vymena turba GT1749V z 81kw ASV na GT1749VB z ARL 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

adrian_B píše:VB sa na spodku chová vždy inak ako VA (je pomalšie)
A môžeš tam mať patricnych úprav koľko chces
Napis, ze to zainvestujes a ja Ti ukazu, ze seriove VB bude mit rychlejsi, lepsi odezvu, nabeh nezli seriove VA ... staci vedet, umet (a mit penize).

Nicmene, ja mluvim o tom, ze to neni zadny extrem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Hovorím o extremoch?
Hovorím že je proste pomalšie. Z vlastnej skúsenosti po prechode z VA na nové VB po odladení softu.

PS: grafy má nezaujímajú. Nabrzdiť sa dá hocičo. Podstatné pre mňa je chovanie na ceste.
Uživatelský avatar
Toledak
Aktivista
Příspěvky: 1091
Registrován: 12 kvě 2006, 21:13
Bydliště: Opava

Příspěvek od Toledak »

Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Nafta patří do TDi!
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nerieš to vo V obale. Kúp Origo nové VA alebo VB (podľa toho na aký výkon sa chces dostať) a uprav vedenia vzduchu.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Mohu zajistit, s grafem o dovyvazeni nad uroven bezneho pouziti, takze vhodne pro dalsi upravy, v pripade pozadavku s lehce lepsim compressorem s designem serioveho ... a plne Te chapu - v dnesni dobe, kdy na STK prolezaji auto nemas o zadne prechodky a jine veci pritahujici pozornost zajem.

V pripade zajmu se mi ozvi formou Obrázek
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš. ;-)
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Panove, on odmita upravu chlazeni, takze je stropem toto.
Vici píše:k VB musí být odpovídající vstřiky a taky spojka... jinak stačí asi raději VA.
VB se da naladit tak, aby zvladalo co same jako VA ale s ve vetsi pohode.

Jinak VA na 175 konich na rotacce s puvodnim chladicem? To bude za chvilku v haji jako chipovane FRS - upecene ve vlastni stave.


Ja osobne bych nejdrive ze vseho resil chlazeni a pak az turbo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Ondra_TDI píše:
Toledak píše:Takže raději zvolit variantu VA? Je tedy nějaká jiná firma, která má tento produkt v nabídce a nabízí VA jako variantu V a jsou s ní dobré zkušenosti?
Rozhodně bych volil VB místo VA.. poteciál VA končí někde okolo 175 koní a u VB to končí na 190 koních. Takže za mě je volba byla jasná. Rozdíl v náběhu rozhodně nepoznáš. ;-)
když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB ne repas nebo jetou sračku....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

samozřejmě k sériovému IC ani VA !
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

já měl kdysi na toledu VAčko + serii IC nějakých 155ps 320NM a v létě to šlo hodně znát jak šel výkon dolů a kouřivost nahoru. Takže na serii IC bych ladil max 150ps a víc ani tuk...... ;) samozřejmě se dá víc ale řidič musí být vůči tomu dost ohleduplnej…..
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.

Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu? :roll:

... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Ondra_TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 144
Registrován: 22 lis 2014, 15:43

Příspěvek od Ondra_TDI »

Forest píše:
standa123 píše:když dáš k VBčku další potřebnej hardware tak se dá bezpečně i víc ;) beru ale nový VB nebo kvalitni repas ne jetou sračku....
Predsudek zde prubezne podsouvany opraven v souladu s realitou.

Lidi, kdy uz si uvedomite, ze kdyz budete kupovat repase nebo vylitany turba po par tisicich, ze muzete ocekavat kvalitu? :roll:

... pozor, nevnimat tak, ze co je drahe je znakem kvality. Znakem kvality je, ze je turbodmychadlo dodavano s grafem o vyvazeni na otacky, ktere jsou minimalne odpovidajici tem pri maximalni zatezi v seriovem provozu ale nejlepe jeste vice, aby byla rezerva pro pripad, ze treba v sani vznikne netesnost.
Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Ondra_TDI píše: Repas nikdy v životě, NIKDY nebude fungovat jako originální turbo.
V tvem zivote mozna, protoze se jedna o predsudek.

Nikdy nic nebude fungovat stejne - kazde turbodmychadlo je original.

Navic neni repas jako repas. Kdyz nedojde k poskozeni niceho jineho nezli lozisek tak s kvalitnimi lozisky a kvalitne slozene a dovyvazene: rozdil ty nepoznas - to ti garantuji ;)


... marne hledam (nevenoval jsem tomu tolik casu) pojednani, ktere jsem sepsal ohledne repasu.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“