TDI alebo TDI PD
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
TDI alebo TDI PD
by som sa chcel spytat,tych co maju uplne plnu hlavu informacii o prestavbe co je lepsie na prestavbu TDI alebo TDI PD?
viem,ze olej u TDI sa prepina tesne pred cerpadlom,kde potom u PD?
pytal som sa europencon a vraj obidva su rovnako vhodne,len TDI je jednoduchsie na prestavbu
viem,ze olej u TDI sa prepina tesne pred cerpadlom,kde potom u PD?
pytal som sa europencon a vraj obidva su rovnako vhodne,len TDI je jednoduchsie na prestavbu
Ahoj,
já tady někde na fóru četl (ale nevím kde a kdo to psal - zkus pátrat), že PD je nejlepší systém pro RO protože nemá drahé vstřikovací čerpadlo, prý jedno čerpadlo-tryska stojí kolem 4000, takže když se něco rozsype, zas tolik to nestojí. Ale zdůrazňuji, že to není z mojí hlavy a nemám s tím žádný zkušenosti.
já tady někde na fóru četl (ale nevím kde a kdo to psal - zkus pátrat), že PD je nejlepší systém pro RO protože nemá drahé vstřikovací čerpadlo, prý jedno čerpadlo-tryska stojí kolem 4000, takže když se něco rozsype, zas tolik to nestojí. Ale zdůrazňuji, že to není z mojí hlavy a nemám s tím žádný zkušenosti.
u PD je to maximálně palivový filtr,jak to skrz něj proteče, tak už je to OK, nemá se co zničit. Akorát samo spalovací prostor, písty,kroužky. tam se to může po studeným startu usazovat se všemi důsledky.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Takze PD motory so vhodnejsie na prestavbu ako klasicke s cerpadlom-dikes.MirekX píše:u PD je to maximálně palivový filtr,jak to skrz něj proteče, tak už je to OK, nemá se co zničit. Akorát samo spalovací prostor, písty,kroužky. tam se to může po studeným startu usazovat se všemi důsledky.
AGR 66kW seria
Už jsem to někde psal, je to teda čistě můj názor:
PD je vhodnější na RO,protože:
Normálně u PD je teplota nafty u vstřiků kolem 60-70 stupňů, protože proudí kanálkama vrtanýma v hlavě. Celý PD jednotky jsou schovaný pod víkem ventilů, cáká kolem nich horký olej (100 C). Taky to má chladič paliva
V případě poruchy jednoho vstřiku se vymění jen jedna PD jednotka, kterou starší seženete klidně kolem 500 Kč (pokud to není zrovna na 96 a 110 kW, o ty je mela mezi tunery , ale i ty jsem koupil fungl nové za 2000 Kč kus )
PD jednotku vyměníte sami za 20 minut, žádný velký štelování, běžné náčiní a je to.
Možná je ten můj pohled zkreslenej tím, že sám mám PD. Ale vstř. čerpadlo je opravdu choulostivé, nafta v něm, v trubkách a vstřikách chladne a jeho případná výměna není jednoduchá, už jenom rozvody...
PD je vhodnější na RO,protože:
Normálně u PD je teplota nafty u vstřiků kolem 60-70 stupňů, protože proudí kanálkama vrtanýma v hlavě. Celý PD jednotky jsou schovaný pod víkem ventilů, cáká kolem nich horký olej (100 C). Taky to má chladič paliva
V případě poruchy jednoho vstřiku se vymění jen jedna PD jednotka, kterou starší seženete klidně kolem 500 Kč (pokud to není zrovna na 96 a 110 kW, o ty je mela mezi tunery , ale i ty jsem koupil fungl nové za 2000 Kč kus )
PD jednotku vyměníte sami za 20 minut, žádný velký štelování, běžné náčiní a je to.
Možná je ten můj pohled zkreslenej tím, že sám mám PD. Ale vstř. čerpadlo je opravdu choulostivé, nafta v něm, v trubkách a vstřikách chladne a jeho případná výměna není jednoduchá, už jenom rozvody...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Ano, VW opouští PD a jde cestou CR. PD už neumí emise EURO V, protože tím, že jsou PD jednotky ovládaný vačkou neumí stříkat do výfuku jako CR (vypálení filtru DPF). Ale za tu dobu se CR vychytal,v době vzniku PD byl CR značně pozadu. To VW nezvlád, šel blbou cetou.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Hm. že VW opouští PD je možná dobré pro EURO V ale ne pro nás. Vstřikovací elementy PD se daj sehnat např. na EBAY.DE v přepočtu za několik málo tisíc korun za kus. Navíc jsou to robustní držáky. Common-railový vstřikovače např. do BMW 530d stojej oproti tomu kolem 10-12.000,- Kč za kus. Kráte 6ks u šestiválce je 72.000,-- Kč bez práce. A je notoricky známo, že se po 150-250.000 km ty vstřikovače CR serou. Opravit se to nedá, někdy se to čistí....... Provoz na rostlináč riziko těhle choulostivejch dílů ještě zvyšuje.............
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW