Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Řeším trochu dilema. Sehnal jsem jiný motor BPW a nemá vůbec vyvažováky, pouze čerpadlo jako 1.9tdi pd. Chtěl jsem tam namontovat celý modul s pohonem bez řetězu z jiného motoru a nejsou tam na to ani díry. Blok motoru je stopro BPW. Dále nás zarazilo, že to je pravděpodobně z auta, kde byl napříč. Poznali jsme to podle ložiska na klice pro uložení hřídele diferáku, pak kde byly držáky motoru a taky délka kabelu od snímače kliky. Nesetkal se s tím někdo?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1937
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

BPW se dával jen do A4 a co vím tak vyvažováky má vždy. Jiné ložisko na klice může být tiptonic/manuál.
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Jirka. píše:BPW se dával jen do A4 a co vím tak vyvažováky má vždy. Jiné ložisko na klice může být tiptonic/manuál.
To mě napadlo taky - že by to mohl být automat. Ale ten blok má na sobě vyraženo BPW a čerpadlo tam jiné nejde dát.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Nebude to překlepaný? BPW se dával jenom do Audi a tam je motor podél.Ložisko v klice je k automatický převodovce.Pokud to nemá vůbec přípravu va vyvažováky je to celkem prapodivný,aby to byl origo BPW. Tak tam nech to klasický čerpadlo,když je na to blok a vyvažováky tam nedávej. Bude taky fungovat.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Dneska jeste kouknu jestli neni na bloku nejake cislo a podle toho by se neco dalo najit. Aby to nebyl blok z 1.9.
Jinak lozisko to prave nema a u staryho je.
Zajimave.
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
arlie
Přispěvovatel
Příspěvky: 703
Registrován: 01 led 2011, 21:08
Bydliště: Hnátnice

Příspěvek od arlie »

Tak nové zjištění - blok má kód 038 103 071 AN. To jsem nikde nenašel. Kód BPW nevypadá že by byl falešný.
Dalo by se nějak poznat, zda se nejedná o blok z 1.9 pd aniž by se sundala hlava?
Audi A6 Avant 3.0 tdi ASB
michalturbos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 kvě 2010, 18:49

Příspěvek od michalturbos »

Ahoj,prosím kod motoru CFHC v Octavii 2010 šestihran už pořešený?

díky Michal
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Octávka má vyvažováky pouze nová OIII v RS , ta je má už pořešený.

CFHC žádný šestihran,ani vyvažováky nemá,ale pokud ho chceš,kup si ho za stovku a dej si ho do kapsy. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
michalturbos
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 04 kvě 2010, 18:49

Příspěvek od michalturbos »

Ahoj,
díky za odpověď,
aspoň něco pozitivního :D
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05

Příspěvek od jiriace »

Ahoj
Mám Passata B6, motor CBAC, najeto 166t km. Jakou má hřídel 77mm, nebo 100mm?
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Do roku 11/2009 hřídelka 77mm-problém,od toho data vejš 100mm-tam u problém není.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

nedávno jsem delal superba 125kw cbbb hridelku jsem menil preventivně byla tam 100mm auto mělo 430 tkm a řeknu ti že ta díra i když je hlubší byla pěkne vykloktaná..
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
Uživatelský avatar
jiriace
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 30 bře 2007, 18:05

Příspěvek od jiriace »

No právě, je to 11/2009 CR, tam se to láme. Prostě to vymontuju a uvidim. Objednam obě osy. Jestli tam bude ta 77, tak budu zvažovat předělávku na lepšá uložení hřídelky.
Octa 1.9TDI 110Hp + Sprint 764,turbo PD130, chip reesha
VW Passat BlueTdi 105kW
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Musíš to brát,že většina aut ani půl milionu nenajede,takže životnost 100mm tyčky je dostačující.Oproti tomu starší verze 77mm se protočí vždycky, je to jen otázka času,nejčastěji kolem 200tkm.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
petr66
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 bře 2015, 20:43

Příspěvek od petr66 »

Pozorně jsem si pročetl problematiku s protočením hřídelky pohonu olej. čerpadla a šel se domluvit do škodovky na preventivní výměnu a divte se, servisní technik na mě čuměl jako puk co to vlastně chci a proč to chci měnit,že o žádném možném protočení šestihrané hřídelce ještě neslyše,l tak jsem si nechal zavolat automechanika a ten mi danou problematiku potvrdil a doporučil výměnu s tím,že se neví v jakém stavu bude protikus,ale i tak.
Mám motor CBBB 125 kw 5/2010 najeto 142 000 km a má tam být hřídelka 77 mm,alespoň dle zjištění v databázi vozidla ve škodovce.
Jsem zvědavý v jakém bude stavu.

Není na preventivní výměnu brzy? Co myslíte.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“