uz som z toho zufaly
kable su v poriadku...
moje zistenie na 10pinovom konektore:
pin č. 4 stale pod prudom (vodič ro/gr)
pin č. 9 je pod prudom iba pri zapnutom kluciku (vodič sw/bl)
pri prepojeni pinu 1 a 2 na tlakovom spinaci klimatizacie zapnutom zapalovani a stlacenom tlacidle klimy (AC) je
pin č. 5 pod prudom (vodič gn)
pin č. 8 pod prudom (vodič gn)
klima nie je naplnena, a v RJ dochladzovania sa nezopne relatko, ktore ovlada elektromagneticku spojku klimy
4pinovy konektor:
pin 3 a 4 su stale pod prudom
RJ som rozobral, a napojil na konektory

1stupen dochladzovania sa pekne zopol ale rele, ktore ovlada magneticku spojku nie, ked som ho preskusal zopnut manualne, tak sa skusacka na konektori pri spojke rozsvietila, znamena to ze je chybna RJ alebo moze byt vadny aj tlakovy spinac klimatizacie? podotknem, ze klima nie je naplnena, takze magneticka spojka klimy by sa mala zopnut
da sa este nejako nasimulovat zopnutie magnetickej spojky klimy? akym systemom sa este da odskusat, ci rele zopina?
nepoznam ani nikoho s autom, z ktoreho sa to da prehodit na moje a vyskusat
uz som mal nutkanie to auto podpalit

nema od toho daleko, ked sa netocia ventilatory...
Ladas: ak si nasiel tu RJ, 506 H, kolko by si za nu chcel?