Diagnostika Turba (a Váhy)?

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
klokan163
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 10 říj 2010, 14:14
Bydliště: Pov.Bystrica

trubo

Příspěvek od klokan163 »

caute chcme sa spytat robil som tie testi co sa tu odporucaju a vizera to nasledvne po mojom uvazeni bi som povedla ze trba vibrat turbo von a bud je regulacia v prdeli alebo treba vicistiti turbo a na ako dlho to pomoze ked vicistim to turbo ? tu su tie grafi : ak bi mi vedel niedk oznich viac poveda tak bi som bol vdacni Obrázek
Obrázek
sukola
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Registrován: 17 pro 2009, 22:19
Bydliště: Pribeta

Příspěvek od sukola »

Neviete co je to ten vyskok pri 1900 rpm????Inac auto 66kW, ALH +chiptuning
Obrázek
Obrázek
Skoda Octavia Elegance r.v. 2001, 66kW ALH, EGR off, ATD, PP764, Chip by NEOCHIP :)
Hardslimer
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 úno 2011, 15:59

Příspěvek od Hardslimer »

Nejsem odborník, ale vím že zhruba při 1800 až 1900 rpm se zapne turbo.
Doufám že nemelu blbosti. :-D
lubl
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 14 bře 2011, 20:45

Množství nasávaného vzduchu

Příspěvek od lubl »

Ahoj,nevíte proč mám na kanále 03 - specifikovaná hodnota z datového pole 850mg/H když podle dílenské příručky tam má být 250-370mg/H? Mám OCT. 81 kw.
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Re: trubo

Příspěvek od leguan »

[quote="klokan163"]caute chcme sa spytat robil som tie testi co sa tu odporucaju a vizera to nasledvne po mojom uvazeni bi som povedla ze trba vibrat turbo von a bud je regulacia v prdeli alebo treba vicistiti turbo a na ako dlho to pomoze ked vicistim to turbo ? tu su tie grafi : ak bi mi vedel niedk oznich viac poveda tak bi som bol vdacni Obrázek
Obrázek[/q
uote]

klokan vyčisti a podlož turbo a je to tlačí moc
Passat CC 2.0 tdi
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Re: Množství nasávaného vzduchu

Příspěvek od leguan »

lubl píše:Ahoj,nevíte proč mám na kanále 03 - specifikovaná hodnota z datového pole 850mg/H když podle dílenské příručky tam má být 25
0-370mg/H? Mám OCT. 81 kw.

musíš to nalogovat při stojicím autě to píše blbosti
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

by ma strasne zaujmalo o kolko toleruje RJ prekroceny tlak a ako dlho kym spadne auto do nudzaku. diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

ono jde asi o to že pro G71 je asi 2500 mbar maximum a proto to spadne často se stava že je zanesena regulace a vag píše chybu snímač tlaku nasavanyho vzduchu
Passat CC 2.0 tdi
swenak
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Registrován: 16 říj 2009, 01:29

Příspěvek od swenak »

Zdárek všem, sice to je benzín, ale mám problém, že mi turbo nedává, kolik by bylo potřeba a hlavně mi přijde, že je "pomalé", jako by nestíhalo. Byl jsem zvykel již v nízkých otáčkách cítit zátah, teď když sešlápnu, tak "nic". Neˇ, ze by to nejelo, ale jede to nějak vlažně. Nevíte, čím by to mohlo být? Před čipem jsem neměl pocit, že by bylo opožděné, nebo netáhlo od spodu, po čipu asi něco již nezvládlo nápor a povolilo. Vyměnil jsem vše, o čem jsem se dověděl, že je u 2.0 TFSI problematické, ale zbytečně (tedy PCV ventil, odvětrávací trubku, vypínací ventil turba, nějaká těsnění). VAG nehásí jinou chybu, než někdy nedosažený maximální tlak. Olej, jsem viděl na hadici u IC, vyměnil jsem těsnění, ale nic nepomohlo. Jinak opticky mi nepříjde, že by něco někde teklo, unikalo, nikde olej, nic. Taky jsem si namontoval BOV.



3tí rychlost
Obrázek

4tá rychlost
Obrázek


Měřil jsem i váhu vzduchu, nemám speficiké hodnoty (nevím, kde jsou a jestli vůbec), ale mám 2 váhy a obě dávají stejné hodnoty. Přikládám i tento graf.

Obrázek


Díky za názory.
Golf VI GTI Edition 35, DSG
snowgate
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 23 čer 2011, 23:36

Příspěvek od snowgate »

Obrázek
Tak tohle neni normalni. Turbo? Vaha? Poradte na co se mam vrhnout prvni. Vaha je ale fungl nová.
VeilSide
Nováček
Příspěvky: 19
Registrován: 09 čer 2011, 09:01

Příspěvek od VeilSide »

Zdravim Vas. Vedel by mi niekto prosim pozriet logy? Logovane na 4ke hore kopcom od cca 1500-4000 + log kanalov 13 a 23 (je to v poriadku?)
http://leteckaposta.cz/755663567
sharred
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 02 led 2009, 17:18
Bydliště:

Příspěvek od sharred »

Zdravím,mohl by se prosím někdo mrknout na obrázek a logy ??
Řeším delší dobu škubající volnoběh a divný chod motoru - auto startuje bez problému,výkon taky ujde.....závada se objevuje dost často ale některý den úplně bez problému - nevěřím ,že to jsou vstřiky,

http://leteckaposta.cz/422301658
http://leteckaposta.cz/821092450

Obrázek
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
el.paja
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 05 led 2011, 20:16

motor netáhne

Příspěvek od el.paja »

čau potřeboval bych poradit co mám špatně (wallbash) ,fábie 1.9 TDI 74 Kw R.V 2001 udělal jsem logy váhy a turba díkes za odpovědi
http://www.uloz.to/10678888/log-01-003- ... uchu-1-csv http://www.uloz.to/10678889/log-01-011-turbo-1-csv
sharred
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 02 led 2009, 17:18
Bydliště:

Příspěvek od sharred »

Mohl by mi někdo vysvětlit odkud bere ŘJ informace o aktuálních otáčkách motoru????
Při kontrole váhy a turba ve Vagu podle návodu jsem si všiml ,že ve skupině 3 jsou jiné aktuální okamžité otáčky než ve skupině 11 ??
Možná je to normální,ale hledám už cokoliv ,co by mi mohlo pomoci odsranit škubání vplnoběhu při studeném motoru........ :?
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
sharred
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 02 led 2009, 17:18
Bydliště:

Příspěvek od sharred »

ještě přidám foto..Obrázek
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“