Peugeot 406-306 Hdi-TD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Peugeot 406-306 Hdi-TD
Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
nevim co ma za cerpadlo to TDcko,ale HDi to asi prezije na tom to kluci testzji a proto sem zacal s JTD coz je stejny system taky:),ale mam najeto zatim jen 3 tis km na bionaftu a olej dohromady. myslim,ze mi to uz ucpalo filtr
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Je to malo. Filtry se zasiraji vsem a pokud ja nenajdulevnou nahradu vyprdnu se na to asi,protoze ta uspora by uplne padla.Ale pokud bych sehnal vyfit treba za 9 kacek tak se nebojim,ze oddelam cerpadlo, kterych je habadej za 3 litry.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
To je právě to do 205 sem měl všehny díli několikrát.. ale na 406 nebo 306 nemám nic a potřebuji poradit zda to do nich mám lít nebo ne.. a pokud ano tak co by mi mohlo odejít abych si to mohl popřípadě sehnat.. vyfrit mám zadra a jezdím na něj, a chtěl bych si přece jen koupit již novější auto než 205.....ale s relativně menšími náklady na provoz než za 36 Kč naftu... jezdím hodně..
Pokud bych se rozhodoval u peugeotu jestli HDI nebo TD tak určitě na olej TD. To HDíčko nemá cenu pokoušet, vzal bych 2,1td, je to suprovej motor s dobrým výkonem. A na olej to jede stejně bez problémů jako 205.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 28 říj 2010, 02:50
2,1 TD nema moc dobre povstne cerpadlo ani na naftu...
HDi ma stejne nachylne vstriky jako JTD a olej jim chutna urcite lip,protoze chod se zmekcil a hlucnost sla dolu.
Vyfit zadara to je sen. ja nemuzu sehnat za zadnou cenu:(
HDi ma stejne nachylne vstriky jako JTD a olej jim chutna urcite lip,protoze chod se zmekcil a hlucnost sla dolu.
Vyfit zadara to je sen. ja nemuzu sehnat za zadnou cenu:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Promiň ale jezdím na olej 10let a to už mám na olej najeto víc jak půl miliónu km, ty máš najeto za poslední rok 3tisíce a plácáš nesmysly. Pokud napíšeš že rotačka je na hovno oproti hdi tak to teda nevím.sikin1987 píše:2,1 TD nema moc dobre povstne cerpadlo ani na naftu...
HDi ma stejne nachylne vstriky jako JTD a olej jim chutna urcite lip,protoze chod se zmekcil a hlucnost sla dolu.
Vyfit zadara to je sen. ja nemuzu sehnat za zadnou cenu:(
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
ja sem nenapsal co je nahovno oproti HDI,ale mam kamose co se zabiva xantiema a jeho kamos ma servis jen na tyhle auta a neco mi k tomu motoru rekl.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Motor je dobrej, za prd stojí to elektrický čerpadlo, ale není nic jednoduššího než tam vrazit za pár stovek nějakýho bosche a je klid.sikin1987 píše:ja sem nenapsal co je nahovno oproti HDI,ale mam kamose co se zabiva xantiema a jeho kamos ma servis jen na tyhle auta a neco mi k tomu motoru rekl.
Naposledy upravil(a) oldaf dne 28 dub 2011, 15:51, celkem upraveno 1 x.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,