Trysky dieselpower Sprint/Powerplus/Race
Napsal: 01 bře 2006, 11:09
Kvůli častým dotazům sem vkládám výňatek ze starého fora .
CENÍK TRYSEK ZDE
----
RACE trysky (Odpověď na dotaz týkající se RACE trysek):
Na vývoji závodních (i ostatních) vstřikovacích trysek pracují inženýři ve fabrice Fratelli Bosio.
Tohle není moje práce. Odlišnost od standartních trysek ovšem není v pouhém zvětšení vstřikovacích otvorů. Ale to je též otázkou KNOW-HOW
Navíc, vstřikovací trysky RACE jsou vyrobeny technologií POWERPLUS (viz níže).
------------------------------
POWERPLUS trysky - DLC coating (DIAMOND-LIKE CARBON):
Prototyp trysky POWERPLUS 974 - aplikace DURAMAX:
Všimněte si černého potahu jehly.
DLC potahování je hojně využíváno třeba ve Formuli 1, kde to přináší výrazné výhody (viz níže).
POWERPLUS a RACE trysky jsou vyrobené speciální (odlišnou) procedurou, při které je nanesen též tento karbonový povlak (DLC), který má následující vlastnosti:
- velmi vysoká tvrdost
- velmi nízký koeficient tření - excelentní odolnost proti opotřebování
- velmi hladký povrch
- vysoká odolnost proti korozi
- velmi tenká vrstva
A co to ve výsledku nese (aplikováno na vstřikovací trysku):
- odolnost proti opotřebení
- díky sníženému tření vyšší rychlost pohybu jehly
- těsnější tolerance - méně paliva proudí okolo jehly zpět - více do válce
- kvalitnější rozprášení
- snížení spotřeby
- ve finále výkonový nárůst 5-10hp oproti OEM trysce stejného typu
- a neodmyslitelně zvýšená cena trysky
Foto: vlevo originál tryska a jehla, vpravo powerplus nová. Použitá originál jehla má zjevné známky opotřebení (matná místa - vím, je to špatně vidět). Pokud Vyjmeš POWERPLUS trysku po stejných km, je to nesrovnatelný rozdíl.
Další info například:
velmi jednoduše zde: Suimoto electric: Diamond-like carbon
nebo pěkné zde: Diamond-like carbon coatings ARTICLE
CENÍK TRYSEK ZDE
----
RACE trysky (Odpověď na dotaz týkající se RACE trysek):
Na vývoji závodních (i ostatních) vstřikovacích trysek pracují inženýři ve fabrice Fratelli Bosio.
Tohle není moje práce. Odlišnost od standartních trysek ovšem není v pouhém zvětšení vstřikovacích otvorů. Ale to je též otázkou KNOW-HOW
Navíc, vstřikovací trysky RACE jsou vyrobeny technologií POWERPLUS (viz níže).
------------------------------
POWERPLUS trysky - DLC coating (DIAMOND-LIKE CARBON):
Prototyp trysky POWERPLUS 974 - aplikace DURAMAX:
Všimněte si černého potahu jehly.
DLC potahování je hojně využíváno třeba ve Formuli 1, kde to přináší výrazné výhody (viz níže).
POWERPLUS a RACE trysky jsou vyrobené speciální (odlišnou) procedurou, při které je nanesen též tento karbonový povlak (DLC), který má následující vlastnosti:
- velmi vysoká tvrdost
- velmi nízký koeficient tření - excelentní odolnost proti opotřebování
- velmi hladký povrch
- vysoká odolnost proti korozi
- velmi tenká vrstva
A co to ve výsledku nese (aplikováno na vstřikovací trysku):
- odolnost proti opotřebení
- díky sníženému tření vyšší rychlost pohybu jehly
- těsnější tolerance - méně paliva proudí okolo jehly zpět - více do válce
- kvalitnější rozprášení
- snížení spotřeby
- ve finále výkonový nárůst 5-10hp oproti OEM trysce stejného typu
- a neodmyslitelně zvýšená cena trysky
Foto: vlevo originál tryska a jehla, vpravo powerplus nová. Použitá originál jehla má zjevné známky opotřebení (matná místa - vím, je to špatně vidět). Pokud Vyjmeš POWERPLUS trysku po stejných km, je to nesrovnatelný rozdíl.
Další info například:
velmi jednoduše zde: Suimoto electric: Diamond-like carbon
nebo pěkné zde: Diamond-like carbon coatings ARTICLE