Stránka 1 z 2
Dotaz 1.2 TSI 63 kW
Napsal: 27 dub 2011, 15:41
od txx
co se nejčastěji kazí na motoru 1.2 TSI 63 kW a v čem je motor odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
dík

Napsal: 27 dub 2011, 15:44
od majjco
ak chces nove radsej priplat za tu 77kW ide ako ohen, a ma lepsie brzdy (velke kotuce vpredu + kotuce vzadu) ... aspon vo fabke je to tak
Napsal: 27 dub 2011, 16:53
od jawettar
přeskakujou rozvody, odchází regulace turba
Napsal: 27 dub 2011, 18:07
od Power156
jawettar píše:přeskakujou rozvody, odchází regulace turba
kuny maj rádi tyhle zapalovací kabely....
Napsal: 27 dub 2011, 19:05
od pokornasek.pepan
akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat

,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.
Napsal: 27 dub 2011, 21:49
od medhos
nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie

Napsal: 27 dub 2011, 23:34
od pokornasek.pepan
medhos píše:nedaleko si kupil jeden nove auto z tymto motorom a z nicoho nic skocil rozvod dokonca zevraj to bola nejaka taka chyba ze mu to nespadalo pod zaruku moj osobny nazor tento motor fakt nie

blbost

,nebal bych se toho ,priplatil bych si 4letou zaruku a do 120tis.km za 3000 a byl bych v klidu.
Napsal: 28 dub 2011, 08:33
od majjco
bracho ma tu 77kW a ma manual prevodovku ...

zatial 22000km a trapi ju riadne ... zatial drzi ...
Napsal: 28 dub 2011, 10:37
od txx
no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním

Napsal: 28 dub 2011, 13:09
od medhos
txx píše:no já sem si myslel že už rozvody narozdíl od předchozích verzí mají vychytaný mouchy s hydraulickým napínáním

bohuzial neni to 100 % ako som zistil ale myslim si ze turbo a tak maly objem nieje moc dobra kombinacia zda sa mi akokeby to bola velka zataz pre ten motor

Napsal: 28 dub 2011, 13:58
od roman1648
To jste měli vidět když ten motor ještě v plenkách - děláme pro ně termostaty tak jsem ten motor viděl od "batolete"
Původní představy o výkonu byly někde kolem 100kw, problém byl že se lámaly klikovky,trhaly se ojnice - no peklo
Museli jít s výkonem dolů, ten původní zůstal jen pro závodní účely
Vzhledem k tomu, kolik kusů se denně sype do celého světa ( montuje Škoda Auto, VW Salzgitter a má to dělat i VW MP ), nějaký extra problémy s tím nejsou
je to háklivý na kvalitní olej a benzín, jinak asi v klidu
Napsal: 29 dub 2011, 12:53
od txx
a v čem je motor 1.2 TSI 63 kW a odlyšný od 1.2 TSI 77 kW
jen sw náplň jednotky nebo něco zesílily ?

Napsal: 30 dub 2011, 22:45
od Pawouk
pokornasek.pepan píše:akorat ta "77 ve fabii ma pouze automat

,krome prekousanejch zapalovacich kabelu sem neresil nic,rozvody jsou na tomhle motoru OK ,tu regulaci turba sem delal,prijde mi to klasika zatuhli.
Samozřejmě že 77 kW má i manuál.

Já mám v práci Fabii TSI 63 kW,jezím s ní jenom po Praze,najeto 20 000 km. V 12 000 km se doplňoval motorový olej a chladící kapalina (bylo jí pod minimem). Bohužel v 16 000 km bylo měněno turbo... Co mu bylo těžko říct,servis prostě oznámil,že je vadné a tečka. Projevovalo se to rozsvícením kontrolky EPC a výrazným snížením výkonu motoru,takže např. do kopce se skoro nedalo vyjet. V týdnu jsem s tím byl opět v servisu,bylo opět málo oleje v motoru. Doplněn litr...a to po necelých 5000 km od výměny oleje. Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Napsal: 13 kvě 2015, 20:05
od Rayx
Pawouk píše:Občas se při startu studeného motoru ozve takové "zařehtání",trvá to cca 3 vteřiny. Jiný problém se zatím nevyskytnul.
Je to 4 roky, ještě řehtá nebo dořehtal ...
Napsal: 28 črc 2017, 22:27
od txx
co na regulace turba odchází, kde to nejčastěji zatuhává?