Když teď při nižších teplotách startuju, tak baterka sice netočí tak ochotně jako za tepla, ale auto chytne bez problémů. Jemom se z palubky ozve několikeré zapípání, stejné, jako když je málo nafty. Nevíte co to je?
Možná už baterka naznačuje že má dost?
A když jsme u toho pípání při rosvícení kontrolky stavu nafty. Dá se to nějak vypnout? Vždycky se hrozně leknu.
jj me to delal A4 taky v zime byla to baterka, ale nemenil sme i a jezdil dal obcas to piplo kdyz byli velky mrazy, je to tim ze poklesne napeti pod urcitou mez tak to takhle dava najevo
Package píše:nepipa to koli tomu ze vam signalizuje ze teplota klesla pod 4 stupne??
u mojí GIV to po nastartování teplotu pod 4st zvukově nehlásí - jedině pokud dojde ke změně teploty pod 4st během jízdy a není to pípnutí , ale gong. pípáním je signalizována třeba voda,palivo, porucha atd..
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF
Tak dneska byl pořádnej mráz, tak jsem trpělivě žhavil několikrát a chytlo to bez pípání. A baterku jsem neměnil.
Mimochodem a co to pípání, když se rozsvítí kontrolka paliva?
Neexistuje nějaký něžnější způsob, jak to vyřešit?
Cau, dovolim se take pozeptat na GIV tdi rok99 se po zapnuti ozve trikrat pipnuti a cca. minutu po rozjeti sviti kontrolka teploty. Na vagu nic. (Na pokles venkovni teploty pod 4st. to nesedi.) Nesetkal jste se s tim nekdo?
No mě kontrolka teploty po nastartování teda nesvítí, ale to pípání je stejný. Dneska jsem zkusil opakovaně nažhavit / asi 5x/ a nastartovalo to bez pípání.
Jenda_TDI píše:Cau, dovolim se take pozeptat na GIV tdi rok99 se po zapnuti ozve trikrat pipnuti a cca. minutu po rozjeti sviti kontrolka teploty. Na vagu nic. (Na pokles venkovni teploty pod 4st. to nesedi.) Nesetkal jste se s tim nekdo?
zkontroluj si náplň v expanzce (dostatek) , ale ve většině případů stačí očistit elektrody nebo je trochu přihnout k sobě. je to dost běžná závada...
MARTEX ALH upgrade ASV + special switcher ECU 115/157PS - zlatá kára
BXE paštika
powered by CHF