Peugeot 406-306 Hdi-TD

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já furt nevím o co se jedná ale ten nadpis HDI TD bych řešil v jedličkově ústavu

tam je to reálné ;)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

slovacek.milos píše:já furt nevím o co se jedná ale ten nadpis HDI TD bych řešil v jedličkově ústavu

tam je to reálné ;)

Kdyby ses naučil číst a přečetl by sis první příspěvek co tazatel napsal tak bys z toho neměl v hlavě hokej :D
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

oldaf píše:
slovacek.milos píše:já furt nevím o co se jedná ale ten nadpis HDI TD bych řešil v jedličkově ústavu

tam je to reálné ;)

Kdyby ses naučil číst a přečetl by sis první příspěvek co tazatel napsal tak bys z toho neměl v hlavě hokej :D
kdybys mi to raději vysvětli uděláš lépe ;)
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Co na tomhle chceš vysvětlovat?




Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Re: Peugeot 406-306 Hdi-TD

Příspěvek od oldaf »

smid28 píše:Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
kecod
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
Bydliště: horna stubna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecod »

Slawek3 píše:
oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.

Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.

ja mam peugeot 406 2,1 bolo tam cerpadlo lucas to zdechlo po 2 mesiaoch vymenil som ho za bosch z peugeot 605 mechanicke beham na olej uz rok a pol a ziaden problem.. ta 406 ma uz od vyroby ohrev nafty priamo na filtri tak to je parada.
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

ked uz kolega ozivil temu: ja som jazdil 605 2,1d bez turba cerpadlo lucas. spravil som asi 5 000km, prevazne cez zimu na dvojnadrz. auto som predal a odvtedy jazdi na naftu dodnes
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

sineDko píše:ked uz kolega ozivil temu: ja som jazdil 605 2,1d bez turba cerpadlo lucas. spravil som asi 5 000km, prevazne cez zimu na dvojnadrz. auto som predal a odvtedy jazdi na naftu dodnes
jezdit na sajrajty musí i bavit kždý na to není ;)
sineDko
Přispěvovatel
Příspěvky: 114
Registrován: 02 lis 2013, 11:57

Příspěvek od sineDko »

neviem kde si vycital ze treba bavit. bolo to prve auto, zoznamoval som sa s tym. predal som a kupil dalsie a tiez na sajrajty. vacsi vykon a hlavne vo vybave. 605 som mal super social edition. keby mala klimu tak dodnes na nej jazdim. odvtedy uz mam zopar tisicov na dalsom aute
kadlec31
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 24 dub 2014, 09:37

Příspěvek od kadlec31 »

Mam 406 1,9 TD čerpadlo bosch Jezdím už rok a bez problémů 406 má vyhřívanej palivovej filtr. V létě jezdim jen na řepku první 2 min. mi kolísá volnoběh než se ohřeje motor a pak to jede stejně jako na naftu.

Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.

Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.
kecod
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
Bydliště: horna stubna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecod »

kadlec31 píše:Mam 406 1,9 TD čerpadlo bosch Jezdím už rok a bez problémů 406 má vyhřívanej palivovej filtr. V létě jezdim jen na řepku první 2 min. mi kolísá volnoběh než se ohřeje motor a pak to jede stejně jako na naftu.

Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.

Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.
ja beham stale na cisty olej ked su mrazy tak to riedim 50L oleja a 10l nafty mam na sebou uz druhu zimu bez problemu. ako pisal kolega prve dve minuty kolisu otacky na volnobehu ale ked sa zohreje nepoznat roazdiel a mne sa zda ze to taha dost lepsie ako na naftu.
kecod
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
Bydliště: horna stubna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kecod »

mna by este zaujmalo ako je to stym common rail zvladne to ten fritak? ma stym niekto skusenost?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

kecod píše:mna by este zaujmalo ako je to stym common rail zvladne to ten fritak? ma stym niekto skusenost?
záleží co máš za humáč, pokud davíš olej z lidl no problém alečím větší sajrajt problémů přibývá ;)
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

ja až keď som začal liat riadne sajrajty motorové tak nemam problem,ale musim poklepkat aby sa to nedojeb...kalo.. (LOL) (LOL)
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

etilek má 1,9 cr carisma 85 kW, čerpadlo má takovou sílu že když naleje větší sajrajt a ucpe se filtr tak se i toztrhl,
osobně bych si dal před hlavní filtr ten malý plastový filtřík na naftu za 36 korun, já to mám a hlavní palivák je furt OK, motor ztratí tah vyměním filtřík a jedu dál,

mýtus Cr sajrajty ne!!!!

byl dávno překonán

;)
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“