Stránka 1 z 1

Prefiltrovany pouzity rastlinny olej ako palivo - felda 1.9D

Napsal: 26 kvě 2011, 11:23
od matt11
Vsetkych Vas tu pekne zdravim, ste odbornici ako pozeram, skusim sa teda spytat Vas, pouzil som prefiltrovany rastlinny olej do motora feldy 1.9D, vsetko spociatku slapalo ako ma, len po 2hej nadrzi zacal motor za studena tazko startovat, motor bol predtym absolutne kludny, nezral (mazaci motorovy) olej nikdy som nemusel dolievat, preto som tam zacal davat fritak. Teraz prestal startovat uplne, pozeral som palivovy filter, odpustil som dolu, ci tam nieje voda, nebola... iba cisty olej s trochou nafty. Neviete mi poradit prosim co s tym dalej? (wallbash) (hm) :?

Napsal: 27 kvě 2011, 07:37
od prazi007
Mozna odeslo cerpadlo,felda 1.9D ma lucase a ten nema olej moc rad ;)

parada

Napsal: 27 kvě 2011, 08:21
od matt11
No to je skvele, prave mi to bolo bohuzial tiez oznamene... Hlavne ze dementi inde machrovali ze lucas zozere vsetko, nieje proble a hele, je to v pic... (wallbash) (wallbash) (wallbash) :x :x :x :x

Napsal: 27 kvě 2011, 20:58
od sikin1987
jezis tak se nepodelej s nejakou blbou felinou. Za kolik koupis cerpaldo na vrakacu? za litr? kdyz na CR stoji max 3 tis vysokotlake.
Nemas poslouchat machirky,ale cist pporad,ze LUCAS je nachylnej a mene vhodnej kor bez prestavby.

Napsal: 28 kvě 2011, 08:14
od hranicka
Čerpadlo jsem taky jedno zničil, ale tady to na něj nevypadá.
Jestli to chcípalo postupně a ne stylem "teď hned to přestalo jet", tak to budou žhavičky. Takže zkus startovat stylem "vejtřaska". Kup si za kilo startovací etherovej sprej a stříkni trochu do sání (to sací trubky), pak zkus nastartovat. Startuju tak už 4 měsíce, protože žhavičky na tyhle paliva jsou mrtvý během pár měsíců a nemá smysl je měnit.
Ten sprej ti při každodením rozumným používání vydrží tak půl roku.

Napsal: 28 kvě 2011, 08:17
od LADAIII
A na jakej mix oleje jsi jezdil a jak jsi to michal? Z vlastni zkusenosti vim, ze pokud jen hrknes prefiltrovanej fritak, tak se nesmicha s naftou,ale cele si to sedne na dno,takze cerpadlo saje jen hustej olej. Musis to naredit tak zhruba 1:1 1:3 (max) nafta/olej za letnich teplot a pak se na to da jezdit, jezdim tak uz pres rok. Sam musis videt jak je ten fritak hustej, tak doufam ze jsi to nelil do auta cisty. A pokud to nestartuje, nemusi to nutne znamenat jeste v prdeli cerpadlo, pokud si tam nalil nejakou sracku na kterou to ani zaboha nechytne. Dalsi vec je, nikdy to neroztahuj na lane, takhle jsem si cerpadlo zkurvil ja. Napis kdyztak dalsi info. LADA

Napsal: 28 kvě 2011, 08:29
od matt11
Vdaka za rady pani, cerpadlo je uz vonku, bolo otestovane, nesaje vobec nic a manik mi povedal tiez ze je zllomena v nom tycka co zenie cele cepradlo, takze preto to nejde... sprosto som ho zadrel.... moja sprostost.... co uz.

Napsal: 28 kvě 2011, 09:07
od LADAIII
presne to same se me stalo loni. Takze kdyz budes mixovat jak sem ti psal, nebudes mit problem. Hlavne to promichat nez to nalijes do auta!
Jak jsi to delal ty ?

Napsal: 28 kvě 2011, 11:59
od hranicka
Z vyfritu, vzhledem k tomu, jaká to bejvá sračka, je rozumný dělat meřo, nedovedu si představit to filtrovat surový.
Vezmeš sud vyfritu, klidně směsku se sádlem, uděláš pod ním ohníček, dokud se pořádně neohřeje, a pak do toho začneš pomalu trubkou pouštět směsku metanolu s louhem. Přitom mícháš a pak to už jen uzavřeš a necháš bejt. Druhej den je to krásně vysedimentovaný a palivo opatrně odčerpeš z povrchu, dokud nezačne jít bordel. A pak několikerá filtrace přes fusekli a šup s tím do nádrže. :)

Napsal: 29 kvě 2011, 00:12
od matt11
kraasa, takyto postup keby nahodou bysom dostal do posty predtim, tak by som sa podla toho zariadil, bohuziial som si nakadil do kalhot silne sam, som blby elektrotechnik a bratranec se mi dusoval ze nemuze byt problem s pouzitym ilejom a zakazal mi v ramci setrenia pridavat podiel nafty, teraz sa od toho distancuje............... ako sa vravi, sikovny, co sa uci na chybach druhych a somar co sa uci nachybach vlastnych... chlapi dikes,.... do buducna uz nebudem detrit na palive... lebo samo sa to v pordel obraca.... hlavne voci mne.... krasny slnecny vecer vam prajem....

Napsal: 29 kvě 2011, 08:36
od hranicka
matt11 píše:kraasa, takyto postup keby nahodou bysom dostal do posty predtim, tak by som sa podla toho zariadil, bohuziial som si nakadil do kalhot silne sam, som blby elektrotechnik a bratranec se mi dusoval ze nemuze byt problem s pouzitym ilejom a zakazal mi v ramci setrenia pridavat podiel nafty, teraz sa od toho distancuje............... ako sa vravi, sikovny, co sa uci na chybach druhych a somar co sa uci nachybach vlastnych... chlapi dikes,.... do buducna uz nebudem detrit na palive... lebo samo sa to v pordel obraca.... hlavne voci mne.... krasny slnecny vecer vam prajem....
To máš jedno, já jsem taky elektrikář, ale vrtám se do všeho - topenařina, truhlařina, auta, motorky atd. Všechno metodou pokus-omyl.Prostě člověk musí leccos zničit, aby se něco naučil. Ve svým autě už mám v pořadí 4.čerpadlo a motor je zralej na generálku.(noteeth)

Napsal: 29 kvě 2011, 19:48
od slovacek.milos
já si myslím že mám čerpadlo původní 46O.OOO km, soudě podle páčky nahoře ta 5Omm s dvěma kloubky ta se vyhoblovala a vypadla,

mně za těch 6O,OOO odešlo akorát gufero a ted čerpadlo trochu kape, řešit to nebudu jdu to TD, turbo mám jen čerpadlo přehodím to mám taky ;) počítám že se rozeče taky ;)