TDI
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
TDI
Ahoj lidi,
máte někdo takovouto kombinaci motor TDi-čerpadlo BOSH VP44?
Jak máte řešený systém ohřevu - je možné zveřejnit vhodné schéma?
Odkaz na čerpadlo :
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
Pořád sháním podklady pro přestavbu NISSAN ALMERA 2,2Di
máte někdo takovouto kombinaci motor TDi-čerpadlo BOSH VP44?
Jak máte řešený systém ohřevu - je možné zveřejnit vhodné schéma?
Odkaz na čerpadlo :
http://aa.bosch.cz/download/formule/for ... 004_01.pdf
http://aa.bosch.cz/download/formule/formule_2004_01.pdf
Pořád sháním podklady pro přestavbu NISSAN ALMERA 2,2Di
Naposledy upravil(a) SLÁDEK dne 26 led 2007, 17:36, celkem upraveno 2 x.
Zdravím,
hledal jsem sám a našel docela zajímavé informace:
seznam aut s tímto čerpadlem jsem našel zde:
http://www.mtx-electronics.com/page.php?12
Dále jsem prošel některá auta s tímto čerpadlem na:
http://rapsdb.rapsinfo.de/
Poměrně často se tam objevuje to, že majitel jezdí na mix bez úprav.
Našel jsem i jednoho, co má sice dvounádrž, ale bez tepelného výměníku!
V NISSANU, který hodlám koupit je čerpadlo Nippon Denso (BoschVP44), nemáte s tímto výrobcem zkušenosti?
Nevíte, jestli jdou čerpadla vyrobená BOSHem a firmou Nippon Denso vzájemně vyměnit?
hledal jsem sám a našel docela zajímavé informace:
seznam aut s tímto čerpadlem jsem našel zde:
http://www.mtx-electronics.com/page.php?12
Dále jsem prošel některá auta s tímto čerpadlem na:
http://rapsdb.rapsinfo.de/
Poměrně často se tam objevuje to, že majitel jezdí na mix bez úprav.
Našel jsem i jednoho, co má sice dvounádrž, ale bez tepelného výměníku!
V NISSANU, který hodlám koupit je čerpadlo Nippon Denso (BoschVP44), nemáte s tímto výrobcem zkušenosti?
Nevíte, jestli jdou čerpadla vyrobená BOSHem a firmou Nippon Denso vzájemně vyměnit?
TDI - schema
Ahoj,
snažím se dát dohromady nejvhodnější schema pro TDI:
Na http://www.bioauto.sk./howto.html je uvedeno schema, které nemá šlusnutou zpáttečku,
na http://cz.rapidoil.cz/index.php?option= ... e&Itemid=1 je schema se šlusnutou zpátečkou. Toto schema jsem si dovolil překreslit, aby byla tato schemata snadněji porovnatelná. Obě schemata používají na naftu originál nádrž, na olej přídavnou nádrž.
Z hlediska změny podmínek pro vstřikovací čerpadlo je podle mě vhodnější verze BioAuto protože zpátečka zůstává bez tlaku tak, jako originál.
Šlusnutá zpátečka zase prý zkrátí dobu náběhu oleje na provozní teplotu. Jak je velký průtok zpátečkou? Někde zde na fóru jsem četl, že zpátečkou teče pouze cca 1,5litru za minutu. Pokud se zvolí šlusnutá zpátečka je pak nutné instlovat odvzdušňovací ventil? Jak se tento ventil umístí do schematu?
Jak se auto se šlusnutou zpátečkou pak provozuje? Nastartuje se na naftu (zpátečka otevřená do naftové nádrže), po ohřátí na provozní teplotu se přepne na olej (zpátečka šlusnutá), před odstavením se přepne na naftu (zpátečka se však otevře do naftové nádrže a veškerý olej v trubkách nateče do nafty) (možná to jenom špatně chápu, míchání paliv by asi šlo vyřešit zpožděným otevřením zpátečky do naftové nádrže, nebo šlusnutím zpátečky natrvalo, pak by odpadl jeden trojcesťák)
Schema RapidOil ohřívá oboje palivo - olej i naftu - není to na závadu?Neztratí nafta při vyšší teplotě mazací schopnost?
Kromě hlavního výměníku, jak jsem četl, se dále používá také vyhřívání filtru oleje, vyhřívání potrubí mezi vstřikovacím čerpadlem a vstřiky, případně další výměníky. Kam umístit tyto další výměníky?
Některé stavebnice, které se prodávají, mají tři trojcesťáky, nevíte náhodou jak vypadá potom schema zapojení?
snažím se dát dohromady nejvhodnější schema pro TDI:
Na http://www.bioauto.sk./howto.html je uvedeno schema, které nemá šlusnutou zpáttečku,
na http://cz.rapidoil.cz/index.php?option= ... e&Itemid=1 je schema se šlusnutou zpátečkou. Toto schema jsem si dovolil překreslit, aby byla tato schemata snadněji porovnatelná. Obě schemata používají na naftu originál nádrž, na olej přídavnou nádrž.
Z hlediska změny podmínek pro vstřikovací čerpadlo je podle mě vhodnější verze BioAuto protože zpátečka zůstává bez tlaku tak, jako originál.
Šlusnutá zpátečka zase prý zkrátí dobu náběhu oleje na provozní teplotu. Jak je velký průtok zpátečkou? Někde zde na fóru jsem četl, že zpátečkou teče pouze cca 1,5litru za minutu. Pokud se zvolí šlusnutá zpátečka je pak nutné instlovat odvzdušňovací ventil? Jak se tento ventil umístí do schematu?
Jak se auto se šlusnutou zpátečkou pak provozuje? Nastartuje se na naftu (zpátečka otevřená do naftové nádrže), po ohřátí na provozní teplotu se přepne na olej (zpátečka šlusnutá), před odstavením se přepne na naftu (zpátečka se však otevře do naftové nádrže a veškerý olej v trubkách nateče do nafty) (možná to jenom špatně chápu, míchání paliv by asi šlo vyřešit zpožděným otevřením zpátečky do naftové nádrže, nebo šlusnutím zpátečky natrvalo, pak by odpadl jeden trojcesťák)
Schema RapidOil ohřívá oboje palivo - olej i naftu - není to na závadu?Neztratí nafta při vyšší teplotě mazací schopnost?
Kromě hlavního výměníku, jak jsem četl, se dále používá také vyhřívání filtru oleje, vyhřívání potrubí mezi vstřikovacím čerpadlem a vstřiky, případně další výměníky. Kam umístit tyto další výměníky?
Některé stavebnice, které se prodávají, mají tři trojcesťáky, nevíte náhodou jak vypadá potom schema zapojení?