Peugeot 406-306 Hdi-TD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:já jen že s nářadím co popisuješ tak sešteluješ volnoběh ;) na deklu máš spešl šroub aby tam nechodil každý hrobník 8)
Na jakým deklu? Na volnoběh je desítka klíč a šroubovák.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

nahoře na osmé hodině takoví ten pětihran
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
Ono vlastně není co radit, HDI bych jezdil na olej jen s dvounádržkou. U td je to v podstatě stejný jako u jiných komůrkáčů, jen je u toho motoru nevýhoda v tom čerpadle který se sere. Pokud bych uvažoval o tom že budu jezdit na olej a jdu si koupit teprve auto tak ani jedno z nich bych si nekoupil, pokud bych neměl na výběr tak bych si vzal TD a dal bych mechanický bošácký čerpadlo a jezdil bych.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:
oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

smid28 píše:Chlapy.. tak už ste si to vyřešili jakej šroubek k čemu je na čepadle a ted mi aspon trochu poradtě ze zkušeností.... o jízdě na olej nebo měřu u té 406 v hdi nebo td.. někdo kdo s tím má zkušenost třeba i přímo s těmito auty.
Mrkni se sem, tady pár lidí jezdí i s HDI, je to ale německy.

http://www.rapsdb.de/view.php?offset=0& ... ke=Peugeot
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32865
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:
slovacek.milos píše:
oldaf píše:Tady máš šroub kterým přidáváš palivo. 13-tka klíč a šroubovák. Červeně označeno.
ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)
jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasické :o ,

já bych si vyvedl sání k volantu a z litrovky bych lil olej do sání HDi DK dieselkarbec, (LOL) lze přidávat i vodu HDiDKH diesekarbechydro, jede to dobře hlavně z kopce ;) miloš
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:
oldaf píše:
slovacek.milos píše: ale to jsme trošku ulítli v tématu common rail ;)

Comonraila od začátku neřeším, řeším výměnu čerpadla na 2,1td ;)
jsem z toho blb co se vlastně řeší CR HDi, komůrkáč, dát tam jiné čerpadlo klasické :o ,

já bych si vyvedl sání k volantu a z litrovky bych lil olej do sání HDi DK dieselkarbec, (LOL) lze přidávat i vodu HDiDKH diesekarbechydro, jede to dobře hlavně z kopce ;) miloš
Hdi tady řešíš jen ty. Já řeším jen to že do 2,1td je lepší vrazit spolehlivý čerpadlo od bosche než toho pojebanýho epica co tam dávaly. Tady máš fotku 2,1td od pežota s bošáckým čerpadlem. (foto není moje)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Tak to může být teoreticky docela fuška to tam hodit.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

smid28 píše:Tak to může být teoreticky docela fuška to tam hodit.


Jak pro koho ;)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
smid28
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 27 dub 2011, 18:41

Příspěvek od smid28 »

Tak sem autoelektrikář a většinu oprav dělám doma sám . Takže pokud tam nebude nějaká zásadní změna, tak by to jit mělo.
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“