Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

ano cele vybrat a poslat na opravu.. on ti to tam nastavi a cele to len zalozis.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ok domluvim se se Sharikem
Uživatelský avatar
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Tiguan 12/2008 ,CBAB, 188tis km. 77mm tycka, par km pred pretocenim :) Oprava modulu u Sharika na pockanie. Vyborna kvalita opravy, odporucam.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
Deivid
Přispěvovatel
Příspěvky: 521
Registrován: 04 úno 2006, 12:10

Příspěvek od Deivid »

Pánové,pokud chcte mít klidné spaní a hlavně klidné ježdění s dopravou po vlastní ose a ne na odtahovce,zajeďte za Sharikem,je to fakt člověk na svém místě co tomu rozumí a navíc s ním i výborně pokecáte o všem možném,akorát ho nezdržujte tak jako já :-)))))

Ještě jednou díky za pokec a výborně odvedenou práci

TDI CR CBAB
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1572
Registrován: 06 zář 2011, 20:04

Příspěvek od Woko_O »

Nevíte jestli Pavel ještě funguje a stále provádí tuhle práci? Psal jsem email ohledně vyvažováků a zatím bez odpovědi, tak abych zbytečně nevolal.. třeba má jen moc práce. Nevím jestli ještě chodí sem na forum. Díky
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Passat BMP, protočený šestihran, turbo ko, zkusmo jedna ojnice na 4 válci ok, než se přišlo na to že to nemaže to běželo asi dvě minuty. Co bylo předtím nevím. No při běhu motoru sem tam kovové klepnutí. Sundal se tandem, nedělal podtlak,asi mu bylo sucho, vačka vypadá takhle.
Obrázek
Setkal se s tím někdo že by byla tak vymačkaná? Tandem se točí dobře, měl jsem ho kuchlý, žádné známky zadření nejsou.
Motor půjde ven,je tam vytřepaný šteft na hlavě tak stejně by se to tahalo,tak se prohlédne komplet spodek jak na tom je. Je mi divné to sem tam klepnutí.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Setkal, byla to neoriginál vačka...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
martes25
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 09 zář 2015, 20:13

Příspěvek od martes25 »

Pozeram že na tej hlave od privodneho kanalika k vačke máš dosť vyjazdenú čiernu cestu.. netlačilo ti tade naftu do oleja? Pretože ja som mal zodretý vrch, v oleji bola nafta. Myslim si že tadeto sa tam dostala lebo niekto predomnou dal tandem na silikon a takto tam bolo vidiet takuto cestičku ako keby to tade tlačilo. + som zaroven pretesnoval vstreky a odvtedy nepribuda tak dufam ze uz je ok, myslim si ze to bolo okolo toho tandemu.
A preto zodrelo vrch + bol vypadnuty na vahadle jeden cuplik na mazaci kanal a jedna tryska mala zlomenu poistku na pružinu.
Daval som novu vačku, vahadla, gufero tesnenia gumičky šroby olej, šesthran, trysku som opravil, nastavil som ich atd.

Odvtedy asi 3tis km olej sa zda ze sa drži ok, zvuk ma pekny, korekcie paradne, ťah tiež.
Akurat ma trapi že niekedy na volnobeh dost smrdi ako stara avia hlavne studeny na mieste, po dlhsej trase ok. Štartuje pekne. Vačka na -2 tak bolo asi najlepsie ale stale sa mi zda spotreba vysoka. Volnobeh 0.6-0.7 ked bolo teplo aj 0.5 ale za jazdy tak 0.5-1L vyššia ako by mala si myslim.

+ je to dsg a neviem ci to robi motor alebo prevodovka ale niekedy ked sa rozbieham tak začnu kolisal otačky ako keby sa nevie rozhodnut ale to ked jemne pridavam. Ked prudko pridam zoberie sa pekne spojka nešmyka. To iste robi ked zastavujem napr na parkovisku pustim plyn a začne cukať ako keby stlačam a puštam spojku. Alebo ked idem cez mesto 55 tempomat rovina vedia kolisat otačky na 4ke hore dole cca o 100ot ako ked je zly hydromenič, ale to ja nemam. Dvojmota ok, neklepe, diagnostika bez zavad

Tak neviem :D
Renault Megane Grandtour 1.9dCI 81kw 2006
Audi A4 2.0tdi PD 8v 103kw 2006 BPW
Audi A4 2.0tdi CR 16v 105kw 12/2009 CAGA
VW PASSAT 2.0TDi BMP 2007 103kw
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Vyvažováky.cz sttále fungují, takže pokud jsem někomu neodpověděl na dotaz, tak se omlouvám, ale bylo to v návalu práce. Pokud to spěchá je lepší zavolat, na psaní nějak není tolik času.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

chlapi mam dotaz motor 2.0 tdi 105 kw CBAC ma take problemy s hřidelkou pohonu čerpadla?
Passat CC 2.0 tdi
dilong
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 pro 2019, 22:50
Bydliště: Kosice

Příspěvek od dilong »

Ahojte chlapi,

viete mi poradit? Kupil som Audi A6 (C6) 4F, 2.0 TDI 16V, marec 2008, motor BRF - belgicka verzia, 100kW. Az dodatocne som zistil, ake ma ten motor rizika. Spet to uz vsak nevezmem, preto chcem predijst problemom.

Auto ma najazdene poctivych 151 tis (kompletna historia z AUDI v belgicku). Prve co chcem urobit je opravit uchytenie napinacej rozvodovej kladky a vymena sesthranu.
Viem, ze istota je sharik, ale je dost od ruky - mam to 750km daleko (1500 tam a spet). Neviete mi poradit niekoho odskusaneho a spolahliveho, kto sa tomu venuje na slovesnku - ideal okolo vychodneho slovenska (som z Kosic)?
Nechcem riskovat a davat prerabat uchyt kladky alebo opravu vyvazovakov kde komu. To radsej zajdem 750km za sharikom :)

Dik za typy :)
dilong
Tibunkto123
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 31 led 2021, 16:39
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tibunkto123 »

BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )
dilong
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 pro 2019, 22:50
Bydliště: Kosice

Příspěvek od dilong »

Tibunkto123 píše:BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )
Odporucam https://www.vyvazovaky.cz/. Venuje sa tomu dlhu dobu. Ja som si zo svojou A6 taktiez zasiel radsej k nemu. Urobil to na pockanie k plnej spokojnosti. Bolo na case. Mal som 151tis a sestrhran uz bol pred koncom svojej zivotnosti
dilong
Tibunkto123
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 31 led 2021, 16:39
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Tibunkto123 »

dilong píše:
Tibunkto123 píše:BA PK SC hľadám niekoho kto mi preventívne výmeny ten šesť hran(Unášač olejového čerpadla )
Odporucam https://www.vyvazovaky.cz/. Venuje sa tomu dlhu dobu. Ja som si zo svojou A6 taktiez zasiel radsej k nemu. Urobil to na pockanie k plnej spokojnosti. Bolo na case. Mal som 151tis a sestrhran uz bol pred koncom svojej zivotnosti
Už som to pozrel na web stránke,mám to 400km je niekde nad Prahov,má tam aj cenník cca 320€
dilong
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 29 pro 2019, 22:50
Bydliště: Kosice

Příspěvek od dilong »

Tibunkto123 píše: Už som to pozrel na web stránke,mám to 400km je niekde nad Prahov,má tam aj cenník cca 320€
Ja som to mal 650km, ale nelutujem :) Prisiel som rano a o pol druhej som uz odchadzal. Okrem vyvazovakoch som si hned dal prestiftovat aj rozvodovu kladku - problem zo slabym uchytenim rozvodovej kladky sa tykal aj mojho kodu motora - velmi radi sa lamali a rozbijali rozvody.
dilong
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“