to už jsem měl nakoupeno. Je to vyrobeno v ČR, žádný Polsko ani Čína.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
takze rikas ,ze tvrdost se zvysila jen o trochu ale spis to auto jakoby melo lepsi kontakt z vozovkou a tolik se nerozhoupalo na hrbech?ono to houpani asi souvisi i s tvrdosti...spis to mozna myslim tak ze auto s tema HP ma lepsi prilnavost ne? a co naklaneni v zatackach?a kolik vas tedy stala ta sada?
jinak mate jeste nekde nejaky dobry stranky ,kde jste cerpali informace vy?
jinak mate jeste nekde nejaky dobry stranky ,kde jste cerpali informace vy?
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Máš to stabilizované z ramene, takže začni tim, že přehodíš ramena a uděláš stabik z tlumiče. To j první štace. Na silentbloky se vykašli, protože to budeš mít tuhé jak beton a přitom ti to nic nedá. Pro lepší vlastnosti dej sportovní podvozek a je jedno jaký protože jde o TUV. Pokud to má, tak je to dobrý. Každý pevný sport funguje. Snížení kolem 40mm. A poslední v low cost řešení jsou kola. Lehké elektrony a širší guma. Na O1 se sport podvozkem jsou ideál 17ky s 225 gumou. Při 40/40mm je to jak přilepené.
Nemusíš do toho dávat 25 za TOP podvozek a výsledek bude TOP.
Nemusíš do toho dávat 25 za TOP podvozek a výsledek bude TOP.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Roubalíku, tvl nejenom, že tu zasíráš fórum reklamou (doufám, že brzo dostaneš ban). Ale ještě tu píšeš úplný kraviny. Prej silentbloky nic nedají a podvozek je jedno jaký a dobrý se pozná, že má TÜV no já jdu do kolen. Táhni s tvýma lacinýma kolama a TA technix podvozkama, repasama řízení a co já vím do ( ).( )Rouballik píše:Máš to stabilizované z ramene, takže začni tim, že přehodíš ramena a uděláš stabik z tlumiče. To j první štace. Na silentbloky se vykašli, protože to budeš mít tuhé jak beton a přitom ti to nic nedá. Pro lepší vlastnosti dej sportovní podvozek a je jedno jaký protože jde o TUV. Pokud to má, tak je to dobrý. Každý pevný sport funguje. Snížení kolem 40mm. A poslední v low cost řešení jsou kola. Lehké elektrony a širší guma. Na O1 se sport podvozkem jsou ideál 17ky s 225 gumou. Při 40/40mm je to jak přilepené.
Nemusíš do toho dávat 25 za TOP podvozek a výsledek bude TOP.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5