Stránka 1 z 1
čerpadlo závada
Napsal: 01 srp 2011, 05:58
od slovacek.milos
tak ta řepa 24.9O z kauflandu napřímo dostala čerpadlo na fábce sdi,
není to žádná tragedie, olej prolíná mezi hlavou a tělesem čerpadla, po dojezdu pár kapek, odjedu dovolenou a musím čerpadlo přetěsnit, mám 153.OOO km téměř vše najeto na sajrajty

Re: čerpadlo závada
Napsal: 01 srp 2011, 17:56
od Stewa
slovacek.milos píše:tak ta řepa 24.9O z kauflandu napřímo dostala čerpadlo na fábce sdi,
není to žádná tragedie, olej prolíná mezi hlavou a tělesem čerpadla, po dojezdu pár kapek, odjedu dovolenou a musím čerpadlo přetěsnit, mám 153.OOO km téměř vše najeto na sajrajty

Mě to jakš takš jelo ale pak sem natankoval nějaký sajrajty a nádrž musela jít do plna naftou.
Napsal: 01 srp 2011, 19:31
od sikin1987
Hosi me ani nemluvte 5 mesicu sem jezdil na olej krasne bez problemu,ale jak sem nalil ekonaftu od Tank Ono tak sviti porad kontrolka vstrikovani motor zdecha a auto sice jede,ale kdyz jedu uspornym rezimemm mam pocit jako bych musel pretlacovat zabrzdene bzdy. Ne ze bych slapa vic na plyn,ale fakt mammtakovej pocit. Snazim se to rychle vyjet a nalit cistou naftu a vytahnou podavaci cerpadlo. Ekonaftu uz nikdy!
Napsal: 02 srp 2011, 08:27
od peopleman
Mě taky začala hodně chcát Boška na Fiat soft 75PS,ale to bude asi tím,že má najeto kdo ví kolik a a chrstl jsem do ní několikrát benzín na pročištění..

Napsal: 04 srp 2011, 12:55
od xantia96
Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
Napsal: 04 srp 2011, 16:41
od sikin1987
xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
sory ze budu rejpat,ale to bys mel vedte,ze kdzy mas diesel je tajovahle vetsi udrzba oproti benzinu mnohem drazsi.Ono treba ta tesnici sada nestoji vic jak par stovek,ale prace s tim je nekolik hodin a kdyz to spocitas nevyjdou ti nikdy 2 tis ani bez matrosu.To,ze to auto ma cenu 25 tis nehraje roli nove cerpadlo stoji treba 40.
Kdyz vemu moje JTD prodat by se dalo tak za 15 tis ,protoze ma ohnile prahy a vibruje motor,ale oprava cerpadla,vstrikovace plus nejaky regulator tlaku nebo podavaci cerpadlo je 80 tis jak nic v novych dilech
a repas cerpadla a vstriku by byl tak za 30-45 tis.
Tezko nekoho poradit servisu co nedrou z lidi penize a pritom tomu rozumi je tak 1%:D

Napsal: 05 srp 2011, 15:30
od dvorky1
xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
zdraec, už jsi někoho sehnal?? ta sada od Bosche vyjde něco kolem 150-250 Kč a pokud ho vymontuješ jsem schopnej to přetěsnit do tisíce KČ + za tu sadu těsnění. Jsem z KV, ale makám v Praze. Pokud by jsi to chtěl i s vymontováním a znovu usazením do auta musel bych ten motor vidět jak je to tam dělaný a kolik by s tím bylo práce + jestli je to už elektronicky řízený čerpadlo kuli doladění na PC nebo je to jen mechanika. Nechodím sem tejkonc moc často tak kdyžtak písni na maila
dvorky1@seznam.cz
Napsal: 05 srp 2011, 16:25
od sikin1987
dvorky1 píše:xantia96 píše:Taky řeším netěsnost čerpadlo Bosch. Také jsem jezdil na RO v poměru 50l olej 15l benzin a začalo téct vtřikovací čerpadlo. Nevíte kde přetěsnit za dobré peníze? Borec mi to nabízel za 5tis., ale to se mi zdá u auta které má hodnotu 25tis fakt darda. Poraďte někde něco v okolí Prahy. Díky
zdraec, už jsi někoho sehnal?? ta sada od Bosche vyjde něco kolem 150-250 Kč a pokud ho vymontuješ jsem schopnej to přetěsnit do tisíce KČ + za tu sadu těsnění. Jsem z KV, ale makám v Praze. Pokud by jsi to chtěl i s vymontováním a znovu usazením do auta musel bych ten motor vidět jak je to tam dělaný a kolik by s tím bylo práce + jestli je to už elektronicky řízený čerpadlo kuli doladění na PC nebo je to jen mechanika. Nechodím sem tejkonc moc často tak kdyžtak písni na maila
dvorky1@seznam.cz
dokazes vycistit a pretesnit aj CP1?ja sem to cerpadlo uz asi dodelal podle dobehu motoru
Napsal: 06 srp 2011, 14:16
od dvorky1
co je CP1??
Napsal: 06 srp 2011, 14:33
od sikin1987
Napsal: 07 srp 2011, 16:42
od slovacek.milos
dvorky1 píše:co je CP1??
prosimtě mi to prolíná mezi hhlaou a tělesem, čerpadla,fábka SDi, mám takový pocit že dám čerpadlo na výšku aby bnespadla deska a celouh hlavu odšroubuji i s pístem a pérama, přehodím těsnění a zas to zašroubuji jsem ještě na dovči tak se nemohu mrknout na postup dík miloš
Napsal: 07 srp 2011, 18:19
od slovacek.milos
sikin1987 píše:Hosi me ani nemluvte 5 mesicu sem jezdil na olej krasne bez problemu,ale jak sem nalil ekonaftu od Tank Ono tak sviti porad kontrolka vstrikovani motor zdecha a auto sice jede,ale kdyz jedu uspornym rezimemm mam pocit jako bych musel pretlacovat zabrzdene bzdy. Ne ze bych slapa vic na plyn,ale fakt mammtakovej pocit. Snazim se to rychle vyjet a nalit cistou naftu a vytahnou podavaci cerpadlo. Ekonaftu uz nikdy!
pokud ti svítí závada vstřikování tak je potřeba diagnostikou zjistit o co se jedná já dělal nedávno Cr závada na vstřikování a byly to vadné kontakty k relé žhavení po jejich napnelizmu čistění a nástřiku se závada již neobjevovala
na sceniku Cr byla taky závada špricung a závada byla na žhavení
ak se zkus mrknout na číslo závady kdyý se kontrolka objeví a napiš
