Stránka 1 z 2
Konec TDI PD - jen pro silné povahy
Napsal: 06 úno 2007, 09:37
od Germi
Asi nejhorší zpráva posledních 10ti let na poli diesel agragátů
Sbohem 1.9 TDI
http://www.autorevue.cz/default.aspx?se ... icle=11109
Napsal: 06 úno 2007, 09:56
od origoš
To se v podstatě dalo čekat. PDčko je dobře vynyšlenej systém, ale skutečnost, že se musí kabeláž vést v prostředí, kde je horký olej a i tam "běhá" kovový otěr, tak to může způsobovat problémy a občas je to způsobuje. Pro výrobce je nejhorší reklama, když jeho auta nejsou spolehlivá. Občas se mi stane, že přijde spolužák a zeptá se: Chci si koupi nové auto. Poraď mi, který se nejmíň serou. Otázka spolehlivosti je pro dost lidí zásadní.
Re: Konec TDI PD - jen pro silné povahy
Napsal: 06 úno 2007, 11:19
od váha
jednou to přijít muselo

sem na ty 1,6 zvědaví jak budou spolehlivý...
co se týče spolehlivosti dneska už neexistuje auto jako piáno nebo jednička,dvojka golf

Napsal: 06 úno 2007, 12:22
od BH motor
V motorarni v gyori sa uz dlhsiu dobu testoval motor 2,0 tdi 16 v EU5 ale nepresiel . Tak to odyvonilo uplne verzii motora pd pre EU5. Pd nieje schopne navstrekovat palivo tokko ktat ako piezo commonrail 3 generacie. A pri pouziti filtrou castic je to viac nez nutne. som zvedavy na 1,6 16v od vw. Asi po uz bude viac PSA ako VAG group

Napsal: 06 úno 2007, 13:35
od patrik.kloucek
Napsal: 06 úno 2007, 16:42
od scream
no pod desítku to asi nebude. pak kdyz si clovek spocita, ze mu rekneme v 150tis odejdou a propocita to na km, zjistí ze si mohl koupit benzina a byl by na tom líp
Napsal: 07 úno 2007, 13:36
od boost
Motory podobný koncernu PSA. Tak to je rána kterou sem nečekal, nehledě na to, že ty raily se serou naprosto stejně.
Napsal: 07 úno 2007, 13:57
od lt.kubosh
1,6 - takovej motor patří do pračky nebo vrtačky. Je jedno jestli ve vznětové nebo zážehové variantě.
Co mně spíš sere je to, že po mnoha zkušenostech se 1,9TDI ukázaly jako mírně předimenzované, takže jejich trvanlivost byla pěkna. U vývoje kompletně nového moteru se určitě promítne "konzumní" přístup automobilek a kupovat 6 let staré auto začne být o strach.
Napsal: 07 úno 2007, 14:24
od tomáš karbus
važte si toho co mate tohle bude v riti mam skušenosti s fordem jede hezky neni hlucny,ale je tam jedno velke minus(smrtelne)nechci ted lhat o cene jednoho vstřikovače kazdopadne kdyz jsem to slisel malem sem pad na prdel za to by byl jinej motor, to same cerpadlo v nadrzi a dalsi sere se to dost,kazde male opotrebeni a uz to hlasi chybu samo si toho moc neupravi nevim kolik vydrzi ten motor jsou to vsechno pomerne mlada auta,takze brzy soudit no kdyby to nemuselo splnovat normy tak to nedelaj,je fakt ze to jinak nejde-no aspon kdyby nechali vetsi objem treba i prez dva litry at to vic vydrzi nak tem malejm moturkum neverim
Napsal: 07 úno 2007, 15:50
od BH motor
Napsal: 08 úno 2007, 14:34
od travel242fx
je to logicke pokrok sa neda zastavit vsetko sa zmensuje.... ale niektore veci by mali zostat VELKEEEEEE

))
Napsal: 09 úno 2007, 00:39
od serviceMan
No asi usoudili, že 1,9 nebo 2,0 s výkony přez 100kW jsou pro obyčejný lidi nebezpečný, tak stáhli objem, jsem znechucen...
To pak budou 1,9 nebo 2,0 jen v RS verzích... Aby se na to nedali sehnat věci...
Napsal: 09 úno 2007, 01:03
od lt.kubosh
Hmm, spis zase nejaky ekoterorista z EU - snizovat emise na 120g/km. Stejne to zpalatime my. Cina, USA, Rusko... ty na to serou. To je zase nekdo papezstejsi nez papez.
Napsal: 09 úno 2007, 01:17
od Matrix
Nějaká zvláštní evoluce

obsahy a výkony se snižují,člověk se vrátí zpátky na stromy....

Napsal: 09 úno 2007, 13:40
od serviceMan
Asi jsme se dostali na evoluční vrchol, tak doufám, že to nebude pokračovat jako na horské dráze...
