Voda v sání???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Liapo
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 16 led 2011, 01:24

Voda v sání???

Příspěvek od Liapo »

Ahoj,omlouvám se jestli jestli svým dotazem prokazuju úplnou hloupost,ale je normální mít vodu v sání (nebo jak se přesně jmenuje ta hadice od EGER ventilu jmenuje) ?? Vypadá to jako normální čistá voda,ničím to nesmrdí,auto jezdí úplně normálně.Děkuji za názory.
Octavia II 1.9 PD 77 KW BJB

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

no myslim ze normalne to nieje. otazka je odkial sa tam berie :? Napada ma len chladic vyfukovych plynov ale neviem ci ho tento model ma alebo nie.
Inak sa predava system vstrekovania vody do sania tak za 500 e , tak ty to mas zadarmo (LOL)
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Super
Přispěvovatel
Příspěvky: 522
Registrován: 03 črc 2008, 12:06
Bydliště: slovensko

Příspěvek od Super »

nesyci ti nahodou v pravom blatniku ? deravi cooler a kde prsi tak natecie voda ale to je tiez minmalne pravdepodobne, jedine ze si isiela cez velku mlaku, rieku...
Liapo
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 16 led 2011, 01:24

Příspěvek od Liapo »

Napadá mne že já chytrák se chtěl podívat jestli mám olej v sání a tu hadici,když jsem ji dával zpátky jsem tam určitě úplně dobře neupevnil...ale sakra kde se tam bere ta voda......a jakou neplechu případně může udělat??
mgbiker
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 24 črc 2010, 16:59
Bydliště: Kosice, Slovensko

Příspěvek od mgbiker »

pokial jej tam nieje vela tak to motoru dokonca prospieva pretoze ked sa dostane do spalovaku tak je z nej vodna para a ta odvadza teplo a teda je tam potom viacej kyslika. Keby jej tam bolo viacej tak to by si uz zrejme pocitoval vynechavanim niektorych valcov
Seat Leon 1,9 TDI ARL ,355PS/ 650NM GT2262VKLR, trysky FIRAD+120%, upravena hlava, CHIP by ROBOT, vyfuk komplet nerez 80mm->70mm, Spojka SACHS race keramika, HP sporting, RS brzdy
http://picbg.net/u/283/4760/362493.gif
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

mám úplně stejnej problém a už to řešim rok (wallbash)
je to tak že za deště to přes vzducháč žere vodu...
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

je tu ňáká dobrá duše která má leona 1M nebo toledo s tímhle nasáváním a koukla se po jízdě v dešti třeba i druhej den ráno jestli po odpojení hadice od egru vodu v sání?viz první obrázek.už to řešim rok a už mě to dost s...... díky Obrázek
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

tech par kapek je uplne normalni, vlhkost vzduchu se proste srazi ochlazenim v koleru a premeni se ve vodu....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Pár kapek jo ale mě z toho teče voda :-( otázka je kolik je normální.koukněte mi na to někdo na svym autě ať to můžu porovnat.fakt stačí ject 20km v deště a je v tom dost vodu.pak ráno nastartuju a než se to vypaří tak to hulí jak dýmovnice.... (wallbash)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

Pár kapek jo ale mě z toho teče voda :-( otázka je kolik je normální.koukněte mi na to někdo na svym autě ať to můžu porovnat.fakt stačí ject 20km v deště a je v tom dost vody.pak ráno nastartuju a než se to vypaří tak to hulí jak dýmovnice.... (wallbash)
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
sniper--
Aktivista
Příspěvky: 2867
Registrován: 17 led 2009, 12:53
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od sniper-- »

a jak je na tom filtr? myslim po jizde za deste....
autoservis pneuservis.
Tel.774 225538
Uživatelský avatar
krejča
Aktivista
Příspěvky: 1032
Registrován: 04 úno 2008, 23:13
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od krejča »

jak houba (LOL) a když přestane pršet tak je za 5km suchej,jak vyfénovanej :roll:
SEAT LEON FR ARL TDIFUN 271PS/521NM ,EGR,KAT OFF,MAF OFF,HDS,SACHS PERFORMACE,HP Sporting,BRZDY 330x30 4píst\288x22,WEBASTO R+,"R" komplet paket,sedáky RECARO 4(polokůže),...takže vlastně naftový Rko :-)
Daily-T4 mulťák acv
Uživatelský avatar
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1729
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

taky jsem zjistil tento problém,ve spojdí hadici z levého výstupu z cooleru,tam se to drží,taky nevím proč...???
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

zkuste si cucat vzduch z motorového prostotu (majitelé leonů a G4)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
michal600
Přispěvovatel
Příspěvky: 485
Registrován: 03 úno 2010, 23:24
Bydliště: Kroměříž

Příspěvek od michal600 »

tento problém je asi normální, když bylo od škodovky TPI na špatný výkon a starty kvůli námraze v hadicách sání, Bud rád že tam byla voda, já viděl led (hodně ledu). dneska sem dělal octu 2009 BKD, sundával sem spodní trubku a vychcala mi voda přímo na montérky (wallbash). olej sem čekal ale vodu ne. (wallbash) (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“