Stránka 1 z 1

Peugeot 407 , 2.0 HDI 16V, el.hydraulické servo..

Napsal: 04 črc 2011, 18:58
od jericho-3
Dnes jsem ho doporučil, rok 2007, pěkné , nezjistil jsem nic špatného , jen servo na mistě brní...Co Vy na to...Majitel po něm toužil ... :o

Napsal: 04 črc 2011, 20:06
od dhfool
Vrní když točíš volantem? Tak to je NORMÁLNÍ (LOL)

Jinak jsem měl možnost opravovat novou 508 a 3008 a zdá se mi, že šli s kvalitou směrem k němcům (ti jim jdou naproti) :D Tak uvidíme časem, možná už to nebudou takoví sráčí
:)

Napsal: 04 črc 2011, 20:36
od jericho-3
No, řekl jsem to co Ty teď..,že je to normální... :)
Sice moc nechápu, v čem je ta výhoda, když jedu s kolegovo Corsou, a překonávám střed, kam mě ta zkurvená elektrika pořád táhne...A peugeot se při jízdě choval dobře...

Napsal: 06 črc 2011, 21:52
od Marek67
na 407 co mám ted na opravu kvůli fapu taktéž na místě brní servo oleje je tam dost a vše funguje jak má jednotka bez závad asi je to na tomto vozu normální

Napsal: 07 črc 2011, 00:01
od jericho-3
No já když jsem do něho sedl, měl jsem za to, že je to ještě provedení s jen hydraulickým posilovačem, a tak se mi to nelíbilo, zvedl jsem kapotu a uviděl , že to je ten el. vynález...A tam člověk nikdy neví , tyhle sráče jsou schopné všeho...

Napsal: 07 črc 2011, 07:26
od josef10
jericho-3 píše:No já když jsem do něho sedl, měl jsem za to, že je to ještě provedení s jen hydraulickým posilovačem, a tak se mi to nelíbilo, zvedl jsem kapotu a uviděl , že to je ten el. vynález...A tam člověk nikdy neví , tyhle sráče jsou schopné všeho...

čau nechtěl jsem věřit vlastním očím, ty opravujes francouzske sráče :o ... bych do toho ani nesedl.... (noteeth)

Napsal: 08 črc 2011, 13:48
od Lazlo
josef10 když nesnášíš francouzské sráče tak co lezeš vůbec do tohoto vlákna - francouzské vozy

Napsal: 08 črc 2011, 16:37
od jericho-3
:D ,jen takový názor-dělá se mi lépe, když si zanadávám a třeba el. servo považuji za debilitu,ještě mi nikdo nevysvětlil, co to je za výhodu, kdy to, co se ušetří oddře alternátor a neplynulost posilovače fakt nechápu...A křížence el. a hydraulického serva už vůbec ne./je to jako vzduchokapalinové brzdy/.Není tady v okruhu nějaký konstruktér, který by to vysvětlil..? A že jsou Francouzi ujetý a serou mne s tím stávkováním , je fakt, ale mám v živé paměti, že udělali bezvadná auta a byla to často avantgarda..,ještě nedávno taková P 205 v dieselu byla nespochybnitelná jednička...Ať si každý nadává, jak chce , je to taky o tom, kdo má jaké zkušenosti...Já třeba nemám rád auto s píčou , ale když se zmíním třeba před majiteli R 19, považují mne za vola...A ze starých aut v mém okolí jezdí R 19 nejvíce... :)

Napsal: 08 črc 2011, 17:00
od dhfool
njn, jenže tehdá byl pohodlný francouz alternativou k tvrdému němcovi. Dneska je to tvrdé jak němec, akorát se to víc sere... a blbě opravuje (kor to s tou pičou).

Aby mě někdo nepodezříval, tak vlastním P406 2.1td(200.000km) a Espace 2 (518.000km) a mám je rád (crazy)

Napsal: 08 črc 2011, 18:20
od jericho-3
Drfool-a to si budeš Espace i sám opravovat..? To tě lituji.. :)

Napsal: 08 črc 2011, 21:35
od dhfool
jericho-3 píše:Drfool-a to si budeš Espace i sám opravovat..? To tě lituji.. :)
Jako že bych to zavezl ke konkurenci? (LOL) To bych jim neudělal, taková svině nejsem (rofl) . Jo, na opravy je to peklo. Už jsem to tady psal, jak jsem měnil řízení (hřeben) tři dny... Auto jsem servisoval známému od 50.000km ve 380.000 jsem ho od něj koupil. Bylo 3x potkané páč soudruzi vymysleli řemen na klimatizaci ZA rozvodovým řemenem a jak je tam ta díra do rozvodů a nebyl pod autem šucplech, tak tam šel bordel a kamení a řemen se seknul. Naštěstí se jenom vymění rozvod a vahadla a tradá... To jsem vyřešil šucplechem. Napínání řemenů agregátů to je taky maturita. To musel vymýšlet tým inženýrů alespoň rok a stejně mi řemeny hvízdají bo jsou už remenice ojeté jako prase. ALE, první žhavič odešel ve 400.000km, motor je suchý jak pepř, všechny gufera původní a v zimě chytá jak víno.
A dnes mi prdla brzdová trubka, no co no se to opraví ne? (doufám, že to bude ta nad nádrží) ... :)

Napsal: 08 črc 2011, 22:27
od jericho-3
Tos měl vlastně štěstí a je málo aut, kde někdo může říci ,já to auto servisoval 400000 km, takže vím, o co gou..Když já k tomu přišel, buď každý lhal , nebo nevěděl a nadával..Já mám rád motor 2.1ccm TD /tenhle z něj patrně vychází/, protože jsem dělal Renault Fuego s tímto motorem/rarita/ a ten hošík s ním tahal auta a vím, co to vydrželo..A mám rád motory, kdy prdne vahadlo, /a/, vymění se, dá se řemen a jede se dál...Ale když jsem Espace dělal poprvé a měl vyměnit žhavičku, dostával jsem závrať.. :D