Teplota motoru při provozu na MEŘO

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Teplota motoru při provozu na MEŘO

Příspěvek od Stewa »

Pánové právě jsem se vrátil z chaty a nestíhal jsem se divit. Cestou na chatu se mě přepálila přepadová hadička prvního válce, tak jsem ji zkrátil a nasadil zpátky. Doma kouknu a hadička totálně rozežraná. Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.
Na olej jezdím rok, na domácí MEŘO teď první cesta a tohle (hm)
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
hranicka
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 25 zář 2010, 19:05

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Příspěvek od hranicka »

Stewa píše:Pánové právě jsem se vrátil z chaty a nestíhal jsem se divit. Cestou na chatu se mě přepálila přepadová hadička prvního válce, tak jsem ji zkrátil a nasadil zpátky. Doma kouknu a hadička totálně rozežraná. Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.
Na olej jezdím rok, na domácí MEŘO teď první cesta a tohle (hm)
Jestli to nebude tím, že meřo žere gumu (noteeth)
Rudolf Diesel to taky nekrmil naftou.
ovocny
Přispěvovatel
Příspěvky: 100
Registrován: 19 lis 2010, 10:59

Příspěvek od ovocny »

MERO opravdu zere gumu a automobilky zacinaly pouzivat hadicky ktere to snesou az nekdy kolem roku 2000 (bylo to nejake narizeni EU pokud si dobre pamatuju). Pokud jsi hadicky nikdy nemenil nebo jsi tam dal typ ktery neni odolny tak zacnou postupne tect vsechny a muze zacit tect i cerpadlo prez tesneni.... proste zere to gumu a je treba s tim pocitat.
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Příspěvek od Stewa »

Na MEŘO od Unicornu jsem najezdil 1000km a hadičky nepustily ani kapku. Navíc teče jen ta první, další 4 drží.
Mercedes-Benz W210 300D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja na mero taky najel 1000 km pok uz jen olej a hlavne smesna nafta
mam rok 99. sice uz mam asi uplne v prdeli vstriky,ale ze by prdla hadicka sem si zatim nevsiml jedine pod autem,ale tam to je myslim v plastu a zakrytovane tak nevim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
e-panolin.cz
Sběrač informací
Příspěvky: 47
Registrován: 29 lis 2010, 19:54
Bydliště: Ostrava !!!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od e-panolin.cz »

Domácí MEŘO, MEŘO z obchodní sítě, směsná nafta / bionafta /, klasická nafta a olej atd jsou diametrálně odlišné chemické produkty s různým dopadem na palivové vedení, těsnění a úsady - od snášenlivosti až po havárii a to ještě navíc plus rozdíly v různých automobilech.
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Bydliště: Česka Lípa

Příspěvek od oldaf »

Rostlinný oleje normálně žerou gumu, Na bmw mi ukapávalo čerpadlo a kapalo to na silentblok motoru a za pár dní se rozpadl. Na pežotu 309 se mi na zadním okně nad víčkem nádrže nafoukla guma okna, protože sem tam mi při nalejvání vyšplouchlo trochu oleje. Teď mi zas olej sežral gumu na nárazníku u bmw. Veškerý hadice co jsem kdy používal mi nikdy nevydržely víc jak rok, každou chvíli je měním, vždycky se mi na koncích začnou rozlepovat a začne to přisávat vzduch.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4191
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

tak zkus jednou použít kvalitní EPDM hadice (noteeth)
Passat AVF 96kw
GIII 1Z 66kw + s764, kat off, egr off, TA
felda 1.3 BMM 95 LPG
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

rozežrané hadičky se zde přeci řeší leta,

dáš druhé a jezdíš do nekonečna, vyměn všechny,


řešit tepotu motoru nebo ptát se proč :? je zbytečné, nůžky hadičku a chvilka práce ;)
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Příspěvek od djpeto »

Stewa píše:Teplota motoru za jízdy nad normálem a pod maximem.(hm)
nespajaj to z MEROm, neviem ako to zrozumitelne napisat, ale mero je menej energeticky vydatne (vyhrevne) nez NM. Skorej byto mohlo byt tym ze su kurevske horucavy a nestiha ti chladit chladic ;)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
Uživatelský avatar
Stewa
Přispěvovatel
Příspěvky: 510
Registrován: 13 kvě 2010, 07:33
Bydliště: Brno

Re: Teplota motoru při provozu na MEŘO

Příspěvek od Stewa »

Nová hadička drží, pro jistotu jsem je vyměnil na všech přepadech. Teplota motoru je zpátky na normálu

:D
Mercedes-Benz W210 300D
Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Jak poznám, které hadičky jsou oleji odolné? Nebo v dnešní době už to jsou všechny? Nebo musím v nějakém větším shopu vyžadovat striktně EPDM (nevím co to je) ?
Tomáš Vognar
Uživatelský avatar
radluk
Aktivista
Příspěvky: 1672
Registrován: 06 čer 2006, 22:38
Bydliště: Uherske Hradiste

Příspěvek od radluk »

Uživatelský avatar
tovog
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 04 črc 2011, 20:04
Bydliště: Budishow

Příspěvek od tovog »

Děkuji, dokonce v Brně, paráda
Tomáš Vognar
michal5763
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 28 bře 2011, 09:55

Příspěvek od michal5763 »

http://www.gumex.cz/hadice-pro-benziny- ... 14073.html

daji se tyhle pouzit na ekonaftu nebo bionaftu? ma nekdo zkusenost diky
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“