vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Napis, ze to zainvestujes a ja Ti ukazu, ze seriove VB bude mit rychlejsi, lepsi odezvu, nabeh nezli seriove VA ... staci vedet, umet (a mit penize).adrian_B píše:VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Nicmene, ja mluvim o tom, ze to neni zadny extrem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Mohu zajistit, s grafem o dovyvazeni nad uroven bezneho pouziti, takze vhodne pro dalsi upravy, v pripade pozadavku s lehce lepsim compressorem s designem serioveho ... a plne Te chapu - v dnesni dobe, kdy na STK prolezaji auto nemas o zadne prechodky a jine veci pritahujici pozornost zajem.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
V pripade zajmu se mi ozvi formou
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Panove, on odmita upravu chlazeni, takze je stropem toto.
Jinak VA na 175 konich na rotacce s puvodnim chladicem? To bude za chvilku v haji jako chipovane FRS - upecene ve vlastni stave.
Ja osobne bych nejdrive ze vseho resil chlazeni a pak az turbo.
VB se da naladit tak, aby zvladalo co same jako VA ale s ve vetsi pohode.Vici píše:k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.
Jinak VA na 175 konich na rotacce s puvodnim chladicem? To bude za chvilku v haji jako chipovane FRS - upecene ve vlastni stave.
Ja osobne bych nejdrive ze vseho resil chlazeni a pak az turbo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc beru ale nový VB ne repas nebo jetou sračku....Ondra_TDI píše:Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš.Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
já měl kdysi na toledu VAčko + serii IC nějakých 155ps 320NM a v létě to šlo hodně znát jak šel výkon dolů a kouřivost nahoru. Takže na serii IC bych ladil max 150ps a víc ani tuk...... samozřejmě se dá víc ale řidič musí být vůči tomu dost ohleduplnej…..
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu?
... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.Forest píše:Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu?
... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
V tvem zivote mozna, protoze se jedna o predsudek.Ondra_TDI píše: Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.
Nikdy nic nebude fungovat stejne - kazde turbodmychadlo je original.
Navic neni repas jako repas. Kdyz nedojde k poskozeni niceho jineho nezli lozisek tak s kvalitnimi lozisky a kvalitne slozene a dovyvazene: rozdil ty nepoznas - to ti garantuji
... marne hledam (nevenoval jsem tomu tolik casu) pojednani, ktere jsem sepsal ohledne repasu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)