Diagnostika Turba (a Váhy)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
trubo
caute chcme sa spytat robil som tie testi co sa tu odporucaju a vizera to nasledvne po mojom uvazeni bi som povedla ze trba vibrat turbo von a bud je regulacia v prdeli alebo treba vicistiti turbo a na ako dlho to pomoze ked vicistim to turbo ? tu su tie grafi : ak bi mi vedel niedk oznich viac poveda tak bi som bol vdacni
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25 úno 2011, 15:59
Množství nasávaného vzduchu
Ahoj,nevíte proč mám na kanále 03 - specifikovaná hodnota z datového pole 850mg/H když podle dílenské příručky tam má být 250-370mg/H? Mám OCT. 81 kw.
Re: trubo
[quote="klokan163"]caute chcme sa spytat robil som tie testi co sa tu odporucaju a vizera to nasledvne po mojom uvazeni bi som povedla ze trba vibrat turbo von a bud je regulacia v prdeli alebo treba vicistiti turbo a na ako dlho to pomoze ked vicistim to turbo ? tu su tie grafi : ak bi mi vedel niedk oznich viac poveda tak bi som bol vdacni
[/q
uote]
klokan vyčisti a podlož turbo a je to tlačí moc
[/q
uote]
klokan vyčisti a podlož turbo a je to tlačí moc
Passat CC 2.0 tdi
Re: Množství nasávaného vzduchu
lubl píše:Ahoj,nevíte proč mám na kanále 03 - specifikovaná hodnota z datového pole 850mg/H když podle dílenské příručky tam má být 25
0-370mg/H? Mám OCT. 81 kw.
musíš to nalogovat při stojicím autě to píše blbosti
Passat CC 2.0 tdi
by ma strasne zaujmalo o kolko toleruje RJ prekroceny tlak a ako dlho kym spadne auto do nudzaku. diky
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
WWW.GTENGINES.SK
Zdárek všem, sice to je benzín, ale mám problém, že mi turbo nedává, kolik by bylo potřeba a hlavně mi přijde, že je "pomalé", jako by nestíhalo. Byl jsem zvykel již v nízkých otáčkách cítit zátah, teď když sešlápnu, tak "nic". Neˇ, ze by to nejelo, ale jede to nějak vlažně. Nevíte, čím by to mohlo být? Před čipem jsem neměl pocit, že by bylo opožděné, nebo netáhlo od spodu, po čipu asi něco již nezvládlo nápor a povolilo. Vyměnil jsem vše, o čem jsem se dověděl, že je u 2.0 TFSI problematické, ale zbytečně (tedy PCV ventil, odvětrávací trubku, vypínací ventil turba, nějaká těsnění). VAG nehásí jinou chybu, než někdy nedosažený maximální tlak. Olej, jsem viděl na hadici u IC, vyměnil jsem těsnění, ale nic nepomohlo. Jinak opticky mi nepříjde, že by něco někde teklo, unikalo, nikde olej, nic. Taky jsem si namontoval BOV.
3tí rychlost
4tá rychlost
Měřil jsem i váhu vzduchu, nemám speficiké hodnoty (nevím, kde jsou a jestli vůbec), ale mám 2 váhy a obě dávají stejné hodnoty. Přikládám i tento graf.
Díky za názory.
3tí rychlost
4tá rychlost
Měřil jsem i váhu vzduchu, nemám speficiké hodnoty (nevím, kde jsou a jestli vůbec), ale mám 2 váhy a obě dávají stejné hodnoty. Přikládám i tento graf.
Díky za názory.
Golf VI GTI Edition 35, DSG
Zdravim Vas. Vedel by mi niekto prosim pozriet logy? Logovane na 4ke hore kopcom od cca 1500-4000 + log kanalov 13 a 23 (je to v poriadku?)
http://leteckaposta.cz/755663567
http://leteckaposta.cz/755663567
Zdravím,mohl by se prosím někdo mrknout na obrázek a logy ??
Řeším delší dobu škubající volnoběh a divný chod motoru - auto startuje bez problému,výkon taky ujde.....závada se objevuje dost často ale některý den úplně bez problému - nevěřím ,že to jsou vstřiky,
http://leteckaposta.cz/422301658
http://leteckaposta.cz/821092450
Řeším delší dobu škubající volnoběh a divný chod motoru - auto startuje bez problému,výkon taky ujde.....závada se objevuje dost často ale některý den úplně bez problému - nevěřím ,že to jsou vstřiky,
http://leteckaposta.cz/422301658
http://leteckaposta.cz/821092450
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004
motor netáhne
čau potřeboval bych poradit co mám špatně ,fábie 1.9 TDI 74 Kw R.V 2001 udělal jsem logy váhy a turba díkes za odpovědi
http://www.uloz.to/10678888/log-01-003- ... uchu-1-csv http://www.uloz.to/10678889/log-01-011-turbo-1-csv
http://www.uloz.to/10678888/log-01-003- ... uchu-1-csv http://www.uloz.to/10678889/log-01-011-turbo-1-csv
Mohl by mi někdo vysvětlit odkud bere ŘJ informace o aktuálních otáčkách motoru????
Při kontrole váhy a turba ve Vagu podle návodu jsem si všiml ,že ve skupině 3 jsou jiné aktuální okamžité otáčky než ve skupině 11 ??
Možná je to normální,ale hledám už cokoliv ,co by mi mohlo pomoci odsranit škubání vplnoběhu při studeném motoru........
Při kontrole váhy a turba ve Vagu podle návodu jsem si všiml ,že ve skupině 3 jsou jiné aktuální okamžité otáčky než ve skupině 11 ??
Možná je to normální,ale hledám už cokoliv ,co by mi mohlo pomoci odsranit škubání vplnoběhu při studeném motoru........
Sharan 1,9TDi ,85+15kW,2004