Superb2 125kw CBBB
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Opravárenská sada je k 103KW/CBAB/ tak i k 125KW/CBBB/,to ovládání je totiž stejné.Výměna trvá asi hodinku i s nastavením.K nastavení stačí VAG.
Opravárenská sada se dá koupit u VW/Škoda za cca 3000Kč.Většinou ji mají skladem,protože se to mění každou chvíly. Objednávací číslo tu nemám po ruce, ale pokud by ho někdo chtěl,mohu pohledat.
Opravárenská sada se dá koupit u VW/Škoda za cca 3000Kč.Většinou ji mají skladem,protože se to mění každou chvíly. Objednávací číslo tu nemám po ruce, ale pokud by ho někdo chtěl,mohu pohledat.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce
https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
"Darebak"darebak píše:jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce
https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
Kdyz teda se povede nastavit tych 0,76V tak v plnom zatahu to musi ukazkvat 3,7V? Ted na volnobehu mi v kanalu 120 ukazuje 2,86V co to zacalo zlobit
ta tycka sice chodi kdyz v zakladnych nastaveni kanal 120 hodim ZAP tak z volnobehu 2,86V ukazuje pri zvyseni otacek motoru az nejakych 4,48V teda sudim ze ta regulace teda jej elektricka cast je vadna a ukazuje neplatne hodnoty. Proto mi auto tahne min a blikabzhaveni.
Jeste dodatek predtym nez to zacala to turbo alebo spis regulace hodne prefukovala az piskala a to uz predesly majitel ji menil a rikal ze ta regulace byla davana nova a ted ma tak 3/4roku cca 30.000km este zjistim jestli neni v zaruce ale takove stesti mit nebudu....
Nevim co odchazi casteji ale me neudrzela podtlak. Jestli tam spis nekdo tu novou regulaci nedal jen tak spatne nastavil ty hodnoty. Bez podtlakove pistole to budes nastavovat tezko.
Volba diagnostické funkce
– Na obrazovce stiskněte tlačítko „006 - Základní nastavení“.
– Zadejte přes desítkovou klávesnici blok naměřených hodnot „120“ a zadání potvrďte tlačítkem „Q“.
– Na dolní polovině obrazovky stiskněte tlačítko „Aktivace“.
– Sledujte hodnotu v dolním okně obrazovky, musí kolísat mezi 0,65 ... 0,85 V a 3,30 ... 3,90 V (tlaková nádobka zajíždí střídavě do obou koncových dorazů).
Jsou-li hodnoty napětí v pořádku:
– Ukončete základní nastavení.
Kdyz ji takhle otestujes tak hned budes mit jasno
Volba diagnostické funkce
– Na obrazovce stiskněte tlačítko „006 - Základní nastavení“.
– Zadejte přes desítkovou klávesnici blok naměřených hodnot „120“ a zadání potvrďte tlačítkem „Q“.
– Na dolní polovině obrazovky stiskněte tlačítko „Aktivace“.
– Sledujte hodnotu v dolním okně obrazovky, musí kolísat mezi 0,65 ... 0,85 V a 3,30 ... 3,90 V (tlaková nádobka zajíždí střídavě do obou koncových dorazů).
Jsou-li hodnoty napětí v pořádku:
– Ukončete základní nastavení.
Kdyz ji takhle otestujes tak hned budes mit jasno
bandyboss píše:"Darebak"darebak píše:jj je stejna joko u 103kw taky jsem menil u superba 2 cbb 125kw. ale priste už to delam jen se specialnim zahnutym klicem. jinak je to nocni mura. Asi mam moc velky ruce
https://www.levne-rucninaradi.cz/p/klic ... 0x12-matny
Kdyz teda se povede nastavit tych 0,76V tak v plnom zatahu to musi ukazkvat 3,7V? Ted na volnobehu mi v kanalu 120 ukazuje 2,86V co to zacalo zlobit
ta tycka sice chodi kdyz v zakladnych nastaveni kanal 120 hodim ZAP tak z volnobehu 2,86V ukazuje pri zvyseni otacek motoru az nejakych 4,48V teda sudim ze ta regulace teda jej elektricka cast je vadna a ukazuje neplatne hodnoty. Proto mi auto tahne min a blikabzhaveni.
Jeste dodatek predtym nez to zacala to turbo alebo spis regulace hodne prefukovala az piskala a to uz predesly majitel ji menil a rikal ze ta regulace byla davana nova a ted ma tak 3/4roku cca 30.000km este zjistim jestli neni v zaruce ale takove stesti mit nebudu....
Dobrý den všem.
Prosím vás o profesionální radu.
Mám problém (Passat CC rok 2009 2,0 125kW-manuál) s chybou "P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická".
Log:
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Snímač byl vyměněn v servisu a naměřené hodnoty jsou tyto:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
Problém je že i po výměně snímače se mi tato chyba zobrazila.
Podmínky kdy se zobrazila jsou:
1) nižší teplota venku - cca 9,5 stupně celsia
2) nízké otáčky - dle otáčkoměru něco kolem 700-800 otáček/min.
Při teplotě okolního vzduch nad 10 stupnů se chyba neprojevila ani při původním snímači.
Kabeláž a hadičky mi servisman zkontroloval a žádný problém nenalezl.
Snad jen dodám že je u tohoto vozu přehrán nový software (DiselGate) a vyčištění EGR před cca 10 000 km.
Nevíte prosím někdo co s tím? Moc a moc vám všem děkuji za případnou radu.
Prosím vás o profesionální radu.
Mám problém (Passat CC rok 2009 2,0 125kW-manuál) s chybou "P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická".
Log:
Adresa 01: Motor (CBB) Labely: SVO\03L-906-022-CBA.clb
Řídící jednotka SW: 03L 906 022 QF HW: 03L 907 309
Díl: R4 2.0l TDI 0000SG 9978
Revize: 13H01--- Seriové číslo: VWZCZ000000000
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 83968 544 739910
VCID: 79F8D57830D95389AE-802C
1 nalezena chyba:
009571 - Snímac polohy ovladace plnicího tlaku
P2563 - 000 - neplatný signál - Sporadická
info o závadě:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 2
Frekvence závad: 1
Počítadlo resetů: 255
Kilometry: 276225 km
Indikace času: 0
Datum: 2013.03.16
Čas: 18:48:54
info o závadě:
Otáčky: 897 /min
Rychlost: 58.0 km/h
Napětí: 13.91 V
Lambda: 98.6 %
Lambda: -29.2 %
Provozní stav: 00001110
Napětí: 1.748 V
Readiness: 0 0 0 0 0
Snímač byl vyměněn v servisu a naměřené hodnoty jsou tyto:
VIN: WVWZZZ3CZ9E560003 Výrobní štítek:
Kilometry: 276270km Číslo zakázky::
Addresa 01: Motor (03L 906 022 QF)
08:01:30 Skupina 120
-1.6 % Lambda
0.8 % Lambda
01110110 Provozní stav
0.760 V Napětí
08:01:30 Skupina 121
-2.4 % Lambda
10.3 % Lambda
00000100 Provozní stav
3.952 V Napětí
Problém je že i po výměně snímače se mi tato chyba zobrazila.
Podmínky kdy se zobrazila jsou:
1) nižší teplota venku - cca 9,5 stupně celsia
2) nízké otáčky - dle otáčkoměru něco kolem 700-800 otáček/min.
Při teplotě okolního vzduch nad 10 stupnů se chyba neprojevila ani při původním snímači.
Kabeláž a hadičky mi servisman zkontroloval a žádný problém nenalezl.
Snad jen dodám že je u tohoto vozu přehrán nový software (DiselGate) a vyčištění EGR před cca 10 000 km.
Nevíte prosím někdo co s tím? Moc a moc vám všem děkuji za případnou radu.
Nikoliv, v cr byl od pocatu pouze jeden jedinny pripad prehrani bez souhlasu zakaznika od startu akce. Bez souhlasu zadne prehrani neprobiha. Importer i kontroluje zakazky na niz musi byt souhlas ci nesouhlas a podpis, jinak ani ukon neproplati a sankcuje i dany servis. Bez souhlasu nic takoveho neprobiha, tvoje vymyslene scifi. Tady neni Nemecko, tam se prehava bez souhlasu zakaznika, v CR nikoliv.