Audi A4 3.0 Tdi DPF standart
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Audi A4 3.0 Tdi DPF standart
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1995
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Pekne
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali a ked sa nieco niekomu nepaci,tak prosim riesit sukromnymi spravami a nie hned na fore...dufam ze sa chapeme....
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 250
- Registrován: 15 črc 2007, 17:59
- Bydliště: Kežmarok
- Kontaktovat uživatele:
Ja by som si dovolil okomentovaty tento "standartny chip"cupra píše:teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali
Podla mna je maxilamly vykon pri 3500 otackach pri novom 3,0TDI hanba. Ako na grafe vidiet,tak v hornych otackach uz vykon okresava korekcia teploty a tiez predpokladam,ze auto bude mat mozno problem s DPF. Auto neni ani domerane do maximalnych otacok,co je pochopitelne,lebo hore uz tahat nebude. Cele to vypliva z toho,ze ak uz nemozu lietat brikety s vyfuku,ako je to na vasich raketovych dymoganoch,tak uz auta s DPFkom maju problem. Skoda ze uz ma vsetko nove len DPF.Ako poznam majitela toho auta,nechcel nijaky standart,ale najviac co sa so serioveho auta da,bez toho aby robilo nejake problemy.
Tak ja si dovolim tu jeden taky graf pre porovnaie dat. Je to auto robene pred 1,5 rokom,Janove auto, jazdi do teraz bez ziadnych problemov s DPF. 300PS + bolo odmerane ci u nas ,alebo u BH. Bezne taku upravu robime aj klientom.
Nechcem robit vojny,len nech si kazdy,ci uz tuner,alebo pouzivatel urobi usudok sam. Nech si porovna tieto grafy,nech si porovna forgiho cupru s ostatnymi TDI upravovanymi inym ostrielanymi tunermi ci uz od Reeshu,BH a dalsich,ktori robia hlave TDI a potom nech si precita recicky napr. "pan tuner" " najlepsi" a "najrychlesia audina v EU"
Ja uz som s takychto reci vyrastol a viem,ze dobry tuner sa uci cely zivot a ten kto si o sebe mysli,ze je majster sveta,zacina cuvat!
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 31 říj 2011, 11:15, celkem upraveno 1 x.
Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi dalekoMarek77 píše:Ploché průběhy - ideální svezení.....
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"?TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
@Forest: Take nevies, pane?? No zacne na hodnote 400Nm v 1000 ot. (to kvoli spojke) a potom linearne rastie v celom pasme otacok Nakresli si ku tomu priebeh vykonu a budes prekvapeny
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@subz3ro_tdi : pan je skromny, dovolim si reagovat ve stejnem stylu : "A proc az v 1000 RPM?"
Nicmene, kdyz se nad tim zamyslim, neco takoveho by asi bylo mozne:
http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd0Fg
http://www.youtube.com/watch?v=S9S22SawSxc
http://videos.streetfire.net/video/4775 ... 68a79b.htm
http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/index.htm
Eaton M90 + duo Holset fukaru - 446koni 3,0 24V aneb "rektalni penetrace bez souhlasu"
Nicmene, kdyz se nad tim zamyslim, neco takoveho by asi bylo mozne:
http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd0Fg
http://www.youtube.com/watch?v=S9S22SawSxc
http://videos.streetfire.net/video/4775 ... 68a79b.htm
http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/index.htm
Eaton M90 + duo Holset fukaru - 446koni 3,0 24V aneb "rektalni penetrace bez souhlasu"
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Zobak tu otvaras vsade a nemas ani sajnu ako vyzera idealny priebeh??? Poviem ti to takto piestovy spalovaci motor je z hladiska priebehu krutiaceho momentu absolutne nevhodny do automobilov, resp. je to najhorsie cim sa da automobil pohanat. Staci, alebo este raz a pomalyForest píše:... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"?TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846