Peugeot 406-306 Hdi-TD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:já furt nevím o co se jedná ale ten nadpis HDI TD bych řešil v jedličkově ústavu
tam je to reálné
Kdyby ses naučil číst a přečetl by sis první příspěvek co tazatel napsal tak bys z toho neměl v hlavě hokej
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Co na tomhle chceš vysvětlovat?
Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Re: Peugeot 406-306 Hdi-TD
smid28 píše:Zdravím, do ted sem jezdil s Peugeotem 205 1,8 grd na olej a bionaftu a žádný problém, ale nedávno mi jej známý rozštípal. Zvažuji koupi 406 nebo 306 v hdi nebo TD.. jak tyto motory přežijí vyfrit, MĚŘO nebo čistý olej( sluneč. atd) ?? Děkuji za odpověď
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
- Bydliště: horna stubna
- Kontaktovat uživatele:
Slawek3 píše:To cerpadlo z 1,9td je naladeny a optimalizovany na potrubi na vstriky a na motor.oldaf píše:Jasně, že TD je v pohodě, čerpadlo bych řešil až lehne to co tam je.Nabastlíš tam třeba z nějaký 1,9td. Hlavně pokud by jsi chtěl jezdit s HDíčkem na olej tak jedině na dvounádrž, protože HDi má v nádrži podávací čerpadlo a to ti na olej stejně zdechne po chvilce.
Nejlepsi by bylo info nekoho kdo precerpadloval 2,1td na nejaky TD Bosch.
Utcite to bude mozny doladit na cokoliv ......ale da to hodne prace.
ja mam peugeot 406 2,1 bolo tam cerpadlo lucas to zdechlo po 2 mesiaoch vymenil som ho za bosch z peugeot 605 mechanicke beham na olej uz rok a pol a ziaden problem.. ta 406 ma uz od vyroby ohrev nafty priamo na filtri tak to je parada.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mam 406 1,9 TD čerpadlo bosch Jezdím už rok a bez problémů 406 má vyhřívanej palivovej filtr. V létě jezdim jen na řepku první 2 min. mi kolísá volnoběh než se ohřeje motor a pak to jede stejně jako na naftu.
Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.
Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.
Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.
Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 35
- Registrován: 08 kvě 2013, 19:53
- Bydliště: horna stubna
- Kontaktovat uživatele:
ja beham stale na cisty olej ked su mrazy tak to riedim 50L oleja a 10l nafty mam na sebou uz druhu zimu bez problemu. ako pisal kolega prve dve minuty kolisu otacky na volnobehu ale ked sa zohreje nepoznat roazdiel a mne sa zda ze to taha dost lepsie ako na naftu.kadlec31 píše:Mam 406 1,9 TD čerpadlo bosch Jezdím už rok a bez problémů 406 má vyhřívanej palivovej filtr. V létě jezdim jen na řepku první 2 min. mi kolísá volnoběh než se ohřeje motor a pak to jede stejně jako na naftu.
Dál jezdim ve Fiatu ducato 2,5 D - motor peugeot čerpadlo taky Bosch a taky jen na olej, jediná přestavba byla montáž delší naftové hadice z nádrže kterou jsem omotal kolem hadice vedoucí do chladiče a to celé jsem obalil do alobalu - taky jezdí bez problémů.
Peugeou 1,9 D - Bosch úplně bez úprav a předehřevu čistej olej najeto cca 50 000
Prostě Pežoťácký motory s Boschem snesou klidně i čistej olej.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
etilek má 1,9 cr carisma 85 kW, čerpadlo má takovou sílu že když naleje větší sajrajt a ucpe se filtr tak se i toztrhl,
osobně bych si dal před hlavní filtr ten malý plastový filtřík na naftu za 36 korun, já to mám a hlavní palivák je furt OK, motor ztratí tah vyměním filtřík a jedu dál,
mýtus Cr sajrajty ne!!!!
byl dávno překonán
osobně bych si dal před hlavní filtr ten malý plastový filtřík na naftu za 36 korun, já to mám a hlavní palivák je furt OK, motor ztratí tah vyměním filtřík a jedu dál,
mýtus Cr sajrajty ne!!!!
byl dávno překonán