Superb2 125kw CBBB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Superb2 125kw CBBB
Stretol sa uz niekto s takymto problemom menit cele turbo je trosku drahe dikes za odpovede
009571 - Snímač polohy ovladače plnicího tlaku: neplatný signál
P2563 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 6
Kilometry: 155533 km
Indikace času: 0
Datum: 2027.14.19
Čas: 17:25:56
info o závadě:
Otáčky: 759 /min
Rychlost: 2.0 km/h
Napětí: 13.53 V
Lambda: 67.9 %
Lambda: -22.9 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 2.508 V
009571 - Snímač polohy ovladače plnicího tlaku: neplatný signál
P2563 - 000 - - - Sporadická - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 10100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 6
Kilometry: 155533 km
Indikace času: 0
Datum: 2027.14.19
Čas: 17:25:56
info o závadě:
Otáčky: 759 /min
Rychlost: 2.0 km/h
Napětí: 13.53 V
Lambda: 67.9 %
Lambda: -22.9 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 2.508 V
Máš recht, našel jsem to v základním nastavení v SuperVagu.Ladas píše:na 3.0 to šlo v řízených funkcích na vasu
Já to řešil na 530d E60 a bylo mi řečeno, že se musí překalibrovat nulová poloha lopatek a ověřit rychlost přechodu max-min nějakým přístrojem od Helly na průtokové stolici, jinak to může vyhazovat chyby. Nakonec jsem to vyřešil novým turbem za 17.000, páč za ten aktuátor chtěli 8.000...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Už jsem to taky řešil,vyměnit podtlak/opravarenská sada za 3000Kč/ a pak nastavit a funguje to zase.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
opravná sada
Ahoj,ted řeším stejný problém u Octky II RS a chtěl bych se zeptat kde se dá ta opravná sada snímače sehnat ,dík.
zkoušel jsem základní nastavení se udělá a jakmile podržim na chvilku plyn tak naskočí chyba a v měřených hodnotách zůstane seklé napětí 3,7V at přidávám nebo ne po smáznutí chyby to chvilku reaguje.anydraj píše:Jde to udelat bez ruznych blbin.Staci nastavit krajni polohy do tolerance.
Je to popsane v Elze.
Take mam asi vadnou banku na turbu, ale nejsem si jist na 100%. Mam Superb II 125 kw 228tis. najeto. Jde to nejak overit jestli je to opravdu ono? abych nekoupil opraarenskou sadu a ono to pak nepomohlo?
Tady je log s chybou. Auto netahne a pada do nouzaku když vydocim vic jak 2900ot/min.
Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 29106 141 86171
VCID: 73EFC11512AE091
1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 228465 km
Time Indication: 0
Date: 2123.14.12
Time: 21:14:14
Freeze Frame:
RPM: 2254 /min
Speed: 112.0 km/h
Load: 71.4 %
Absolute Pres.: 2335.8 mbar
Absolute Pres.: 1479.0 mbar
Lambda: 97.1 %
Lambda: 46.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
Tady je log s chybou. Auto netahne a pada do nouzaku když vydocim vic jak 2900ot/min.
Address 01: Engine Labels: 03L-906-022-CBA.clb
Control Module Part Number: 03L 906 022 AP HW: 03L 906 022 GA
Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000AG 2847
Software Coding: 0000078
Work Shop Code: WSC 29106 141 86171
VCID: 73EFC11512AE091
1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 000 - Control Range Not Reached - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Mileage: 228465 km
Time Indication: 0
Date: 2123.14.12
Time: 21:14:14
Freeze Frame:
RPM: 2254 /min
Speed: 112.0 km/h
Load: 71.4 %
Absolute Pres.: 2335.8 mbar
Absolute Pres.: 1479.0 mbar
Lambda: 97.1 %
Lambda: 46.6 %
Readiness: 1 1 0 0 0
u 125kw CBBB se neda menit banka (podle VW) a nedodava se jako nahradni dil. u 103kw stoji banka ve VW 3600cca. minuly tyden jsem to tady delal. auto nenabiha od spoda a hodne prefukuje.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs