Špatné těsnění pod hlavou.Prosím poraďte kam do servisu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Špatné těsnění pod hlavou.Prosím poraďte kam do servisu
Dobrý den.S největší pravděpodobností mám špatné těsnění pod hlavou.Můžete mi poradit komu mám svůj vůz svěřit do opravny v okolí Ostravy.Děkuji všem za rady.
Naposledy upravil(a) uradovan dne 10 dub 2011, 10:50, celkem upraveno 2 x.
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81KW
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Dotaz,špatné těsnění pod hlavou
uradovan píše:Dobrý den.S největší pravděpodobností mám špatné těsnění pod hlavou.Můžete mi poradit komu mám svůj vůz svěřit do opravny v okolí Ostravy.Děkuji všem za rady.
a jak si na to přišel že más špatně těsnění pod hlavou
Ano u toho auta co mám v podpisu.Když jedu normálně to znamená že tomu nešlapu na krk tak je to v pohodě. ovšem když tomu rozdám po rudné tak na 140 tak Ostrava- Havířov jsem bez vody v nádobce.Po otevření nádobky vysyčí tlak a voda se vrátí zpět ale ne doplna.vždy musím dolít.A navíc ve vodě plavou jakoby saze nebo co a víčko je úplně černé.
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81KW
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ještě bys měl vědět zda ti z přepadové hadičky do axpansky chvéstá voda a udělej si jednoduchá tes tu horní hadici do expansky ucpi třeba svíčkou na exansku nasad hadici a ponoř do flašky z vodou pokud pujde jedna bublina za druhou je těsnění KO,
pokud ti nebude valit voda s přepadu do expansky máš KO čerpadlo a po výměně těsnění bys měl stejný problém
pokud ti nebude valit voda s přepadu do expansky máš KO čerpadlo a po výměně těsnění bys měl stejný problém
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34097
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
ztrácení vody to mlže být i další závada, soustava se musí tlakovat na 1.2 až 1.5 atm a sleduješ únik,uradovan píše:No dobře,ale kde se ztrácí ta voda a co ty saze v té expanzce a to černé víčko.Samo,že bych byl štěstím bez sebe kdyby to nebylo těsnění pod hlavou nebo hlava samotná,ale při mé smůle tomu tak bude.
klidně ty závady tam můžeš mít všechny tři mizí voda, vadné čerpadlo dává na prdel i hlavě protože voda nemá oběh, tak se raději podívej do nádobky zda chvístá voda a a ten test s bublinkama,
jinak to bude jak píšeš těsnění KO a motor tahá vodu
www.tdigarage.czuradovan píše:Předtím jsem měl forda a jezdil jsem sním z Havířova do jednoho servisu až do Opavy k chlapíkovi který dělal jen fordy.Teď scháním nějakého šikulu v okolí Ostavy nebo Havířova co rozumí Škodovkám.
Jaké s nima máš zkušenosti a jaké používají díly, no a jaké mají ceny.Jinak díky za info.Tomas.cz píše:www.tdigarage.czuradovan píše:Předtím jsem měl forda a jezdil jsem sním z Havířova do jednoho servisu až do Opavy k chlapíkovi který dělal jen fordy.Teď scháním nějakého šikulu v okolí Ostavy nebo Havířova co rozumí Škodovkám.
Škoda Octavia Combi 1.9 TDi 81KW
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
motor ASV
Laurin & Klement r.v.2001
Audi A3 1.9 TDI 66KW motor AGR
-
Honza Kolář
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 136
- Registrován: 06 led 2008, 17:20
zdarec, mám stejný problém. Těsnění pod hlavou jsem měnil už 2 x a vždy je o tak na 2 roky je problém se objeví znova. Naposledy ujeto cca během 2 týdnů 9 tisíc km a voda neubyla (jel jsem i s vlekem s 12 metrákama). Ted jsem o víkendu spěchal - cca 45 km na krev a voda z expansky znizela úplně. V expansce jsou saze ale ty tam jsou už leta.nechápu test od Miloše. Je to tak, že horní vstup do expansky ucpu jak v hadici tak na expansce a tu flašu s vodou připojím na přepad?Nebo flašu s vodou dám na horní vývod expansky? jen pro úplnost je to ASV rok 2001 vše serie. Kdyby to bylo těsněním, jak to že je po 2 letech zase KO? Po pravě byla hlava vždy srovnána a odtlakována. Díky za rady
Kolca