Vysoká spotreba VW Sharan 2.0TDi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

haloooooo, nie :)
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

Ne. Ty vlastně jen pootočíš vačku vůči klice. Tím docílíš toho správného bodu předvstřiku. Je to hodně citlivé, takže pootáčej po kousíčkách. Po každém pootočení utáhni a vyzkoušej.
VW Sharan
1.9 TDI PD
miraspetrowski
Přispěvovatel
Příspěvky: 818
Registrován: 15 úno 2007, 20:09
Bydliště: okr. cr

Příspěvek od miraspetrowski »

vilik píše:Ne. Ty vlastně jen pootočíš vačku vůči klice. Tím docílíš toho správného bodu předvstřiku. Je to hodně citlivé, takže pootáčej po kousíčkách. Po každém pootočení utáhni a vyzkoušej.
jestli mu chipovali odborníci ako vraví, tak to snad vše co se tu probírá měli udělat oni a ne že si to budeš doma po čipu ladit sám,taky snad nějaká záruka montáže za ty peníze Nééé! (LOL) :?
moskvich 412, lada 2105, š 120ls,p 309 grd,toyota corolla-mazánek,sharan1 1,9TDI 81kW černá metla-šachovnice na blatníku
Uživatelský avatar
vilik
Přispěvovatel
Příspěvky: 455
Registrován: 24 led 2006, 07:25

Příspěvek od vilik »

V podstatě máš pravdu. Jenže základní problém je v tom, že když si necháš udělat rozvody, tak ti to servis udělá na měrky a tím to pro něj většinou hasne. Oni to udělali dobře, ale tím,že by to šlo leště líp už se nezbývají, protože čas jsou peníze a na dílně už musí být další auto. Mnozí to snad ani neví. Takže auto bude nastavené "správně", ale že to bude víc žrát (třeba), není v tu chvíli jejich problém.

Chipaři, tedy ti odborníci, co mu to dělali se asi zachovali podobně. Zkrátka přečipovali, možná změřili, ale vedlejší efekty nezkoumali.

Takže on si zaplatil přečipování, což dostal a teď je na něm a chipaři, jak se dohodnou.

Jinak první dotaz byl na zvýšenou spotřebu. Možbá příčina ( nemusí to být ono) vyplynula z této debaty a je na něm, jak s tím naloží.

PS: V žádném případě nehážu všechny, co se zabývají opravami aut a chipováním do jednoho pytle. Vím že jsou skuteční machři, kteří své dílo dovedou do dokonalosti a považují to za jakousi stavovskou čest odvést co nejkvalitnější práci. Takový si zaslouží respekt a poděkování.
VW Sharan
1.9 TDI PD
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Ešte prosím o kontrolu údajov, nakoľko sú v iných jednotkách ako to bolo popisované vo fóre. Predvstrek-teda v kanále 4 v stĺpci 4 mám hodnotu -2,9 KW. Inde je uvádzané napr. Obrázek-0,5 CF. Ide naozaj o rovnakú hodnotu pre predvstrek? Cez výkend chcem nastaviť hodnotu predvstreku čím bližšie k nule.....
Prosím, mám okrem hodnoty predvstreku v skupine 4 ostatné , teda hodnoty v poli 013-vstrekovanie a v poli 023 v poriadku?
Ďakujem
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
firefighter1
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 04 led 2008, 12:15
Bydliště: SR, Košice

Příspěvek od firefighter1 »

Prosim help
Radšej vládnuť v pekle, ako slúžiť v nebi.
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

pole 4 kanal 4 nastav co najblizie k 0, ale vadi mi ked to niekto nazyva ako predvstrek, pretoze to nie je predvstrek, ale synchronizacia kluky a vacky.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
sf777
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 29 bře 2009, 10:25

Příspěvek od sf777 »

Vedeli by ste mi poradit ako nastavit synchronizaciu kluky s vackou u tohto motora 2,0tdi 125kw BMR.

(vid foto)

Obrázek

dik dik
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

musis pohnut pravou vackou
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
sf777
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 29 bře 2009, 10:25

Příspěvek od sf777 »

teraz to mam takto:
Obrázek
ma to byt na nule??
a co hovoris na hodnotu vahy na volnobeh??
dik dik
VW Passat Variant 3C 2.0 125kw DPF - off + chip
Munez
Přispěvovatel
Příspěvky: 101
Registrován: 21 zář 2014, 12:08

Příspěvek od Munez »

hosi ja nechapu proc mu radite at to da na nulu.to je nejvetsi blbost!!! ma edc16 a ta se dela na pripravky.tech -2.9 muze klidne met.zalezi jak se podari.me nejlip auto jede na -4.4.je to edc16 a ne edc15,ktera se dava na nulu!!!klidne se muze stat,ze to na nule ani nenastartuje nebo bude met problem se startem
gasp0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 bře 2017, 21:55

Příspěvek od gasp0 »

viem, ze je to stary topic ale podarilo sa vyriesit tu spotrebu nakoniec? ak ano ako? tiez mam podobny problem 2.0 brt alhambra, spotreba rovna cesta tempomat 100kmh na 6ke 6,1-6,4 litra na sto, mesto 9 +-
gasp0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 23 bře 2017, 21:55

Příspěvek od gasp0 »

podarilo sa mi napojit auto na diag, a diagnostika cista, auto inak ide normalne startuje v pohode atd len dost zere ... neriesil niekto nieco podobne? mam nieco specialne vylogovat ?
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Přesně tak všechny motory od EDC 16 se dělaj na přípravky!!!!. u EDC 16 motory 8V- BMM,BMP,BRT,.... je vyzkoušeno že nejlépe to jede se sinchronizací tak -3,5 až - 4,5. takže jen pitomec to dává na nulu. (LOL)
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Konečně vítězí rozum, proč dolaďovat rozvody, když jsou přesně na přípravky a motor jde dobře? Motor má vždy pravdu a ne cinty v měřených hodnotách..Munez má pravdu, taky by motor nemusel jít vůbec natočit anebo by se zase řešilo MUSÍ SE NĚKOLIKRÁT ZATOČIT, ABY TO CHYTLO..To by se přípravky vůbec nemusely dělat, nebo by byl přípravek A, potom B, a třeba C , podle potřeby majitele... . :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“