Peugeot 406-306 Hdi-TD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Peugeot 406-306 Hdi-TD

Příspěvek od smid28 »

Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

nevim co ma za cerpadlo to TDcko,ale HDi to asi prezije na tom to kluci testzji a proto sem zacal s JTD coz je stejny system taky:),ale mam najeto zatim jen 3 tis km na bionaftu a olej dohromady. myslim,ze mi to uz ucpalo filtr
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Tak 3000 km je zatím málo.... a filtr není tak strašná závada... ale nechci koupit auto a pak ho zlikvidovat... raději se zeptám na názory a zkušenosti.
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

Je to malo. Filtry se zasiraji vsem a pokud ja nenajdulevnou nahradu vyprdnu se na to asi,protoze ta uspora by uplne padla.Ale pokud bych sehnal vyfit treba za 9 kacek tak se nebojim,ze oddelam cerpadlo, kterych je habadej za 3 litry.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

To je právě to do 205 sem měl všehny díli několikrát.. ale na 406 nebo 306 nemám nic a potřebuji poradit zda to do nich mám lít nebo ne.. a pokud ano tak co by mi mohlo odejít abych si to mohl popřípadě sehnat.. vyfrit mám zadra a jezdím na něj, a chtěl bych si přece jen koupit již novější auto než 205.....ale s relativně menšími náklady na provoz než za 36 Kč naftu... jezdím hodně..
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Pokud bych se rozhodoval u peugeotu jestli HDI nebo TD tak určitě na olej TD. To HDíčko nemá cenu pokoušet, vzal bych 2,1td, je to suprovej motor s dobrým výkonem. A na olej to jede stejně bez problémů jako 205.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Na 406 bych jen vyhodil ten malej palivovej filtr a dal bych tam držák fitru z něčeho jinýho.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
redidlos6006
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2010, 02:50

Příspěvek od redidlos6006 »

Ja se díval na 605 2,5srdt, sakra to musí bejt kočár
Renault Espace III 2,2dt (83kW;234Nm)
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

A pokud bych si z oleje dělal měřo? Tak by na měřo Hdi nedělalo problémy? Slyšel sem a četl, že jsou Hdi nachylná na kvalitu nafty, coby sním pak teda udělalo měřo..
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

2,1 TD nema moc dobre povstne cerpadlo ani na naftu...
HDi ma stejne nachylne vstriky jako JTD a olej jim chutna urcite lip,protoze chod se zmekcil a hlucnost sla dolu.
Vyfit zadara to je sen. ja nemuzu sehnat za zadnou cenu:(
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:2,1 TD nema moc dobre povstne cerpadlo ani na naftu...
HDi ma stejne nachylne vstriky jako JTD a olej jim chutna urcite lip,protoze chod se zmekcil a hlucnost sla dolu.
Vyfit zadara to je sen. ja nemuzu sehnat za zadnou cenu:(
Promiň ale jezdím na olej 10let a to už mám na olej najeto víc jak půl miliónu km, ty máš najeto za poslední rok 3tisíce a plácáš nesmysly. Pokud napíšeš že rotačka je na hovno oproti hdi tak to teda nevím.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja sem nenapsal co je nahovno oproti HDI,ale mam kamose co se zabiva xantiema a jeho kamos ma servis jen na tyhle auta a neco mi k tomu motoru rekl.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:ja sem nenapsal co je nahovno oproti HDI,ale mam kamose co se zabiva xantiema a jeho kamos ma servis jen na tyhle auta a neco mi k tomu motoru rekl.
Motor je dobrej, za prd stojí to elektrický čerpadlo, ale není nic jednoduššího než tam vrazit za pár stovek nějakýho bosche a je klid.
Naposledy upravil(a) oldaf dne 28 dub 2011, 15:51, celkem upraveno 1 x.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
peopleman
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Registrován: 10 srp 2010, 20:07

Příspěvek od peopleman »

redidlos6006 píše:Ja se díval na 605 2,5srdt, sakra to musí bejt kočár
Hlavně proboha nechtěj nalejt do tohodle sráče nějakej olej-daleko bys nedojel!!!Když už,tak jedině 2.1TD s Božkou ;)
Jezdím na vše co teče..
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Takže říkáte, že Td v pohodě, jen tam přehodit čerpadlo( jaké za které) at vím co si mám sehnat.. jinak hdi raději nepokoušet?
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“