Stránka 1 z 3
Malý výkon motoru a vysoká spotřeba Octavia 81KW ASV
Napsal: 03 čer 2011, 22:47
od Irka
Zdravím,
potřeboval bych pomoct/radu s moji Octavii 81KW ASV. Auto má výkon jako SDI rozjet se to rozjede, ale výkon nikde. Měl jsem to nabodnuté na vag a žádná chyba. Auto nepadá do nouzového režimu.
Turbo jsem měnil z důvodu, že protíkal olej a zacpávalo se. K tomu jsem vyměnil i intercooler + senzor na něm. Než jsem vyměnil turbo (za repas), tak to auto taky nejelo, ale to bylo z důvodu zatuhlých lopatek - viz. chyba 17965. Už fakt nevím ... nemohla by to dělat váha vzduchu, N75, případně špatně seřízené turbo nebo mě napadá ucpaný kat (jak tam natekl olej - otázka je zda tam natekl....).
Kolem 2500tis otáček to má snahu zabrat, ale celkem nic moc... po třech tisících to spadne. Turbo dle diagnostiky mi tlačí maximálně něco pod 1800.
Napsal: 04 čer 2011, 08:02
od 1pavel
to ti to turbo moc netlačí , podívej se jestli se po nastartování zatáhne regulace na turbu až nadoraz
Napsal: 04 čer 2011, 15:11
od Irka
Ano, regulace se zatáhne..... Je normální aby elektromagnetický ventil (hadička z něj vede do turba) po vypnutí motoru vydával divné zvuky? Jinak dnes jsem poměnil všechny hadičky kolem ventilů apod. - nijak velká změna

A hýbou se stavěcí lopatky ?
Napsal: 04 čer 2011, 19:27
od Richard Šurek
Jestli není po repasi špatně složené turbo a chodí tyčka s čepem , ale věneček už nasazený není , tak ty lopatky se nehýbou . Shoď výfukovou přírubu a zkus tam šáhnout .

Napsal: 05 čer 2011, 21:25
od Irka
A co ty elektromagnetické ventily? Mohly by takto ovlivnit tlak turba?
Napsal: 05 čer 2011, 21:49
od Greatone
Ja som mla podobny problem...auto som nastartoval, pridal som plyn na podlahu a otačky išli iba na cca 3500 a koniec, mal som jednu vahu vzduchu odloženú , vymenil som a auto opäť šlape ako hodinky
Golf 1,9TDI 81kw ASV ..

Napsal: 05 čer 2011, 22:08
od Irka
Otáčky motoru já neřeším..... jdou i do červeného ....
Napsal: 06 čer 2011, 13:52
od roman1648
Co naftový filtr a tyhle věci ? Aby to bylo turbem vůbec...
Napsal: 06 čer 2011, 13:55
od Irka
Naftový, vzduchový, olejový filtr + rozvody + olej jsem měnil před týdnem.... Předvstřik je udělán taky....
Napsal: 07 čer 2011, 10:24
od Irka
Tak, váha vzduchu mi hlásí dle diagnostiky cca. 100 - 150 míň než je požadovaná hodnota

co doporučujete bosh nebo pierburg?
Napsal: 07 čer 2011, 12:29
od roman1648
Určitě Bosch, Pierburg jsem několikrát vracel že s novým auto nejelo...
Napsal: 07 čer 2011, 20:21
od Irka
Tak to byla váha vzduchu. Auto jede jak zamlada

Napsal: 11 čer 2011, 12:16
od Irka
Pánové ještě jeden malý (no vlastně velký) problém. Mám stále moc velkou spotřebu. Kombinovaná okrsky-město-dálnice cca.400km je 8.3L/100km. Podezřelé je i to že mám na volnoběh když stojím na místě se zahřátým motorem 1,6L/h. Nesetkali jste se někdo s tímto problémem? předvstřik mám podle TDI grafu poblíž modré a rozvody seřízené mám....
Díky za každý nápad...
Napsal: 11 čer 2011, 13:20
od anydraj
Ta spotreba na volnobeh je dost.Jednotka je upravana?Myslim Chip.
Napsal: 11 čer 2011, 13:35
od Irka
To netuším, ale myslím že ne ... jel jsem s tím max 190 (což je relativně maximálka - dál už se tomu nechtělo)