Stránka 1 z 1
Pro zasmání
Napsal: 18 čer 2011, 12:53
od svars
Uvodní stránka firmy zabývající se přestavbou aut na RO.
Jednou z alternativ pro naftové motory je pohon čistým RO.Toto palivo však nezaměňujme s tzv.bionaftou,která se vyrábí chemickým postupem a RO se přidává jen do 30%.Obsahuje mimo jiné metanol,který snižuje výkon motoru o cca 6-8% a zvyšuje stejně tak i spotřebu."
Re: Pro zasmání
Napsal: 18 čer 2011, 13:24
od Stewa
svars píše:Uvodní stránka firmy zabývající se přestavbou aut na RO.
Jednou z alternativ pro naftové motory je pohon čistým RO.Toto palivo však nezaměňujme s tzv.bionaftou,která se vyrábí chemickým postupem a RO se přidává jen do 30%.Obsahuje mimo jiné metanol,který snižuje výkon motoru o cca 6-8% a zvyšuje stejně tak i spotřebu."
No tohle je až smutný

Napsal: 18 čer 2011, 13:51
od slovacek.milos
Napsal: 18 čer 2011, 14:44
od svars
Napsal: 18 čer 2011, 15:09
od radluk
Pan inženýr by si o tom měl něco nastudovat

Napsal: 18 čer 2011, 15:45
od slovacek.milos
to já už taky četl článek od borce s titulem že metanol je katalizátor a musí se vydestilovat, aby esterifikát nebyl jednovatý
běžný chemik nemá taky páru, možná to naše domácí meřo nějaký zbytek metanolu obsahuje,
červené víno obsahuje taky metanol a chlačem ho vesele
při podávání v malých dávkách neškodí v jakémkoliv množství

pokud snižuje výkon tak ví každý vůl že pokud překáží alkohol při práci musí přestat pracovat

Napsal: 18 čer 2011, 17:22
od vanilka
no fujtajbl. takhle nevalidni stranku snazici se vypadat profesionalne jsem uz hodne dlouho nevidel

Napsal: 21 čer 2011, 08:46
od Pavel
Je smutný že nemáte pochopený pro amaterský web

Napsal: 21 čer 2011, 11:18
od slovacek.milos
Pavel píše:Je smutný že nemáte pochopený pro amaterský web

to by snad ani amater nenapsal jedině šulin

Napsal: 21 čer 2011, 13:05
od Vecernicek
ale tak zase s tímhle má pravdu a je dobře že to tak je... tím víc oleje pro nás.
Bohužel se však mezi naší motoristickou veřejností ukotvil názor, že jiné palivo než nafta do auta nepatří, protože to jinak zničí čerpadla i motor. Tato averze asi vznikla v minulosti,díky špatné prvotní kvalitě a nevhodnému používání bionafty a nebo i laickým mícháním RO přímo do nafty,bez jakéhokoliv předehřevu,čímž docházelo rychle k poruchám motoru.
Napsal: 16 srp 2011, 11:12
od Angel O.D.
slovacek.milos píše:
to by snad ani amater nenapsal jedině
šulin 
Ani já ne, ani já ne...

Napsal: 16 srp 2011, 20:56
od Martin.R