Žere jako tank
Napsal: 20 zář 2011, 06:37
Zdravim,
mam 1,9 TDi 85kW (AJM), Bora Variant r.v.2000. Spotreba stoupla na 10 ve meste a na dalnici pod 6,5 taky nejde. Podle pocitace, ale potvrzeno merenim nadrze - prumer 7,1. Jede dobre, huli pri akceleraci a zere.
Protoze stejne vyssi spotrebu ukazuje i PPC, mam za to ze ridici jednotka chce davat vic nafty. Ale proc? Ktery cidlo ji klame?
Kontroloval jsem vahu vzduchu - 245 volnobeh, az 1200 pri 3000 rpm.
Cidlo tlaku v sani nove, regulace turba maka. Akorat tlak turba je o cca 200-300 mbar vyssi nez pozadovany (ve spicce). Do nouzaku ale nepada.
Okamzita spotreba je bud 0,0, nebo vic nez 5. Na jinejch autech ale i na tomhle driv nebyl problem jet po rovine treba za 1,5. (mam starsi typ PPC, kterejneaktualizuje po case ale po metrech - teda myslim ze to tak funguje. Proste neukazuje l/h kdyz auto stoji)
Jedine co jsem v posledni dobe delal byla vymena oleje + nova olejova vana a vymena vzduchoveho filtru.
Dik moc za pomoc!
E
mam 1,9 TDi 85kW (AJM), Bora Variant r.v.2000. Spotreba stoupla na 10 ve meste a na dalnici pod 6,5 taky nejde. Podle pocitace, ale potvrzeno merenim nadrze - prumer 7,1. Jede dobre, huli pri akceleraci a zere.
Protoze stejne vyssi spotrebu ukazuje i PPC, mam za to ze ridici jednotka chce davat vic nafty. Ale proc? Ktery cidlo ji klame?
Kontroloval jsem vahu vzduchu - 245 volnobeh, az 1200 pri 3000 rpm.
Cidlo tlaku v sani nove, regulace turba maka. Akorat tlak turba je o cca 200-300 mbar vyssi nez pozadovany (ve spicce). Do nouzaku ale nepada.
Okamzita spotreba je bud 0,0, nebo vic nez 5. Na jinejch autech ale i na tomhle driv nebyl problem jet po rovine treba za 1,5. (mam starsi typ PPC, kterejneaktualizuje po case ale po metrech - teda myslim ze to tak funguje. Proste neukazuje l/h kdyz auto stoji)
Jedine co jsem v posledni dobe delal byla vymena oleje + nova olejova vana a vymena vzduchoveho filtru.
Dik moc za pomoc!
E