Stránka 1 z 2

Rozdíl mezi ASV a AHF

Napsal: 17 dub 2011, 19:26
od fox74
Ahoj, jak se dá zjistit tip motoru. Koupil jsem auto na motoru nic není dle techničáku nelze, motor je jinej. Da se zjistit okem nebo jakej je rozdíl díky moc (LOL)

Napsal: 17 dub 2011, 20:18
od picus16
kod motoru by měl být vyraženej u setrváku na bloku

Napsal: 18 dub 2011, 18:53
od fox74
Tak na bloku vybroušeno AHF na víku regulace tlaku křídou ASV tak nevím..

Napsal: 18 dub 2011, 18:57
od MirekX
vyndej trysku a napiš číslo

Napsal: 18 dub 2011, 19:12
od fox74
jednodušeji to nejde?

Napsal: 18 dub 2011, 20:19
od Thomy
Jinak rozdíl je ten, že AHF má o něco málo menší vstřikovací tlak - tudíž neplní normu (emisní) jako ASV.

Napsal: 18 dub 2011, 20:20
od Ladas
a jak to poznáte když to někdo přeskládá a použije trysky turbo a překlepne to (LOL)

Napsal: 18 dub 2011, 20:45
od Bugs.Bunny
Ladas píše:a jak to poznáte když to někdo přeskládá a použije trysky turbo a překlepne to (LOL)
Vyndat píst a opsat číslo? :D

Napsal: 18 dub 2011, 20:48
od Ladas
jednodušeji....

Napsal: 18 dub 2011, 20:49
od MirekX
taky podle počtu lopatek v turbu...

Napsal: 18 dub 2011, 20:50
od Bugs.Bunny
Ladas píše:jednodušeji....
Skočit ke kartářce? :D

Napsal: 18 dub 2011, 20:51
od Ladas
MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...
čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...

Napsal: 18 dub 2011, 20:59
od Biimbo
nemá ASV čidlo oleje ve vaně? Nebo až od určitýho roku?

Napsal: 18 dub 2011, 21:02
od MirekX
Laďasi, dáme se podat :) jedině že by se to ničím jiným nelišilo

Napsal: 18 dub 2011, 21:15
od Zdeněk M
Ladas píše:
MirekX píše:taky podle počtu lopatek v turbu...
čti výš co jsem napsal tam máš v postatě odpověď...
V podstatě je to uplně jedno, bloky sou stejný, hlavy taky jedinej rozdil je od nakyho roku v pistu, jeho materialu . Hlavní rozdil je ve vstřikovači a hlavne v počitači. At tam bude třeba oturbenej blok s SDI ale jednotka stale AHF tak výkon bude pořad 81kw. Jestli ma turbo 9 nebo 11 lopat na vrtuly je počitači taky buřt, pořad to pojede a potahne stejně, je to mýtus že když se da turbo s 11 lopatkama místo 9, že to jede líp, jede to uplne stejně. Jelikož vymysleli 81kw motor který plní emisni normu Euro 3, tak ma pro odlišení kod ASV. Blok je stale stejnej, jen sou jiný vstřikovače. Jelikož ma oboji stejnej výkon, tak na STK to nikdo neřeší, pokud potkas stouru, tak si nechas dat do TP zaznam o vymene motoru ale je to už přestavba. Nebo si nechas napsat kod motoru s duvodu koreze nečitelný a jeto. ikdyž bi mel být čitelný. Nekolik lidí to tam má a problem žadný.