Alhambra AFN -ostrý kovový zvuk - ztráta výkonu 17795+17656
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- 11mAjA11
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 zář 2008, 10:48
- Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava
Alhambra AFN -ostrý kovový zvuk - ztráta výkonu 17795+17656
Nenašel jsem tu nikde na fóru podobný případ proto nové téma.
Motor AFN chybové hlášení : 17 656 -- P 1248 -- 35 10 - Řízení začátku vstřiku - regulační odchylka
+ 17 795 -- P 1387 -- 35 10 - Řídící jednotka nefunkční - sporadická
Vyměněn pal. filtr, dodávka paliva v pořádku v přívodní trubce není ani náznak bublinek, kabeláže překontrolovány, jediné co sem nekontroloval jsou vstřiky, ale na nich stejně nic nezjistím.
Zkontrolováno nastavení rozvodů + spodní ozubené kolečko pro jistotu nové.
TDI graf ukazuje hodnotu předvstřiku 255 má být dle VIS kolem 60 , po nastavení na +/- 60 se po ujetí cca.5 km předvstřik zase totálně rozhodí zpět na 255 možná víc.
Z toho všeho mi vychází že mi chcíplo vstřikovací čerpadlo..ale kuwa proč ze dne na den..je fakt že sem jako blbec natankoval asi 7x plnou Bionafty (MEŘO) moje blbost už to víckrát neudělám, plná nádrž VERVY nepomohla..
takže holt čerpadlo na repas asi..
A ještě to píše součinně chybu 17 795 -- P1387 -- 35 10 - ŘJ nefunkční ..spordická chyba , ale nejde vymazat...
PORADÍTE MI PROSÍM NĚKDO CO S TÍM..??
Díky za každou radu..
Motor AFN chybové hlášení : 17 656 -- P 1248 -- 35 10 - Řízení začátku vstřiku - regulační odchylka
+ 17 795 -- P 1387 -- 35 10 - Řídící jednotka nefunkční - sporadická
Vyměněn pal. filtr, dodávka paliva v pořádku v přívodní trubce není ani náznak bublinek, kabeláže překontrolovány, jediné co sem nekontroloval jsou vstřiky, ale na nich stejně nic nezjistím.
Zkontrolováno nastavení rozvodů + spodní ozubené kolečko pro jistotu nové.
TDI graf ukazuje hodnotu předvstřiku 255 má být dle VIS kolem 60 , po nastavení na +/- 60 se po ujetí cca.5 km předvstřik zase totálně rozhodí zpět na 255 možná víc.
Z toho všeho mi vychází že mi chcíplo vstřikovací čerpadlo..ale kuwa proč ze dne na den..je fakt že sem jako blbec natankoval asi 7x plnou Bionafty (MEŘO) moje blbost už to víckrát neudělám, plná nádrž VERVY nepomohla..
takže holt čerpadlo na repas asi..
A ještě to píše součinně chybu 17 795 -- P1387 -- 35 10 - ŘJ nefunkční ..spordická chyba , ale nejde vymazat...
PORADÍTE MI PROSÍM NĚKDO CO S TÍM..??
Díky za každou radu..
Naposledy upravil(a) 11mAjA11 dne 24 črc 2011, 19:36, celkem upraveno 1 x.
- 11mAjA11
- Nováček
- Příspěvky: 13
- Registrován: 17 zář 2008, 10:48
- Bydliště: BruŠPERK City, Severní Morava
hmm ukostření teda pohledám a přetáhnu a na pojistku se mrknu to mě nenapadlo..díky za tip s tou ŘJ
Nakonec sem čerpadlo vytáhl i se vstřikama a zítra to zavezu na stolici tak sem zvědav..
Nakonec sem čerpadlo vytáhl i se vstřikama a zítra to zavezu na stolici tak sem zvědav..
GOLF mK II TD,ShALHAMBRA TDi,GOLF mK III 1.8,VENTO TDi ,SUZUKI GSX-R 750 - model jahr 1985,ex GOLF mK IV TDi, ex BMW E30 coupé, ex mK II 1.6 D..
11mAjA11: Tos dělal sice zbytečně, ale tak co už. Zadřený přesuvník poznáš okamžitě a jde to zjistit i na autě. Pojistka mě psala mimo jiné ještě závadu snímače klikového hřídele a brzdového spínače. V mém případě toho bylo v háji více,a el tyhle 2 závady tomy daly základ... U tebe tipuji jen tu pojistku
i když přesuvník se taky umí kousnout hned.

zdravim tak podobny chybovy kod mi zacalo vypisovat tiez akurat zatial ziadny problem ziadna strata vykonu , ked tomu stupim je pocut cvakanie (rele cvakanie) spod palubovky preto som to napichol a vypisalo :
je to galaxy 1.9tdi 81kw
Nedile,07,Oíjen,2018,18:15:29:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Addresa 01: Motor Labely: nevybrány
Objednací eíslo oídící jednoky: 028 906 021 JK
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC G450SG 2019
Kódování: 00002
Eíslo dílny: WSC 00020
VCID: 61CDA1B7C1D9
1 Fault Found:
17795 - ridici jednotka: nefunkcni
P1387 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: N/A
je to galaxy 1.9tdi 81kw
Nedile,07,Oíjen,2018,18:15:29:10074
VCDS verze: SVO 10.6.4
Addresa 01: Motor Labely: nevybrány
Objednací eíslo oídící jednoky: 028 906 021 JK
Systém a/nebo verze: 1,9l R4 EDC G450SG 2019
Kódování: 00002
Eíslo dílny: WSC 00020
VCID: 61CDA1B7C1D9
1 Fault Found:
17795 - ridici jednotka: nefunkcni
P1387 - 35-10 - - - Sporadická
Readiness: N/A
Ford Galaxy 1.9TDI 81kW WGR rv1999
Re: Alhambra AFN -ostrý kovový zvuk - ztráta výkonu 17795+17
Zdravim da sa Vam to nahrat ako sa to sprava ten kovovy zvuk a poslat tu vdaka11mAjA11 píše:Nenašel jsem tu nikde na fóru podobný případ proto nové téma.
Motor AFN chybové hlášení : 17 656 -- P 1248 -- 35 10 - Řízení začátku vstřiku - regulační odchylka
+ 17 795 -- P 1387 -- 35 10 - Řídící jednotka nefunkční - sporadická
Vyměněn pal. filtr, dodávka paliva v pořádku v přívodní trubce není ani náznak bublinek, kabeláže překontrolovány, jediné co sem nekontroloval jsou vstřiky, ale na nich stejně nic nezjistím.
Zkontrolováno nastavení rozvodů + spodní ozubené kolečko pro jistotu nové.
TDI graf ukazuje hodnotu předvstřiku 255 má být dle VIS kolem 60 , po nastavení na +/- 60 se po ujetí cca.5 km předvstřik zase totálně rozhodí zpět na 255 možná víc.
Z toho všeho mi vychází že mi chcíplo vstřikovací čerpadlo..ale kuwa proč ze dne na den..je fakt že sem jako blbec natankoval asi 7x plnou Bionafty (MEŘO) moje blbost už to víckrát neudělám, plná nádrž VERVY nepomohla..
takže holt čerpadlo na repas asi..
A ještě to píše součinně chybu 17 795 -- P1387 -- 35 10 - ŘJ nefunkční ..spordická chyba , ale nejde vymazat...
PORADÍTE MI PROSÍM NĚKDO CO S TÍM..??
Díky za každou radu..