Stránka 1 z 1
					
				Wolkswagen Passat B5 2.5 TDI AKN
				Napsal: 10 zář 2011, 22:54
				od RomanP
				Wolkswagen Passat B5 2.5 TDI AKN  110kw rok 2001, Prosim zna nekdo vsech jednotek Kodovani jaky tam maji byt ?
Byla  vymena cerpadla diesel  + Ecu motoru. Ecu ma uplne stejny vsechny oznaceni jen mimo jednoho EDC15VM+  D01  a EDC15VM+ D09 
Auto nejedede jak ma a neradi  automat ,,,rozjizdi se to jak kdyby  klouzala spojka ! Jak kdybych mel zatahlou brzdu.A otacky motoru nejvic asi 3000 ot. kdyz je vyrazeno tak do MAx.
Proto bych poprosil jestly ma nekdo toto auto jestly by se nepodival jak ma jednotku ABS + motorovou jednotku + automatickou prevodovku nakodovanou. Sam to neumim dopocitat, nemam  tabulku navod,, podle vybavy to pak  spravne nakodovat.pokud bude dobre nakodovana muselo se pak neco jineho stat pri demontazi a montazi.
Motorova ma kodovani  03012  -  EDC15VM+ D09
ABS ma kodovani  04255  -  8D0 907 389 D
Automat prev.  ma kodovani  00103  8D0 927 156 DP  AG5  0V1.
Dekuji za kazdou radu. Na cem je to zavisle.
			 
			
					
				
				Napsal: 11 zář 2011, 08:23
				od RomanP
				Prosim pomuze nekdo, neni to ma prace ale musim se to polusit nejak opravit, kdyz uz to mam tady. Autom. prevodovku urcite nebude mit  vliv
naftove cerpadlo,  mozek na cerpadle ma stejny oznaceni 0 281 010 889.
ale na cerpadle je rozdilne. 0 470 506 010 orig a ted tam dal jine a cislo je posledni 006 na cerpadle.
ABS pise zavadu 18257 nacte  obsah pameti zavad ridici jednotky prevodovky/Trvala
Aut. pprevod. pise  P1841 Motor/prevodovka varianty ridicich jednotek jsou spolu nekompabilni/Trvala zavada
			 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 06:43
				od lubomt
				na kodovanie ti neodpoviem, nerobim to ale pokial mas ine pismeno na konci cerpadla ako original, tak tam mas problem. cerpadla nemozes len tak zamienat.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 06:56
				od RomanP
				Mozek cerpadla je OK,, bylo o kodovanim,,to uz se povedlo.
ale ted mi mi jednotka ecu motorova pise zas ze neni kompabilni  s prevodovkou.
18257  - P1849 zavada 
18249  - P1841 zavada  
 diky za kazdou radu.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 08:54
				od peterA4
				Aký problém to máš  pochopiť?Ved ti Ecu motora reve že je nekompatibilná s Ecu aut.prevodovky.Nevidím dôvod prečo by to malo spolu fungovať ked sa dala iná RJ.A tie posledné čísla na čerpadle sú tam není na srandu.V tých číslach je zakodované či čerpadlo ide na automat.prevodovku s ABS a ASR,ESP a rôzne iné kombinácie.Opravte ma ak sa mýlim.Dokonca ten automat ani dobre nefunguje ked čerpadlo blbne.Je to všetko spolu prepojené a cez vedenia sa valí veľké množstvo signálov.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 10:41
				od RomanP
				A ze by pri zamene cerpala  to psalo :  ecu motorova  ze neni kompabilni s prevodovkou ? 
To by spis si myslim ,ze by psala vadu cerpadlo + Ecu motoru. 
opravdu si nejsem jisty , dobre dam na tvoji radu a vratim cerpadlo zpet co to bude psat.
			 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 22:05
				od peterA4
				Sorry  písal som o nekompatibilnej RJ motora ale pozerám že ti dali tú istú RJ ako si mal.Moja nepozornosť prepáč ponáhľal som sa 

 .No bohužiaľ stále tam je chyba a to je iné číslo čerpadla ako som ti písal s tou výbavou a bla bla bla.nedrž sa za každú cenu toho čo hlásia RJ.Veľakrát ma poblbli a zbytočne som sa venoval nepodstatnému...Tak ako ti napísal užívateľ luboMT
čerpadla na tomto motore sa nesmú zamienať.Nesmú,nemôžu a ani za toho boha nie...A ešte jedna otázka.čo bolo zlé ked sa menila Ecu motora a čerpadlo?A načo sa menila Ecu motora ked čísla sedeli..?Bola vadná?
 
			
					
				
				Napsal: 12 zář 2011, 22:56
				od RomanP
				Kamos co ma toto auto tak si nenechal prezkouset tlaky a striky,protoze vynechaval 6. valec,pak jse zjistilo  ze to je stejny a ze je to asi  ventilem.
 
Nez toto vse zjistil kazdy rikal ze je to cerpadlo, a kdyz sehnal cerpadlo tak vzal k tomu i rovnou Ecu motoru. a tak se to zacalo vse montovat do auta.
No nic zitra budem vracet cerpadlo + original ecu motoru do auta, pak se uvidi co bude psat diagnostika. Doufam ze to zacne radit a ze nebude zadny problem. Urcite bude v cerpadle jinak naprogramovana jednotka a proto doslo k teto zavade.Jestly nezmizne dopletl jsem pak nekde kodovani !
A to pak bude problem i kdyz se to da podle tabulky dat dohromady. Ale nejhorsi bude sehnat k jednotkam Login.
			 
			
					
				
				Napsal: 20 zář 2011, 22:41
				od satas
				Já myslim že by bylo dobrý trochu neco o tehle motorech a jejich el řizení vědet,než se takhle pustit systemem pokus pruser do toho vložit nemyslíte???