Rozdíl mezi ASV a AHF
Napsal: 17 dub 2011, 19:26
Ahoj, jak se dá zjistit tip motoru. Koupil jsem auto na motoru nic není dle techničáku nelze, motor je jinej. Da se zjistit okem nebo jakej je rozdíl díky moc 

Vyndat píst a opsat číslo?Ladas píše:a jak to poznáte když to někdo přeskládá a použije trysky turbo a překlepne to
Skočit ke kartářce?Ladas píše:jednodušeji....
čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...
V podstatě je to uplně jedno, bloky sou stejný, hlavy taky jedinej rozdil je od nakyho roku v pistu, jeho materialu . Hlavní rozdil je ve vstřikovači a hlavne v počitači. At tam bude třeba oturbenej blok s SDI ale jednotka stale AHF tak výkon bude pořad 81kw. Jestli ma turbo 9 nebo 11 lopat na vrtuly je počitači taky buřt, pořad to pojede a potahne stejně, je to mýtus že když se da turbo s 11 lopatkama místo 9, že to jede líp, jede to uplne stejně. Jelikož vymysleli 81kw motor který plní emisni normu Euro 3, tak ma pro odlišení kod ASV. Blok je stale stejnej, jen sou jiný vstřikovače. Jelikož ma oboji stejnej výkon, tak na STK to nikdo neřeší, pokud potkas stouru, tak si nechas dat do TP zaznam o vymene motoru ale je to už přestavba. Nebo si nechas napsat kod motoru s duvodu koreze nečitelný a jeto. ikdyž bi mel být čitelný. Nekolik lidí to tam má a problem žadný.Ladas píše:čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...