Stránka 1 z 7
Škoda Fabia RS 1.9TDI (BLT)
Napsal: 29 dub 2011, 21:29
od Jim
Tak jsem konečně dodělal auto dle svých představ.
Úpravy:
- hybridní turbo Andre 230PS
- trysky Race 783 ve vstřikovačích BA
- FIMC
- výfuk jen roura 70mm
- spojka Sachs Race Performance
- software Dieselpower
zde je soft na normální ježdění
zde je soft na zkoušku, co to umí, ale kouřivost je značná
pár fotek z akce

Napsal: 29 dub 2011, 22:20
od Manhaus
ty jojo moc pěkné...

Napsal: 30 dub 2011, 06:32
od Jayson
Paráda Jime

Napsal: 30 dub 2011, 06:59
od toby66kw
Je pěkně vidět ,jak na druhém grafu nafta umocnila vlnu v regulaci turba .
Co je na autě jinak proti jarnímu Brnu .
Výsledek moc pěknej ,nj PD

Napsal: 30 dub 2011, 09:17
od brankar30
krasne...

Napsal: 30 dub 2011, 09:22
od sh.w
pekny

Napsal: 30 dub 2011, 11:11
od Jim
toby66kw píše:Je pěkně vidět ,jak na druhém grafu nafta umocnila vlnu v regulaci turba .
Co je na autě jinak proti jarnímu Brnu .
Výsledek moc pěknej ,nj PD

od Brna se daly trysky a doladil soft, to je vše....
původně tam bylo 209PS, ale to byl ještě soft na předešlého, menšího hybrida, čili to nefungovalo zcela optimálně...
Napsal: 30 dub 2011, 20:36
od MirekX
moc pěkný, to je turbo ve svodech?
Napsal: 30 dub 2011, 22:30
od Jim
jj, ve svodech....

Napsal: 01 kvě 2011, 09:56
od peug
Jenom otázka vy používáte při měřění normu DIN? proč né ISO? Dík
Napsal: 01 kvě 2011, 11:09
od johny
pěkná úpravička

Hlavně at dobře slouží

Napsal: 01 kvě 2011, 13:05
od Bóďa
Tak to je ale šikovnej hybrid...

Napsal: 01 kvě 2011, 17:21
od Marek77
Tak tomu říkám soft, páni milí. Krouťák od 2000 do 2700 rpm na maximu, výkon nad 4200 rpm - to je prostě hitparáda.....
Smekám...

Napsal: 01 kvě 2011, 19:05
od subz3ro_tdi
Marek77 píše:Tak tomu říkám soft, páni milí. Krouťák od 2000 do 2700 rpm na maximu, výkon nad 4200 rpm - to je prostě hitparáda.....
Smekám...

Marku, coz tak upravit tu tvoju Galaxiu u Richarda, co povies

Uz by sa to aj ziadalo...

Napsal: 01 kvě 2011, 19:09
od Marek77
Já jsem kdysi Galaxy upravené měl. Bylo to prima svezení, ale víc problémů než potěšení.
Navíc to je auto, kterým se moc závodit nedá. Těch seriových 81kW mi v zásadě stačí. Občas při předjíždění je třeba přiložit, ale na to mám pedálem spínaný OverBoost

pro krátkodobé přelití naftou - nic moc, ale stálo to 40 korun a účel to splní.
Vozím pět dětí, takže to vůbec nepřipadá v úvahu a od závodění si rád oddechnu. Jezdím na pohodu, na tempomatu a dodržuju rychlosti, takže já nejsem ten správný objekt pro upravené auto

. Nehledě k tomu, že nemám peníze ani na to, abych uživil rodinu, natož na vyhazování za ladění motoru.
Ale co se mi líbí, to rád pochválím. A tahle eReSa je na grafu fakt moc pěkná.