pomoc G3 AFN

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

pomoc G3 AFN

Příspěvek od kikajs »

Zdravim kluci, mám problém s G3 AFN, netáhne tak jak má a navíc padá do nouzáku. kat off, egr off, podtlaky,váha a N75 ok, tlaky 24-25 za studena, po výměně rozvodů a filtrů, turbo čerstvě vyčištěno. mám tam přídavný budík na tlak turba a ukazoval ve 3.tis ot 1,3baru a teď po vyčištění 1,5baru. je mi to divný,tak jsem vyzkoušel i jiné budíky a všechny ukazovali stejně a přitom to jede sotva jako 66kw .napadá mě už jen řídící jednotka. kde by mohl být problém?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

diagnostika-skontrolovať nastavenie rozvodov.
a tým nemyslím len na zub,ale aj uhol vačky voči kľuke,možno máš posunuté o zub,možno o stupne len,tam môže byť skrytý tvoj výkon.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10028
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Dynamický předvstřik.....?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

TY rozvody ještě nechám překontrolovat a uvidí se
G3 variant AFN
Honda CR 250R
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

po výměně rozvodů se to napojilo na diagnostiku a předsvtřik se štěloval, tak by měl být v pořádku..
G3 variant AFN
Honda CR 250R
Uživatelský avatar
Kec
Přispěvovatel
Příspěvky: 403
Registrován: 23 led 2006, 20:17
Bydliště: Šumpersko

Příspěvek od Kec »

tipuju při čištění špatně složeno(viz ten tlak) a tak je to furt v nouzáku
GOLF IV 1,9 TDI ALH - trysky 81KW, turbo 1749VA a 159kobyl
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

mm ještě jeden dotaz.....při sešlápnutí plynu mám asi 1cm prodlevu než začne motor reagovat. je možný, že by bylo něco s čerpadlem? díky
G3 variant AFN
Honda CR 250R
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

zbehni na diagnostiku,tá povie viac.netreba filozofovať zatial,tá prodleva môže byť aj potenciometer vadný,ak má :)
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

jo jo na diagn. zajedu hned jak budu mít chvilku času
G3 variant AFN
Honda CR 250R
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

už mám konečně zkontrolované rozvody a výsledek,že je vše v pořádku. diagnostika ukázala špatnou váhu vzduchu, ale je to možné když je 3 týdny stará? prý ukazuje 650 nevim jakých jednotek :?
G3 variant AFN
Honda CR 250R
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

čaues. mám ještě dotaz....když odpojím hadičku od regulace turba, tak by auto mělo jet podstatně hůř, že jo? odpojil jsem ji a pokles výkonu je zanedbatelný, pokud vůbec nějaký. to vypadá jako, že bude turbo v háji, co myslíte? :?
G3 variant AFN
Honda CR 250R
Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

kikajs píše:čaues. mám ještě dotaz....když odpojím hadičku od regulace turba, tak by auto mělo jet podstatně hůř, že jo? odpojil jsem ji a pokles výkonu je zanedbatelný, pokud vůbec nějaký. to vypadá jako, že bude turbo v háji, co myslíte? :?
Není v háji ,jen zamrzlí.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

toby66kw píše:
kikajs píše:čaues. mám ještě dotaz....když odpojím hadičku od regulace turba, tak by auto mělo jet podstatně hůř, že jo? odpojil jsem ji a pokles výkonu je zanedbatelný, pokud vůbec nějaký. to vypadá jako, že bude turbo v háji, co myslíte? :?
Není v háji ,jen zamrzlí.
co myslíš tím zamrzlí? :?
G3 variant AFN
Honda CR 250R
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

myslíte, že je to na repas turba? jestli jo, tak to bych tam radši už dal nějaké větší.....stejně to mám do budoucna v plánu
G3 variant AFN
Honda CR 250R
kikajs
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 18 črc 2011, 21:18
Bydliště: Liberec

Příspěvek od kikajs »

čau kluci, nevíte o někom z okolí Liberce kdo dělá turba?
G3 variant AFN
Honda CR 250R
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“