Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu » Bionafta vs RO Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
Bionafta vs RO
PříspěvekZaslal: ne březen 04, 2012 2:32 pm Citovat
Tomajko
Nováček
Založen: 25.9.2011
Příspěvky: 18




Pokud jsem to správně pochopil, při provozu na bionaftu (meřo) se můžou vyskytnout problémy s rozpouštěním pryžových částí, ale při provozu na rostlinný olej ne. Je to tak?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: Bionafta vs RO
PříspěvekZaslal: ne březen 04, 2012 3:36 pm Citovat
Martin.R
Aktivista
Založen: 22.8.2007
Příspěvky: 2223
Bydliště: Kousek od Vlašimi




Tomajko napsal:
Pokud jsem to správně pochopil, při provozu na bionaftu (meřo) se můžou vyskytnout problémy s rozpouštěním pryžových částí, ale při provozu na rostlinný olej ne. Je to tak?

Není to tak. I RO ti rozebere gumu.

_________________
Elektronika auta a technika........
776 829390
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 04, 2012 4:00 pm Citovat
Tomajko
Nováček
Založen: 25.9.2011
Příspěvky: 18




A jak to chlapi řešíte? Vyměnit hadičky za odolné oleji... a co čerpadla, ty se přetěsňují? Teda pokud tam nějaká guma je...já to rozebrané ještě neměl (Nissan Patrol 2.8TD, čerpadlo Bosch).
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 04, 2012 4:23 pm Citovat
Martin.R
Aktivista
Založen: 22.8.2007
Příspěvky: 2223
Bydliště: Kousek od Vlašimi




Nalej to tam a jezdi. Až začne chcát tak přetěsnit. Dneska všechny sady těsnění apod. jsou už odolné vůči bio složkám.

_________________
Elektronika auta a technika........
776 829390
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 04, 2012 6:26 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




presne tak, neres nic dopredu, zbytecne, nekdy se stane, ze tesneni v cerpadle uplne v pohode vydrzi a vubec nebere v potaz provoz na MERO.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so březen 10, 2012 11:33 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2639




Kluci co jezdite na SM30 mate vyssi spotrebu proti nafte? a o kolik?
ted sem vypocital spotrebu pres to nejhorsi zimni obdobi a caste startovani behem 100 km asi 20-30x - trasy 2-15 km. 70% mesto 30% mimo mesto takze hrozne podminky a vyslo mi 6,9 l pokud by to zralo zhruba o 0,5 l vic jak cista nafta byl by to super vykon myslim si. nato,ze sem to casto protahoval opravdu brutalne.

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so březen 10, 2012 11:36 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




nevim jak SM30, ale B100 tak o litr navic oproti NM.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: so březen 10, 2012 11:52 pm Citovat
MirekX
Aktivista
Založen: 24.1.2006
Příspěvky: 4146
Bydliště: Týniště nad Orlicí




strašně záleží na kvalitě, B100 od unikornu plus cca 1 litr, ale kvalitní řepkové meřo tak max půllitr. Poslední SM30 od ONA taky není špatná a podle mě spotřeba vyšší max o 2 deci

_________________
Sharan PD 85 AUY Oleghybrid - stage 2, nafouknuto mistrem Ríšou přes 2 bary, 218 PS a 516Nm Smile OIII kombi 2,0TDI 110kW úprava Dieselpower 182 PS a 417Nm..... Smile KTM SMT 990 115PS výfuky LeoVince + soft KTM www.zvsagro.cz
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 11, 2012 1:11 pm Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




MirekX
Na B100 od Unicorn jsem si taky vsiml, ze to zere i vic jak o litr, mozna i o 1,5 l vic. Je to spatne...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: ne březen 11, 2012 2:17 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2639




bral sem na ONU. UNICORN to ma hrozne drahy to je daleko lepsi koupit na SILMETU a mam to po ceste .
co myslite muzu zacit pomalu lit olej: mam ve flasce namichany 1:1 nafta novej repkac v nadrzi 30 l SM30 je 8 nad nulou. to by uz snad moc tuhnout nemelo

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út březen 13, 2012 3:11 pm Citovat
m4xp0w3r7
Přispěvovatel
Založen: 28.4.2010
Příspěvky: 80
Bydliště: Zlín a Fryšták




Mě se zdá, že to B100 od Unicornu je dobrý leda přes léto a nejlépe na dlouhou trasu. To sem měl snad stejnou spotřebu jak na normální naftu. Jinak beru SMN30 u ONO, spotřeba v pohodě i v zimě.

Na Silmetu je SMN30 dražší, ale zdálo se mi, že je spotřeba lepší než na směsnou od ONO. Může někdo potvrdit?

_________________
Hyundai Getz 2003 1.5CRDi 60KW@80KW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt březen 15, 2012 9:02 pm Citovat
wauzi
Sběrač informací
Založen: 15.7.2010
Příspěvky: 49
Bydliště: Ostravwa




já jsem takovval celou zimu B100 na ARMEX OIL v Ostravě + jsem přiléval aditiva a jestli se spotřeba zvýšila o 2 deci oproti normálu tak je to hodně. Podle mě záleží jednak na kvalitě nafty ale taky na tom jak si to člověk hlídá...

_________________
škoda Octavia L&K TDI 81kW
VW T4 MULTIVAN ALLSTAR 2.4D 57kW
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt březen 15, 2012 9:22 pm Citovat
sikin1987
Aktivista
Založen: 14.5.2009
Příspěvky: 2639




tso kurna musim uznat,ze auto zaznamenalo olej okamzite. nalil sem do 33 l nafty 4 litry oleje a uz to hur startuje a to bylo promichane. je pravda,ze tam bylo SM30 a ja nalil 1:1 olej nafta,ale stejne startuje to o 3 otacky dyl

_________________
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá březen 16, 2012 9:52 am Citovat
Jarda S.
Aktivista
Založen: 13.11.2010
Příspěvky: 3495
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice




sikin1987 napsal:
bral sem na ONU. UNICORN to ma hrozne drahy to je daleko lepsi koupit na SILMETU a mam to po ceste .
co myslite muzu zacit pomalu lit olej: mam ve flasce namichany 1:1 nafta novej repkac v nadrzi 30 l SM30 je 8 nad nulou. to by uz snad moc tuhnout nemelo


hlásim že na olej už se dá Very Happy přidal sem cca 10% benzínu a jede to normálně a příde mi že i líp jak na naftu Hm

_________________
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: pá březen 16, 2012 10:35 am Citovat
radluk
Aktivista
Založen: 6.6.2006
Příspěvky: 1672
Bydliště: Uherske Hradiste




Na olej to jede vetsinou lepe, to je znamy fakt, ale kdyz ho ohrejes na poradnou teplotu deskacem, tak uz to jede docela chciple Mrknut?
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bionafta vs RO
 Obsah fóra Dieselpower forum » Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.