Superb2 125kw CBBB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

myslím že ji umím novou originál ale nutný váš vzorek
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35

Příspěvek od darebak »

sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Opravárenská sada je k 103KW/CBAB/ tak i k 125KW/CBBB/,to ovládání je totiž stejné.Výměna trvá asi hodinku i s nastavením.K nastavení stačí VAG.
Opravárenská sada se dá koupit u VW/Škoda za cca 3000Kč.Většinou ji mají skladem,protože se to mění každou chvíly. Objednávací číslo tu nemám po ruce, ale pokud by ho někdo chtěl,mohu pohledat.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35

Příspěvek od darebak »

Tak jsem ji už taky vyměnil stala 3850Kč. 3000kč muže stat pouze se slevou 25%. Ja bohužel žadnou slevu nemam :-( Když jsem chtel nasadit tu pojistnou maticku tak mi samozřejmě spadlo do motoru, tak jsem musel použit starou. Tak snad to nevadi.
bandyboss
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2017, 03:43

Příspěvek od bandyboss »

Ahoj trocha ozivom tema...

Ako nastavim tych 3,7V a 0,76V v prispusobeni ale ani v zakladnych nastaveni to nikde nevidim kde bych tie hodnoty zapsal. Dik
bandyboss
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2017, 03:43

Příspěvek od bandyboss »

Odpoviem si hned ja trubka sprosta...

V zakladnych nastaveniach sa teda len pozoruje v kanal 120 pole 4 a nastavuje sa delka tycky regulace matickou az dokud na volnobevh neuvidim 0,76V je tak?

Kdyz tak me opravte.
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35

Příspěvek od darebak »

jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce

https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
bandyboss
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 13 bře 2017, 03:43

Příspěvek od bandyboss »

darebak píše:jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce

https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
"Darebak"
Kdyz teda se povede nastavit tych 0,76V tak v plnom zatahu to musi ukazkvat 3,7V? Ted na volnobehu mi v kanalu 120 ukazuje 2,86V co to zacalo zlobit

ta tycka sice chodi kdyz v zakladnych nastaveni kanal 120 hodim ZAP tak z volnobehu 2,86V ukazuje pri zvyseni otacek motoru az nejakych 4,48V teda sudim ze ta regulace teda jej elektricka cast je vadna a ukazuje neplatne hodnoty. Proto mi auto tahne min a blikabzhaveni.

Jeste dodatek predtym nez to zacala to turbo alebo spis regulace hodne prefukovala az piskala a to uz predesly majitel ji menil a rikal ze ta regulace byla davana nova a ted ma tak 3/4roku cca 30.000km este zjistim jestli neni v zaruce ale takove stesti mit nebudu....
darebak
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2006, 11:35

Příspěvek od darebak »

Nevim co odchazi casteji ale me neudrzela podtlak. Jestli tam spis nekdo tu novou regulaci nedal jen tak spatne nastavil ty hodnoty. Bez podtlakove pistole to budes nastavovat tezko.

Volba diagnostické funkce

– Na obrazovce stiskněte tlačítko „006 - Základní nastavení“.

– Zadejte přes desítkovou klávesnici blok naměřených hodnot „120“ a zadání potvrďte tlačítkem „Q“.

– Na dolní polovině obrazovky stiskněte tlačítko „Aktivace“.

– Sledujte hodnotu v dolním okně obrazovky, musí kolísat mezi 0,65 ... 0,85 V a 3,30 ... 3,90 V (tlaková nádobka zajíždí střídavě do obou koncových dorazů).

Jsou-li hodnoty napětí v pořádku:

– Ukončete základní nastavení.


Kdyz ji takhle otestujes tak hned budes mit jasno

bandyboss píše:
darebak píše:jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce

https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
"Darebak"
Kdyz teda se povede nastavit tych 0,76V tak v plnom zatahu to musi ukazkvat 3,7V? Ted na volnobehu mi v kanalu 120 ukazuje 2,86V co to zacalo zlobit

ta tycka sice chodi kdyz v zakladnych nastaveni kanal 120 hodim ZAP tak z volnobehu 2,86V ukazuje pri zvyseni otacek motoru az nejakych 4,48V teda sudim ze ta regulace teda jej elektricka cast je vadna a ukazuje neplatne hodnoty. Proto mi auto tahne min a blikabzhaveni.

Jeste dodatek predtym nez to zacala to turbo alebo spis regulace hodne prefukovala az piskala a to uz predesly majitel ji menil a rikal ze ta regulace byla davana nova a ted ma tak 3/4roku cca 30.000km este zjistim jestli neni v zaruce ale takove stesti mit nebudu....
Max Peet
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 14 led 2018, 18:58

Příspěvek od Max Peet »

Dobrý den všem.
Prosím vás o profesionální radu.
Mám problém (Passat CC rok 2009 2,0 125kW-manuál) s chybou "P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická".

Log:

Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C

1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54

info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V

Readiness: 0 0 0 0 0


Snímač byl vyměněn v servisu a naměřené hodnoty jsou tyto:

VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::


Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)

08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí

08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí

Problém je že i po výměně snímače se mi tato chyba zobrazila.

Podmínky kdy se zobrazila jsou:
1) nižší teplota venku - cca 9,5 stupně celsia
2) nízké otáčky - dle otáčkoměru něco kolem 700-800 otáček/min.

Při teplotě okolního vzduch nad 10 stupnů se chyba neprojevila ani při původním snímači.
Kabeláž a hadičky mi servisman zkontroloval a žádný problém nenalezl.
Snad jen dodám že je u tohoto vozu přehrán nový software (DiselGate) a vyčištění EGR před cca 10 000 km.

Nevíte prosím někdo co s tím? Moc a moc vám všem děkuji za případnou radu.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

Chyba souvisí s přehraným softwarem -DieselGate. Proto do servisu nejezdím:). Pak jedině zkusit nové základní nastavení snímače a vratit puvodní soft...
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Za a/ dieselgate sw je prehravan v CR pouze se souhlasem zakaznika, dale za b/ tato verze sw na toto vliv nema a nezpusobuje ani tuto chybu.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

za a nemas pravdu... na 3C prehran i bez souhlasu zakaznika ... na CR chodily dopisy.. vlastnim obe dve motorizace a presne vim o cem mluvím... nemam duvod si vymyslet
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1291
Registrován: 29 úno 2008, 16:17

Příspěvek od uiqjirka »

Nikoliv, v cr byl od pocatu pouze jeden jedinny pripad prehrani bez souhlasu zakaznika od startu akce. Bez souhlasu zadne prehrani neprobiha. Importer i kontroluje zakazky na niz musi byt souhlas ci nesouhlas a podpis, jinak ani ukon neproplati a sankcuje i dany servis. Bez souhlasu nic takoveho neprobiha, tvoje vymyslene scifi. Tady neni Nemecko, tam se prehava bez souhlasu zakaznika, v CR nikoliv.
josef10
Aktivista
Příspěvky: 1181
Registrován: 29 led 2010, 22:01

Příspěvek od josef10 »

další inženýr z VW :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“