Vysoká spotreba VW Sharan 2.0TDi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
Vysoká spotreba VW Sharan 2.0TDi
Dobrý deň. Potreboval by som radu ohľadne (podľa mňa) vysokej spotreby na VW Sharan 2.0TDi PD, r.v. 10/2007, 103 kW, kod motora BRT.
Nech robím, čo robím v meste je spotreba 9 litrov a viac a mimo mesta sa pod 7,5-8,0 litrov nevmestím. Podotýkam, že sa veľmi krotím. Mám tunning na 125 kW a pneumatiky 225/45 R17. Môže toto byť dôvodom?
Viem, že keď vezmem chod klimatizácie, pneumatiky a zvýšený výkon, má to vplyv na spotrebu, ale aj tak sa mi to zdá priveľa- hlavne mimo mesta.
Budem vďačný za akýkoľvek názor. Ďakujem
Nech robím, čo robím v meste je spotreba 9 litrov a viac a mimo mesta sa pod 7,5-8,0 litrov nevmestím. Podotýkam, že sa veľmi krotím. Mám tunning na 125 kW a pneumatiky 225/45 R17. Môže toto byť dôvodom?
Viem, že keď vezmem chod klimatizácie, pneumatiky a zvýšený výkon, má to vplyv na spotrebu, ale aj tak sa mi to zdá priveľa- hlavne mimo mesta.
Budem vďačný za akýkoľvek názor. Ďakujem
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
brácha má BRT 12/2006, 225/45R17 a jezdí kolem 6,5, když se snaží tak do 6 dálku vpoho Dálnice kolem 140 za cca 7. Teď se dělala úprava na 200PS a spotřeba tak nějak zůstala, samo v rámci stylu jízdy, spíš když se snaží jede i levněji.
měříš to i podle tankování?
měříš to i podle tankování?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Pneumatiky o šíři 225 mm na to vliv určitě nemají - pokud ano, pak velmi malý. Jsou tu lidi, co jezdí i na širších a jsou v pohodě. Tedy pokud jsou správně nafoukané (u Sharana bych je hustil na takových 2,8 Bar).
Samozřejmě jde o to, od kdy tu vyšší spotřebu sleduješ. Pokud se to objevilo po chiptuningu, téměř jistě bych vsadil na to, že to je příčina - blbý soft.
Jinak kromě toho mohou mít na vyšší spotřbu vliv i další skutečnosti - termostat, vzduchový filtr, váha, regulace turba a další.
Samozřejmě jde o to, od kdy tu vyšší spotřebu sleduješ. Pokud se to objevilo po chiptuningu, téměř jistě bych vsadil na to, že to je příčina - blbý soft.
Jinak kromě toho mohou mít na vyšší spotřbu vliv i další skutečnosti - termostat, vzduchový filtr, váha, regulace turba a další.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
Podsávání vzduchu by to mohlo ovlivnit pouze v případě, že by ta prasklina byla až za váhou - jinak ne.
Jak radí kluci - zkontroluj si spotřebu tankováním, ne palubním PC. Ten po chipu ukazuje blbosti. Měl jsem tu nedávno takový případ - na chipovaném autě PC kecal na průměrné spotřebě o víc než litr.
Jak radí kluci - zkontroluj si spotřebu tankováním, ne palubním PC. Ten po chipu ukazuje blbosti. Měl jsem tu nedávno takový případ - na chipovaném autě PC kecal na průměrné spotřebě o víc než litr.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 139
- Registrován: 04 led 2008, 12:15
- Bydliště: SR, Košice
Ten chip je od Slovenskej firmy EB chiptunning, ktorá má aj pobočku v Košiciach. Prístup bol profesionálny, žiadny garážový majstri.
Problém je, že tú spotrebu som mal aj pred tým. Po chipovaní mi stúpla minimálne, cca.0,4 litra. Takže to bude asi v niečom inom, len neviem v čom. Skúsim ešte vymeniť čidlo váhy vzduchu a termostat. Napadá vám ešte niečo? Vopred ďakujem za názory.
Problém je, že tú spotrebu som mal aj pred tým. Po chipovaní mi stúpla minimálne, cca.0,4 litra. Takže to bude asi v niečom inom, len neviem v čom. Skúsim ešte vymeniť čidlo váhy vzduchu a termostat. Napadá vám ešte niečo? Vopred ďakujem za názory.
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
váha dle logu je naprosto OK, termostat v létě ti tuhle spotřebu neudělá a v logu máš taky teplotu 87C, což je OK.
Změř si tu spotřebu v reálu a mrkni na synchronizaci vačky, popř na zaplnění DPF. Kolik ti to ukazuje na volnoběh v litrech na hodinu?
Změř si tu spotřebu v reálu a mrkni na synchronizaci vačky, popř na zaplnění DPF. Kolik ti to ukazuje na volnoběh v litrech na hodinu?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série