Stránka 1 z 5
snížení životnosti motoru ?
Napsal: 01 úno 2007, 14:20
od bobo
dojde u 1,9 TDi 100ps při zvýšení výkonu tryskama a čipem na cca. 160ps ke snížení životnosti některých vnitřních částí motoru,jako např.ojnice, kliková hřídel ?
Napsal: 01 úno 2007, 14:37
od Jim
ted nechápu....to se ptáš nebo to čistě oznamuješ?

Napsal: 01 úno 2007, 14:45
od bobo
Jim píše:ted nechápu....to se ptáš nebo to čistě oznamuješ?

Ptám je tam otazník..
Napsal: 01 úno 2007, 20:18
od maniacdewil
Naposledy upravil bobo dne čt únor 01, 2007 2:55 pm, celkově upraveno 1 krát.
no jo ale ten jsi tam dopsal ty kulišáku

Napsal: 01 úno 2007, 20:55
od Rasto
urcite ze dojde cim viac material namahas tak tym menej vydrzi ale myslim si ze je to zanedbatelne,ked sa k motoru budes slusne stavat vydrzi kopec kilometrov aj s upravou.
Napsal: 01 úno 2007, 22:16
od TDIPOWER
Rasto píše:urcite ze dojde cim viac material namahas tak tym menej vydrzi ale myslim si ze je to zanedbatelne,ked sa k motoru budes slusne stavat vydrzi kopec kilometrov aj s upravou.
pravda

Napsal: 02 úno 2007, 07:35
od bobo
maniacdewil píše:Naposledy upravil bobo dne čt únor 01, 2007 2:55 pm, celkově upraveno 1 krát.
no jo ale ten jsi tam dopsal ty kulišáku

jen jsem přehodil pořadí slovosled písmen u a dojde, ten otazník tam byl od počátku

Napsal: 02 úno 2007, 08:53
od bobo
Rasto píše:urcite ze dojde cim viac material namahas tak tym menej vydrzi ale myslim si ze je to zanedbatelne,ked sa k motoru budes slusne stavat vydrzi kopec kilometrov aj s upravou.
já se k motoru chovám pořád slušně, ale když budu mít 160 koní místo 100 sériových tak mu taky chci dávat kotel a POŘÁDNĚ to využívat. Teď tu nechci rozebírat ostatní věci, spojku, turbo atd.. ale ten samotný motor, jestli vnitřní díly nepůjdou po 100 tis do riti
Napsal: 02 úno 2007, 22:35
od Rasto
vnutornosti motora su predimenzivane tak by tam nemal byt ziaden problem s tymto vykonom
Napsal: 02 úno 2007, 23:25
od culda
tak to je supr jen nevim kdo teda kecá ,lidi co závodej s octama tak řikaj že takové navýšení výkonu nevydrží nejem motor ale celé auto .Pak si má laik jako já vybrat .Každej řiká něco jiného a svádí to na chování a stylu jízdy

Napsal: 03 úno 2007, 08:54
od Děděk
Taky je rozdíl,jestli s tím chlap závodí,nebo jestli sem-tam využiješ ten pontenciál,ke kterému se úpravou dopracuješ.
Napsal: 03 úno 2007, 10:20
od culda
o.k ,ale tvrdit ,že když mam 90 koní a zvednu na 160 koní ,že to s autem nic neudělá tak tomu tady snad nikdo nevěříte né

Jo vlastně musim jezdit opatrně ,ale proč teda zvyšovat výkon ? Abych se tím mohl vytahovat ,že mam 160 koní ? chci to využívat .Jednou jsem říkal kámošovi ,aby mě svezl octou ,která ma zvýšenej výkon na 172 koní a on na to že musí opatrně aby něco nezničil ,ale hlavně že to má

Napsal: 03 úno 2007, 11:30
od Radim205D
culda píše:Jednou jsem říkal kámošovi ,aby mě svezl octou ,která ma zvýšenej výkon na 172 koní a on na to že musí opatrně aby něco nezničil ,ale hlavně že to má

Pokud jste sedli do studeného auta, tak se tvému kámošovi ani nedivím, studenému motoru fofry nesvědčí ani v sérii.
Napsal: 03 úno 2007, 11:34
od culda
koukám další co vadí .Ale super aspon vím na co dát pozor.Tak to snad ta moje octa přežije
Napsal: 03 úno 2007, 11:39
od Radim205D
Co se furt bojíš ?!!
nejde o život ale o hovno a ten motor to vydrží