Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

09/2011 bys měl mít už motor CFGB -II.generace tam už by to mělo být OK.
Uživatelský avatar
urgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 685
Registrován: 24 srp 2006, 06:37
Bydliště: UK essex
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od urgi »

MiroMNE píše:Prosim Vas je u BLB A4 B7 je oil pump s retezem ?
JJ :x
OOOO A7 ENGINE 4G 3.0 TDI 09/2011 motor CDUC 245HP / 7 gear s-tronic
Deepness
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 29 zář 2009, 13:42
Bydliště: Pohořelice

Příspěvek od Deepness »

Díky za odpověd, doufám, že to tak bude, ale mám za to, že tam mám CBBB... jak přijedu domů, překontroluju... jen pro info podud bych měl r.v. 09/2011 a měl motor s kódem CBBB, je potřeba řešit tady tu tyčku + vyvažováky??? díky...
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

známý má SII výroba 10/2010 a má CFGB já mám CBBB a v nejbližší době budu vyvažováky určitě řešit nechci zůstat někde viset a taky pak ten ranec za opravu kdyby se to hryzlo.

Jestli nemáš k dispozici velký techničák tak otevři řidičovy dveře a na sloupku mezi předníma a zadníma dveřma dole máš nalepený černý štítek s VIN a na boku je i kód motoru nebo to najdeš i na štítku v kufru pod podlahou nebo na krytu rozvodů. :)

Tady např. označení motoru CAXC na sloupku mezi dveřmi :Obrázek
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Od 3.11.2009 výroby je již použit inovovaný typ vyvažovacího modulu s delší tyčkou 100mm. Takže není potřeba to řešit.A je vcelku jedno jestli se jedná o motory CR I.generace /CB../ či druhé /CF../. Důležitý je datum výroby. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Deepness
Přispěvovatel
Příspěvky: 150
Registrován: 29 zář 2009, 13:42
Bydliště: Pohořelice

Příspěvek od Deepness »

mubarak: smekám, mám CFGB... moc děkuji za pomoc i za mé klidné spaní... :-)
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

sharik4x4 píše:Od 3.11.2009 výroby je již použit inovovaný typ vyvažovacího modulu s delší tyčkou 100mm. Takže není potřeba to řešit.A je vcelku jedno jestli se jedná o motory CR I.generace /CB../ či druhé /CF../. Důležitý je datum výroby. :D



Takže když mám CBBB 1/2010 výroba 12/2009 tak už to nemusím řešit ? Zrovna se chystám to rozdělat a nechat u tebe udělat :D Na štítku co je na krytu rozvodů mám datum 15.12.2009. :)
palík
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 04 srp 2011, 20:13
Bydliště: chrudim

Příspěvek od palík »

jde o to datum 3.11. 2009, co je na deklu rozvodu motoru?-nebo datum výroby auta?
mubarak
Přispěvovatel
Příspěvky: 93
Registrován: 05 čer 2013, 18:02
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od mubarak »

Na tom štítku je čárový kód,kód motoru a datum jelikož jde o motor tak asi bude rozhodující datum výroby motoru :D Nevím jak jinak to zjistit než dle toho nalepeného štítku.
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Etka se řídí datumem výroby auta ne jejich součástek.Takže pokud máš 12/2009 výrobu tak by si tam měl mít inovovaný modul s 100mm tyčkou.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
mirodiro
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22 srp 2014, 07:57

Příspěvek od mirodiro »

Čaute chlapi.
Niekde som sa dočítal, že tento problém trápi aj motory 2.0TDI v A4 m.r. 2009. Ja mám A4 B8, 2008 (m.r. 2009), 105 kw, CAGA. Na štítku na viku rozvodov je *CAG 060196* a dátum 08.05.02.
Začalo mi teda vŕtať v hlave, či sa to netýka náhodou aj mňa, alebo je to hlúposť..? :? :?
Rád by som poprosil niekoho znalého o názor. :worthy:
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Ano i motory CAGA mají problém s protáčením šestihranu do 11/2009, protože je tam stejný modul jako u starších motorů PD.
Více na mých stránkách.
Akorát u motorů CR se to protáčí později, to jest v 250-300tkm. :D
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
mirodiro
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 22 srp 2014, 07:57

Příspěvek od mirodiro »

Ďakujem za rýchlu odpoveď :-D
Je na tom nalietaných necelých 130.000 km (poctivých), ale únava materiálu bude aj vekom, nielen mechanickým namáhaním - hlavne ak je to také blato, ako si tu opisoval. Predsa len ten šesťhran má už šesť rokov.
V najbližších mesiacoch sa Ti zrejme ozvem a urobíme obchod.. :D
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

To není ani tak ůnava materiálu, spíš je to duševní opotřebení konstruktérů..Studují totiž moc dlouho a leze jim to na mozek..Za tohle provedení , které namalované předložit při konstrukci na SPŠS vyučujícímu, tak mě vyrazí a vrátím se do učení na primabalerínu... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
1pavel
Aktivista
Příspěvky: 2164
Registrován: 01 pro 2007, 15:07
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od 1pavel »

jde poznat podle tvaru vany jestli to má vyvažováky nebo ne ?
ARL kat off , egr off , chip Reesha , turbo - Oleg turbopower (2,... bar )
140 KW 435 nm ( na ježdění do práce ideál )
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“