Stránka 1 z 2
A3 teple starty
Napsal: 09 črc 2011, 08:05
od jjuriss
Ahojte, nestretol sa niekto s podobnym problemom? A3, 1.9 TDI PD, 77kw, ked je studena chyta na supu, aj ked su mrazy, ale ako nahle je ohriata, alebo je von teplo trva aspon 4-6 sekund kym nastartuje.... co by to mohlo byt?
Napsal: 09 črc 2011, 08:12
od zizalak
zvýšit startovací dávku, prohledej forum je tu o tom dost
1) VAG
2) jednotka motoru
3)login kod je 12233
4) kanál 05
5) mělo by tam být 32768
6) přidat 200 testovat uložit
když nepomůže dalších 200, atd..
Napsal: 09 črc 2011, 08:21
od jjuriss
viem ze takymto sposobom sa to robilo na octaviach 81kW, ale da sa to uplatnit aj pri PD motoroch? resp. co to moze sposobovat ze to nechyta tak ako ma.... vagom 304 to asi nepojde ze?
Napsal: 09 črc 2011, 08:42
od OťasTDi
nech si změnit startovací mapu u chiptunera,to je jistota...co teplotní čidlo paliva a motoru,jsou v pořádku?
Napsal: 09 črc 2011, 08:46
od Brouk
odpoj teplotni cidlo za tepla kdyz to bafne hned nech si udelat soft pokud to nebafne je problem jinde

Napsal: 09 črc 2011, 10:41
od maniacse
Pokial mu to nastartuje na brnk bez teplotneho cidla, moze to urobit ako na tdi motoroch cez odpajatelny pridavny odpor k cidlu, nie?!
Napsal: 09 črc 2011, 11:18
od jjuriss
je dost mozne je na tom aute je cip lebo ide cosi lepsie ako klasicke, takze by teoreticky mohol byt zly soft?
Napsal: 09 črc 2011, 13:24
od anydraj
Kdyby to blbe startovalo za studena i tepla, tak bych rekl, ze je spatny cidlo na vacce.Ale to by bylo v zavadach.Takze uprava sw, chyba se tahne napric koncernem uz cca 13 let.Uprava pres 12233 login nepomuze.Proste do 260 ot/min to nepusti palivo.
Napsal: 09 črc 2011, 13:25
od anydraj
[quote="jjuriss"]je dost mozne je na tom aute je cip lebo ide cosi lepsie ako klasicke, takze by teoreticky mohol byt zly soft?[/quote]
Chip za to urcite nemuze, vetsinou se to upravuje az od 1400 ot/min.
Napsal: 09 črc 2011, 13:54
od dream7000
repas startra pomože, u tychto motorov je potrebne dosiahnut urcite otacky startera a zavisi od nich startovacia davka, za tepla krizi rotor v startri viac, nedosiahne otacky ktore potrebuje a potom to toci strasne dlho, najlepsie je repas startra a upravit soft v RJ motora.....potom to uz nikdy nebude blbnut....samozrejme toto plati pokial VAG neukazuje inu chybu
Napsal: 09 črc 2011, 13:57
od anydraj
Zbytecne vyhozeny love za opravu starteru.Po uprave sw to chytne i s vymlacenou baterkou.
Napsal: 09 črc 2011, 15:06
od dream7000
no neviem ci vyhodene love , radsej par korun do puzdier skorej ako potom novy rotor alebo stator.....to že to chyti je v poriadku
Napsal: 11 zář 2011, 21:02
od jjuriss
vag 304 resp. 409 a kkl kabel to nedokaze ze? rocnik auta je 05
Napsal: 12 zář 2011, 07:54
od jaykay
jjuriss píše:vag 304 resp. 409 a kkl kabel to nedokaze ze? rocnik auta je 05
ne, je treba poladit mapy v rj motoru, takze navstivit nejakeho chiptunera (ne nalejvace)
Napsal: 23 říj 2011, 19:44
od slazo
zizalak píše:zvýšit startovací dávku, prohledej forum je tu o tom dost
1) VAG
2) jednotka motoru
3)login kod je 12233
4) kanál 05
5) mělo by tam být 32768
6) přidat 200 testovat uložit
když nepomůže dalších 200, atd..
Viete mi niekto poradit ? Potrebujem zvysit startovaciu davku a nejako sa mi to nedari. Pouzivam na to soft.VCDS svo 805.0 verze dat 20080309. Postupujem podla navodu vo VIS aj z fora :
Spoj sa s RJ motora
zadaj Login 12233
Adaptacia10
skupina 05
Zvysuj davku po 200
Testovat - ulozit
Vsetko ide az kym sa nedostanem na skupina 05 ale ta je zamrznuta .Jedine co viem tam menit je tusim kanal 06 ostatne nie
su pristupne.