Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
známý má SII výroba 10/2010 a má CFGB já mám CBBB a v nejbližší době budu vyvažováky určitě řešit nechci zůstat někde viset a taky pak ten ranec za opravu kdyby se to hryzlo.
Jestli nemáš k dispozici velký techničák tak otevři řidičovy dveře a na sloupku mezi předníma a zadníma dveřma dole máš nalepený černý štítek s VIN a na boku je i kód motoru nebo to najdeš i na štítku v kufru pod podlahou nebo na krytu rozvodů.
Tady např. označení motoru CAXC na sloupku mezi dveřmi :
Jestli nemáš k dispozici velký techničák tak otevři řidičovy dveře a na sloupku mezi předníma a zadníma dveřma dole máš nalepený černý štítek s VIN a na boku je i kód motoru nebo to najdeš i na štítku v kufru pod podlahou nebo na krytu rozvodů.
Tady např. označení motoru CAXC na sloupku mezi dveřmi :
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Od 3.11.2009 výroby je již použit inovovaný typ vyvažovacího modulu s delší tyčkou 100mm. Takže není potřeba to řešit.A je vcelku jedno jestli se jedná o motory CR I.generace /CB../ či druhé /CF../. Důležitý je datum výroby.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
sharik4x4 píše:Od 3.11.2009 výroby je již použit inovovaný typ vyvažovacího modulu s delší tyčkou 100mm. Takže není potřeba to řešit.A je vcelku jedno jestli se jedná o motory CR I.generace /CB../ či druhé /CF../. Důležitý je datum výroby.
Takže když mám CBBB 1/2010 výroba 12/2009 tak už to nemusím řešit ? Zrovna se chystám to rozdělat a nechat u tebe udělat Na štítku co je na krytu rozvodů mám datum 15.12.2009.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Etka se řídí datumem výroby auta ne jejich součástek.Takže pokud máš 12/2009 výrobu tak by si tam měl mít inovovaný modul s 100mm tyčkou.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Čaute chlapi.
Niekde som sa dočítal, že tento problém trápi aj motory 2.0TDI v A4 m.r. 2009. Ja mám A4 B8, 2008 (m.r. 2009), 105 kw, CAGA. Na štítku na viku rozvodov je *CAG 060196* a dátum 08.05.02.
Začalo mi teda vŕtať v hlave, či sa to netýka náhodou aj mňa, alebo je to hlúposť..?
Rád by som poprosil niekoho znalého o názor.
Niekde som sa dočítal, že tento problém trápi aj motory 2.0TDI v A4 m.r. 2009. Ja mám A4 B8, 2008 (m.r. 2009), 105 kw, CAGA. Na štítku na viku rozvodov je *CAG 060196* a dátum 08.05.02.
Začalo mi teda vŕtať v hlave, či sa to netýka náhodou aj mňa, alebo je to hlúposť..?
Rád by som poprosil niekoho znalého o názor.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Ano i motory CAGA mají problém s protáčením šestihranu do 11/2009, protože je tam stejný modul jako u starších motorů PD.
Více na mých stránkách.
Akorát u motorů CR se to protáčí později, to jest v 250-300tkm.
Více na mých stránkách.
Akorát u motorů CR se to protáčí později, to jest v 250-300tkm.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz