Stránka 1 z 2

Dotaz 1.2 TSI 63 kW

Napsal: 27 dub 2011, 15:41
od txx
co se nejčastěji kazí na motoru 1.2 TSI 63 kW a v čem je motor odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
dík ;-)

Napsal: 27 dub 2011, 15:44
od majjco
ak chces nove radsej priplat za tu 77kW ide ako ohen, a ma lepsie brzdy (velke kotuce vpredu + kotuce vzadu) ... aspon vo fabke je to tak

Napsal: 27 dub 2011, 16:53
od jawettar
přeskakujou rozvody, odchází regulace turba

Napsal: 27 dub 2011, 18:07
od Power156
jawettar píše:přeskakujou rozvody, odchází regulace turba
kuny maj rádi tyhle zapalovací kabely....

Napsal: 27 dub 2011, 19:05
od pokornasek.pepan
akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat :( ,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.

Napsal: 27 dub 2011, 21:49
od medhos
nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie :roll:

Napsal: 27 dub 2011, 23:34
od pokornasek.pepan
medhos píše:nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie :roll:
blbost (LOL) ,nebal bych se toho ,priplatil bych si 4letou zaruku a do 120tis.km za 3000 a byl bych v klidu.

Napsal: 28 dub 2011, 08:33
od majjco
bracho ma tu 77kW a ma manual prevodovku ... ;) zatial 22000km a trapi ju riadne ... zatial drzi ...

Napsal: 28 dub 2011, 10:37
od txx
no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním :?

Napsal: 28 dub 2011, 13:09
od medhos
txx píše:no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním :?
bohuzial neni to 100 % ako som zistil ale myslim si ze turbo a tak maly objem nieje moc dobra kombinacia zda sa mi akokeby to bola velka zataz pre ten motor :x

Napsal: 28 dub 2011, 13:58
od roman1648
To jste měli vidět když ten motor ještě v plenkách - děláme pro ně termostaty tak jsem ten motor viděl od "batolete"
Původní představy o výkonu byly někde kolem 100kw, problém byl že se lámaly klikovky,trhaly se ojnice - no peklo
Museli jít s výkonem dolů, ten původní zůstal jen pro závodní účely :D
Vzhledem k tomu, kolik kusů se denně sype do celého světa ( montuje Škoda Auto, VW Salzgitter a má to dělat i VW MP ), nějaký extra problémy s tím nejsou

je to háklivý na kvalitní olej a benzín, jinak asi v klidu

Napsal: 29 dub 2011, 12:53
od txx
a v čem je motor 1.2 TSI 63 kW a odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
jen sw náplň jednotky nebo něco zesílily ? :)

Napsal: 30 dub 2011, 22:45
od Pawouk
pokornasek.pepan píše:akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat :( ,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.
Samozřejmě že 77 kW má i manuál. :-) Já mám v práci Fabii TSI 63 kW,jezím s ní jenom po Praze,najeto 20 000 km. V 12 000 km se doplňoval motorový olej a chladící kapalina (bylo jí pod minimem). Bohužel v 16 000 km bylo měněno turbo... Co mu bylo těžko říct,servis prostě oznámil,že je vadné a tečka. Projevovalo se to rozsvícením kontrolky EPC a výrazným snížením výkonu motoru,takže např. do kopce se skoro nedalo vyjet. V týdnu jsem s tím byl opět v servisu,bylo opět málo oleje v motoru. Doplněn litr...a to po necelých 5000 km od výměny oleje. Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.

Napsal: 13 kvě 2015, 20:05
od Rayx
Pawouk píše:Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Je to 4 roky, ještě řehtá nebo dořehtal ...

Napsal: 28 črc 2017, 22:27
od txx
co na regulace turba odchází, kde to nejčastěji zatuhává?