Stránka 1 z 1

oc II 2008 BLS

Napsal: 15 zář 2011, 19:30
od Roman 101
Prosím Vás o radu nesetkal se někdo se závadou

01618 P0652 000
referenční napětí snímače " B "
příliš malý staticky

čteno vas 5052 a ani přes řízené funkce jsem to nerozlouskl.
auto nechce chytat za studena i za tepla je to stejné|!
Bliká kontrolka žhavení jde vytočit do 3500 ot. a v bloku měřených hodnot to vypadá na egr ventil má větší propustnost. a je otevřený na 100%.

Otázka zůstává co je snímač "B!.
Dík za info.

Napsal: 15 zář 2011, 19:36
od Huml

Napsal: 15 zář 2011, 19:37
od Roman 101
17036/P0652/001618
Obsah
[hide]

1 17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
1.1 Možné příčiny
1.2 Možné řešení
1.3 Zvláštní poznámky

17036/P0652/001618 - Sensor referenčního napětí B: Příliš nízký
Možné příčiny

Zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31), vadné
Sacího potrubí snímačem tlaku (G31), vadné
Motor Control Module vadné

Možná řešení

Zkontrolujte zapojení / konektory / tlaku sacího potrubí Sensor (G31)
Kontrola / Nahradit sacího potrubí snímačem tlaku (G31)
Výměna motorového Control Module

Speciální poznámky

Když nalezený v 1,9 l TDI (BEW):
Zkontrolujte, atmosférický tlak (010,2 MVB) a sacího potrubí snímačem tlaku (MVB 010,3). Obě hodnoty porovnejte s vypnutým motorem, musí být tolerance + / - 50 mbar.
Zkontrolujte, zda variabilní geometrií turbodmychadla (VNT).

Kategorie : chybových kódů

Napsal: 15 zář 2011, 19:42
od Roman 101
no tohle jsem našel ale co s tím

http://translate.googleusercontent.com/ ... _D_QD8fSIw


vše se motá kolem napětí ale to je vpořádku

P0652 Sensor B referenčního napětí obvodu nízké všude jen toto

Re: oc II 2008 BLS

Napsal: 10 led 2012, 23:58
od TOMI
Roman 101 píše:Prosím Vás o radu nesetkal se někdo se závadou

01618 P0652 000
referenční napětí snímače " B "
příliš malý staticky

čteno vas 5052 a ani přes řízené funkce jsem to nerozlouskl.
auto nechce chytat za studena i za tepla je to stejné|!
Bliká kontrolka žhavení jde vytočit do 3500 ot. a v bloku měřených hodnot to vypadá na egr ventil má větší propustnost. a je otevřený na 100%.

Otázka zůstává co je snímač "B!.
Dík za info.
Vyriesil si to? Mam rovnaky problem na VW Transporter.