Audi A4 3.0 Tdi DPF standart

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06

Audi A4 3.0 Tdi DPF standart

Příspěvek od Badumi1 »

Obrázek
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

brutální průběh kroutáku :)
Uživatelský avatar
Indi
Přispěvovatel
Příspěvky: 462
Registrován: 27 led 2006, 18:54
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Indi »

Průběh je nářez, ale pokud se mohu zeptat, proč došlo ke snížení výkonu a krouťáku?
cca -50PS a 140Nm
Audi cab AVF 190kW/518Nm
Seat Alhambra 190PS/420Nm
Audi A4 3.0TDI Q 150kW/450Nm
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1694
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

jsi začal brečet když jste graf vytiskly, že je tak promáčenej? :D
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06

Příspěvek od Badumi1 »

Indi píše:Průběh je nářez, ale pokud se mohu zeptat, proč došlo ke snížení výkonu a krouťáku?
cca -50PS a 140Nm
Toto je nove auto. B8 a predtym to bola B7.

Jayson, takych grafov este bude... :)
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1995
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Pekne :-) :o
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali a ked sa nieco niekomu nepaci,tak prosim riesit sukromnymi spravami a nie hned na fore...dufam ze sa chapeme.... ;)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
PROFITUNER
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 15 črc 2007, 17:59
Bydliště: Kežmarok
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PROFITUNER »

cupra píše:teraz vidite,ze to ide, ked sa jedna o standartny chip a nie o brutalny na sprinty...bol by som rad, keby nase žabomyšie vojny skoncili a navzajom sa respektovali
Ja by som si dovolil okomentovaty tento "standartny chip"
Podla mna je maxilamly vykon pri 3500 otackach pri novom 3,0TDI hanba. Ako na grafe vidiet,tak v hornych otackach uz vykon okresava korekcia teploty a tiez predpokladam,ze auto bude mat mozno problem s DPF. Auto neni ani domerane do maximalnych otacok,co je pochopitelne,lebo hore uz tahat nebude. Cele to vypliva z toho,ze ak uz nemozu lietat brikety s vyfuku,ako je to na vasich raketovych dymoganoch,tak uz auta s DPFkom maju problem. Skoda ze uz ma vsetko nove len DPF.Ako poznam majitela toho auta,nechcel nijaky standart,ale najviac co sa so serioveho auta da,bez toho aby robilo nejake problemy.
Tak ja si dovolim tu jeden taky graf pre porovnaie dat. Je to auto robene pred 1,5 rokom,Janove auto, jazdi do teraz bez ziadnych problemov s DPF. 300PS + bolo odmerane ci u nas ,alebo u BH. Bezne taku upravu robime aj klientom.
Nechcem robit vojny,len nech si kazdy,ci uz tuner,alebo pouzivatel urobi usudok sam. Nech si porovna tieto grafy,nech si porovna forgiho cupru s ostatnymi TDI upravovanymi inym ostrielanymi tunermi ci uz od Reeshu,BH a dalsich,ktori robia hlave TDI a potom nech si precita recicky napr. "pan tuner" " najlepsi" a "najrychlesia audina v EU"
Ja uz som s takychto reci vyrastol a viem,ze dobry tuner sa uci cely zivot a ten kto si o sebe mysli,ze je majster sveta,zacina cuvat!

Obrázek
Naposledy upravil(a) PROFITUNER dne 31 říj 2011, 11:15, celkem upraveno 1 x.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Ploché průběhy - ideální svezení..... ;-)
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
forgi
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 23 čer 2007, 07:41
Bydliště: Nemsova,SK

Příspěvek od forgi »

Mna by ste mohli z vašich hádok vynechat. A bez poznámok prosím.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Marek77 píše:Ploché průběhy - ideální svezení..... ;-)
Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:
... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"? :roll:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

@Forest: Take nevies, pane?? No zacne na hodnote 400Nm v 1000 ot. (to kvoli spojke) a potom linearne rastie v celom pasme otacok (rofl) Nakresli si ku tomu priebeh vykonu a budes prekvapeny (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@subz3ro_tdi : pan je skromny, dovolim si reagovat ve stejnem stylu : "A proc az v 1000 RPM?" (rofl)

Nicmene, kdyz se nad tim zamyslim, neco takoveho by asi bylo mozne:

http://www.youtube.com/watch?v=NGHOzTYd0Fg
http://www.youtube.com/watch?v=S9S22SawSxc
http://videos.streetfire.net/video/4775 ... 68a79b.htm

http://www.kolumbus.fi/valtonen.motorsport/index.htm


Eaton M90 + duo Holset fukaru - 446koni 3,0 24V aneb "rektalni penetrace bez souhlasu" :kol2:
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Forest píše:
TDI tech píše:Od idealneho priebehu krutaku tu maju vsekty grafi velmi daleko :kol1:
... Kefalín, čo vy si predstavujete pod takým slovom "ideálny priebeh krutaku"? :roll:
Zobak tu otvaras vsade a nemas ani sajnu ako vyzera idealny priebeh??? Poviem ti to takto piestovy spalovaci motor je z hladiska priebehu krutiaceho momentu absolutne nevhodny do automobilov, resp. je to najhorsie cim sa da automobil pohanat. Staci, alebo este raz a pomaly :?
Kupim elektroinstalaciu na Octu 1U TDI z L&K http://www.dieselpower.cz/forum/viewtop ... 846#602846
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“