vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

ja mam otazku potrebujem na nu odpoved mam Seat Ibiza 6k2 kupil som turbo 110kw z arl Seat leon ja mam kod motora asv. To nove turbo mi tam vobec nesedi nesedi mi ani vyfuk ani olej a hlavny problem je ten ze mi zavadzi nosnik motora so silentom a to turbo tam nedokazem tym padom nasrobovat co mama spravi?
jizzle
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 29 dub 2011, 14:41
Bydliště: Brno

Příspěvek od jizzle »

Myslím, že to tady někde je na fóru, že do Ibizy to nejde. No co už teď, když sis ho koupil.. :)

Řešením by asi bylo vyrobit jinej držák motoru, něco jako prodává darkside, ale ti to mají za nesmysl.

http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... tform.html

Pak by to chtělo, aby ti někdo šikovnej uřízl a převařil vyústění kompresoru, aby to nesměřovalo do toho držáku.

No a jelikož to stejně nebude pasovat na původní hadice, tak udělat rovnou komplet nový potrubí i s FMIC, protože to je stejně asi logickej krok s VBčkem.

Třeba ale někdo poradí jednodušší řešení. Jedno napadá i mě - prodat VB a koupit hybrida :)
Ibiza mk3 230hp 440nm
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

tak volal som do firmy a ze mi ho kludne vymenia len sa chcem este opytat to VA 96kw turbo i sadne na moje stare zvody z turba? lebo ja som tam mal srobovane a aj VA chcem srobovane len ze ci sadne alebo nie
Uživatelský avatar
Vory tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 326
Registrován: 06 kvě 2013, 18:06
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Vory tdi »

Jo jo na svody to Va padne v pohode.
Ibiza TDi VP 300Hp 985kg
Best time Drag 402m -12.6sec 181km/H
INSTAGRAM - YOUTUBE : Vory tdi
http://m.youtube.com/channel/UC_y2zNpT2 ... ture=guide
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

mam este jednu otazku ma moj motor 81kw asv geometriu turba? (naklapanie lopatiek?)
Uživatelský avatar
Neeo87
Přispěvovatel
Příspěvky: 127
Registrován: 26 zář 2011, 21:56
Bydliště: SB Slovakia

Příspěvek od Neeo87 »

ano maaaaa...
G4 TDI PD (AJM) 4motion...DRV prevodovka, byzuteria ARL, EGR off,VA+chip ???ps,???Nm,
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

pekone píše:tak dakujem velmi. takze potom aj vyfuk mi pekne sadne a tak. Skoda ze som vam sem nenapisal skor by som neobjednal to VB
napisal si ale mne povedal som ti ze to nesadne a objednal si to i tak (LOL)
pekone
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 18 črc 2011, 17:03

Příspěvek od pekone »

Shima a ja uz som ti napisal ze som mlady a sprosty hold vies ako sa hovori kdo chce kam pomozme mu tam. Namiesto toho aby som si dalnpovedat som robil ako si myslim a tak to aj dopadlo
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Trošku oživím téma.Mám v plánu v brzké době dávat na motor ASV, turbo 1749VB ve V obalu.Protože nechci řešit nějaké hadice, přechodky apod.
Ale jak je to potom s tlakem v sání, bez úpravy softu?Bude to VB turbo tlačit o něco víc než V, nebo se tlak nezmění?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Vici píše:do v obalu? to bude bastl...
bude tlacit tolik,kolik bude chtit jednotka, asi s horsim nabehem...
https://www.janousek-motorsport.cz/repa ... avia-golf/

chtěl bych brát to z odkazu.To mé už má 340tis. km a regulace už také není co bývala.
Proč by měl být horší náběh?
Nafta patří do TDi!
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Toledak píše: https://www.janousek-motorsport.cz/repa ... avia-golf/

chtěl bych brát to z odkazu.To mé už má 340tis. km a regulace už také není co bývala.
Proč by měl být horší náběh?
Tato firma produkuje jedny z nejhorsich (overeno nezavisle na nekolika mistech u ruznych upravcu) hybridu dostupnych v CR pomineme-li bastly z ponku garazmistru.

Paklize mas masochisticke tendence k sebemrskacstvi pak je to spravna volba. V opacnem pripade, ve vlastnim zajmu a pudu sebezachovy NEBRAT!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Toledak píše: Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

adrian_B píše:
Toledak píše: Proč by měl být horší náběh?
VB je väčšie. Má trošku neskorší nábeh.
Bez patricne SW upravy ano ale jinak to neni zase takovy extremni rozdil.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“