Superb2 125kw CBBB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Bruno686
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 dub 2009, 20:38
Bydliště: Prešov

Superb2 125kw CBBB

Příspěvek od Bruno686 »

Stretol sa uz niekto s takymto problemom menit cele turbo je trosku drahe dikes za odpovede

009571 - Snímač polohy ovladače plnicího tlaku: neplatný signál
P2563 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 6
Kilometry: 155533 km
Indikace času: 0
Datum: 2027.14.19
Čas: 17:25:56

info o závadě:
Otáčky: 759 /min
Rychlost: 2.0 km/h
Napětí: 13.53 V
Lambda: 67.9 %
Lambda: -22.9 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 2.508 V
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Hmm to elektrické ovládání se údajně nedá vyměnit bez opětovné kalibrace turba na stolici. Takže nejspíš repas.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
orza vw
Přispěvovatel
Příspěvky: 261
Registrován: 27 srp 2008, 20:56

Příspěvek od orza vw »

normálně se dodává opravná sada tohoto ventilu cca 3000 czk
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

na 3.0 to šlo v řízených funkcích na vasu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Ladas píše:na 3.0 to šlo v řízených funkcích na vasu
Máš recht, našel jsem to v základním nastavení v SuperVagu.

Já to řešil na 530d E60 a bylo mi řečeno, že se musí překalibrovat nulová poloha lopatek a ověřit rychlost přechodu max-min nějakým přístrojem od Helly na průtokové stolici, jinak to může vyhazovat chyby. Nakonec jsem to vyřešil novým turbem za 17.000, páč za ten aktuátor chtěli 8.000...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Bruno686
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 25 dub 2009, 20:38
Bydliště: Prešov

Příspěvek od Bruno686 »

Hmm to elektrické ovládání se údajně nedá vyměnit bez opětovné kalibrace turba na stolici normálně se dodává opravná sada tohoto ventilu cca 3000 czk. Takže nejspíš repas. Takže keď sa tam teoreticky dá ta opravná sada tak sa to musi skalibrovať na stolici? keď som dobre porozumel
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2963
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Vyměň to ovládání a udělej základní nastevení turba vagem. Pokud to bude jezdit bez chyb a motor nebude mít díru, tak máš vyhráno.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Karlos3
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 01 bře 2008, 20:03

Příspěvek od Karlos3 »

Taky už mně přesně tato závada potkala... na Passatu 2.0TDI CR 103kw CBAB, r.v.2010, při 167.300km... U AutoJarov, výměna této regulace, nastavení atd. cena komplet 4.355,- a měl jsem to za 2,5h hotové.
BoB12
Přispěvovatel
Příspěvky: 438
Registrován: 21 črc 2009, 20:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Uherské Hradiště

Příspěvek od BoB12 »

vyměň baňku a v kanále 120 nastav 0,760V při zatáhlém táhlu a 3,7V bez podtlaku
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Už jsem to taky řešil,vyměnit podtlak/opravarenská sada za 3000Kč/ a pak nastavit a funguje to zase.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

opravná sada

Příspěvek od Gus »

Ahoj,ted řeším stejný problém u Octky II RS a chtěl bych se zeptat kde se dá ta opravná sada snímače sehnat ,dík.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

Jde to udelat bez ruznych blbin.Staci nastavit krajni polohy do tolerance.
Je to popsane v Elze.
Gus
Přispěvovatel
Příspěvky: 233
Registrován: 30 bře 2009, 16:16

Příspěvek od Gus »

anydraj píše:Jde to udelat bez ruznych blbin.Staci nastavit krajni polohy do tolerance.
Je to popsane v Elze.
zkoušel jsem základní nastavení se udělá a jakmile podržim na chvilku plyn tak naskočí chyba a v měřených hodnotách zůstane seklé napětí 3,7V at přidávám nebo ne po smáznutí chyby to chvilku reaguje.
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35

Příspěvek od darebak »

Take mam asi vadnou banku na turbu, ale nejsem si jist na 100%. Mam Superb II 125 kw 228tis. najeto. Jde to nejak overit jestli je to opravdu ono? abych nekoupil opraarenskou sadu a ono to pak nepomohlo?

Tady je log s chybou. Auto netahne a pada do nouzaku když vydocim vic jak 2900ot/min.

Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 29106 141 86171
VCID: 73EFC11512AE091
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 228465 km
Time Indication: 0
Date: 2123.14.12
Time: 21:14:14

Freeze Frame:
RPM: 2254 /min
Speed: 112.0 km/h
Load: 71.4 %
Absolute Pres.: 2335.8 mbar
Absolute Pres.: 1479.0 mbar
Lambda: 97.1 %
Lambda: 46.6 %


Readiness: 1 1 0 0 0
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

u 125kw CBBB se neda menit banka (podle VW) a nedodava se jako nahradni dil. u 103kw stoji banka ve VW 3600cca. minuly tyden jsem to tady delal. auto nenabiha od spoda a hodne prefukuje.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“