Diagnostika Turba (a Váhy)?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 8
- Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
- Bydliště: Kostice
AFN 81kw - někdypadá někdy ne..
Zdravím pánové, chtěl bych radu asi jako většina ohledně padání do nouze.
Na aute preventivně vyměněny paliváč,vzducháč,n75ventil,vyčistěné sání - Takže ano otázka váha x turbo.Kamarád dělal log tak mám v raru níže.Já vag nemám takže nemám screeny abych mohl vložit.Budu rád za každou radu.První log - roztahla 3ka cca do 4000ot/min a druhá na 3-4st cca od 60km/h až 150km/h 0be zrovna bez nouze.Uplne prvni se nam smazlo to bylo od 60km/h-1500ot/min a cca u 110km/h nouze.
Vsem moc diky za reakce.
AFN 81kw
https://ulozto.cz/!m8wfRw1LK1vt/logy-rar
Na aute preventivně vyměněny paliváč,vzducháč,n75ventil,vyčistěné sání - Takže ano otázka váha x turbo.Kamarád dělal log tak mám v raru níže.Já vag nemám takže nemám screeny abych mohl vložit.Budu rád za každou radu.První log - roztahla 3ka cca do 4000ot/min a druhá na 3-4st cca od 60km/h až 150km/h 0be zrovna bez nouze.Uplne prvni se nam smazlo to bylo od 60km/h-1500ot/min a cca u 110km/h nouze.
Vsem moc diky za reakce.
AFN 81kw
https://ulozto.cz/!m8wfRw1LK1vt/logy-rar
dary,
jsem v koncích - auto přestane po chvíli táhnout - něco mezi 10 a 30 km
po té po vypnutí klíčku a nastartování jede už třeba 1 km a pak zase ztráta výkonu...
Diagnostika - chyba 00575
následně jsem:
zkontroloval všechny sací hadice od fitrlboxu k turbu
z turba do intercooleru, z intercooleru do sání
na to konto jsem vyměnil přírubu s o kroužkem u turba(byla tam cca 2mm vůle)
dále vyměnil všechny hadičky regulace(tlaky, podtlaky)
váha možná chyba?
dále regulace na turbu funguje - není zamrzlá a plechovka také v pořádku
hadička do řídící jednotky též vyměněná
ventil N75 má hodnotu odporu 3o OHM a řídící napětí do něj je 8.35V
Po tom všem se stále objevuje chyba 00575
Nevíte někdo správné hodnoty pro N75? nejsem si jist, myslím že jsou v normě..
Další nápady co by to mohlo dělat? já už fakt nevím:-)
Díky za vaše tipy co dál
t4 2.5 Tdi ACV
Pak jsem konečně rozchodil diagnostiku můžete se někdo kouknou na logy? je jich víc a obrázky ukazují nejasné místa- zejména rozdíly na váze vzduchu... test trojka 1500 ot až 3500 přiložen též - auto jelo tak jak má... zejména log přivaděč2 tam už auto tak nejelo...
ulozto.cz/!wkc9e6KIl0Pd/logy-zip
díky za názory a váš čas
jsem v koncích - auto přestane po chvíli táhnout - něco mezi 10 a 30 km
po té po vypnutí klíčku a nastartování jede už třeba 1 km a pak zase ztráta výkonu...
Diagnostika - chyba 00575
následně jsem:
zkontroloval všechny sací hadice od fitrlboxu k turbu
z turba do intercooleru, z intercooleru do sání
na to konto jsem vyměnil přírubu s o kroužkem u turba(byla tam cca 2mm vůle)
dále vyměnil všechny hadičky regulace(tlaky, podtlaky)
váha možná chyba?
dále regulace na turbu funguje - není zamrzlá a plechovka také v pořádku
hadička do řídící jednotky též vyměněná
ventil N75 má hodnotu odporu 3o OHM a řídící napětí do něj je 8.35V
Po tom všem se stále objevuje chyba 00575
Nevíte někdo správné hodnoty pro N75? nejsem si jist, myslím že jsou v normě..
Další nápady co by to mohlo dělat? já už fakt nevím:-)
Díky za vaše tipy co dál
t4 2.5 Tdi ACV
Pak jsem konečně rozchodil diagnostiku můžete se někdo kouknou na logy? je jich víc a obrázky ukazují nejasné místa- zejména rozdíly na váze vzduchu... test trojka 1500 ot až 3500 přiložen též - auto jelo tak jak má... zejména log přivaděč2 tam už auto tak nejelo...
ulozto.cz/!wkc9e6KIl0Pd/logy-zip
díky za názory a váš čas
Ahoj.
Jsem tu nový, takže nevím přesně zda se obracím se svou prosbou na správné vlákno.
Rád bych vás někoho kdo se v záznamech vyzná poprosil o skouknutí mých dvou záznamů z vozu VW Passat Variant 2.0TDI 103kW 2007 BKP 16v.
Zdá se mi, že turbo netlačí tak jak by mělo.
Mohl by se někdo prosím na ty logy podívat?
Děkuji mnohokrát za jakoukoli odpověď.
https://uloz.to/!pnum3nLNohtO/log1-csv
https://uloz.to/!ulo7aZJBYsul/log1-jpg
https://uloz.to/!YdngJl1A6AH8/log2-csv
https://uloz.to/!WEXGwUPCb0Ms/log2-jpg
Jsem tu nový, takže nevím přesně zda se obracím se svou prosbou na správné vlákno.
Rád bych vás někoho kdo se v záznamech vyzná poprosil o skouknutí mých dvou záznamů z vozu VW Passat Variant 2.0TDI 103kW 2007 BKP 16v.
Zdá se mi, že turbo netlačí tak jak by mělo.
Mohl by se někdo prosím na ty logy podívat?
Děkuji mnohokrát za jakoukoli odpověď.
https://uloz.to/!pnum3nLNohtO/log1-csv
https://uloz.to/!ulo7aZJBYsul/log1-jpg
https://uloz.to/!YdngJl1A6AH8/log2-csv
https://uloz.to/!WEXGwUPCb0Ms/log2-jpg
Ahoj,octaviask píše:turbo tlaci...ale regulacia troška rozhodena...tazko povedat prečo? zle nastavena? turbo z repasu? mozno troška zadrhava?
Díky moc za reakci.
Abych pravdu řekl, tak auto je přítelkyně. A historie auta spadá hloubš než historie našeho vztahu, takže netuším zda se dělal někdy repas, nebo zda se turbo jinak ošetřilo. Je možné, že je v tom motoru od počátku a chtělo by se na něj podívat. I když, když teď vezmu v úvahu to, že palubka hlásí, že má pašík 301000 najeto, tak bych se divil (i když příjemně), kdyby turbo o pozornost nežádalo.
Má prosím někdo jiný nějakou konstruktivní poznámku?
-
- Nováček
- Příspěvky: 1
- Registrován: 25 čer 2017, 01:19
Zdravím může někdo zkouknout tenhle log? je to 66kw alh na turbu je nová regulace ale nevim jestli je dobře nastavená už jsem tak koupil https://uloz.to/!F39XimhAoh45/log-01-003-010-011-csv
předem díky za odpověd
předem díky za odpověd
octavia II 1,9TDI 77kw
cawte chlapi mochol by sa mi niekto pozriet na tento log je to z octavie II 1,9 TDI 77kw ide to strasne zaujimavo niekedi ide pohode bez chyby a niekedi zrazu z nicoho nic vobec netaha ale dnes som prisiel na to ze to je asi ti ze je vonku horuco lebo som dnes jazdit tak vazne vzdi asi po 5 minut od nastartovania ho vyplo ale teraz ked som isiel uz vecer tak tahala bez problemov takze som nahral LOG len ked turbo fungovalo zajtra ked tak nahram aj ked nefunguje na aute som pred nedavnom menil vahu vzduch (repas) a este nejake cidlo tlaku nasavaneho vzduchu a svieti mi chyba motora:
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
log: http://leteckaposta.cz/952937752
000568 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31)
P0238 - 000 - Signal too High - Intermittent
005522 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor
P1592 - 000 - Implausible Correlation - Intermittent
000275 - Intake Air Temp. Sensor (G42)
P0113 - 000 - Signal too High - Intermittent
log: http://leteckaposta.cz/952937752
-
- Nováček
- Příspěvky: 2
- Registrován: 15 čer 2017, 14:45
Octavia II 1.9 TDI (BLS)
Ahoj mohl by někdo kouknout na můj log hvízdá mi turbo a při rozjezdu jakoby nakopne případně váha a EGR děkuji.http://leteckaposta.cz/726680908
Rozobratie turba
Nechcel som zakladať novú tému a ani nemôžem, tak som sa len chcel podeliť s mojím videom z rozoberania turba z motora 1,9 tdi BXE
https://youtu.be/ttHHiqK6lY4
https://youtu.be/ttHHiqK6lY4
Ahojte vedel by aj mne niekto pozriet na log. Ide o octaviu 2 1.9tdi 77kW s chipom 248tis. km. Log som robol na 3 a 4 skupinu 1 3 11 a na 4ke 1 10 11 Dakujem. Kludne mozte aj do spravy.
http://leteckaposta.cz/631234870
http://leteckaposta.cz/631234870
Zahada pul roku bez reseni
Zdarec lidi.
Mam takovej unikatni problem.
Koupil jsem auto, od zacatku skubalo, ale casem se to zhorsilo. Cuka v rozmezi cca 1400-2000 otacek a v tom plyn nechce ani moc reagovat.
Novy cerpadlo, novy vstriky, zkousely se jiny vahy kratce po koupeni, pak cidlo otacek, hlava je po GO atd atd, proste mi v tom aute zahucelo nekde 80 litru a porad skube
Vag pise vaha zkrat na +, vcera jsem to nalogoval, tak sem hodim screen. Vaha jede porad stejny hodnoty, stejna cara vsude. jak to presahne 2 tisice, tak to zatahne, asi sepne turbo, muzu to tahat do omezovace a furt taha, zadnej nouzak atd.
Diky za rady a typy co vyzkouset atd
Mam takovej unikatni problem.
Koupil jsem auto, od zacatku skubalo, ale casem se to zhorsilo. Cuka v rozmezi cca 1400-2000 otacek a v tom plyn nechce ani moc reagovat.
Novy cerpadlo, novy vstriky, zkousely se jiny vahy kratce po koupeni, pak cidlo otacek, hlava je po GO atd atd, proste mi v tom aute zahucelo nekde 80 litru a porad skube
Vag pise vaha zkrat na +, vcera jsem to nalogoval, tak sem hodim screen. Vaha jede porad stejny hodnoty, stejna cara vsude. jak to presahne 2 tisice, tak to zatahne, asi sepne turbo, muzu to tahat do omezovace a furt taha, zadnej nouzak atd.
Diky za rady a typy co vyzkouset atd
Graf výkonu - BXE
Ahojte priatelia,
chcel by som Vás poprosiť či by ste sa pozreli na nameraný graf dvojkovej octy 77kw BXE. Nezdá sa mi turbo, alebo plnenie poprípade regulácia. Link nižšie
https://uloz.to/!MpJ81TwgPcUq/log-01-001-003-011-csv222
Traktorom zdar a ďakujem ))
chcel by som Vás poprosiť či by ste sa pozreli na nameraný graf dvojkovej octy 77kw BXE. Nezdá sa mi turbo, alebo plnenie poprípade regulácia. Link nižšie
https://uloz.to/!MpJ81TwgPcUq/log-01-001-003-011-csv222
Traktorom zdar a ďakujem ))
Ahojte mrkne mi nekdo na log? Turbo netlaci, vymena za nove original, nic extra se tim nevyresilo, diky:)
https://uloz.to/!oLhtnvGE8zTb/passat-lo ... 03-011-csv
https://uloz.to/!oLhtnvGE8zTb/passat-lo ... 03-011-csv